exPertti kirjoitti:
Eli siis yleisesti jeeustelu-mentaliteetti nakertaa mieltä?
No näinhän se on. Älä nyt kuitenkaan ota tätä millään pahalla, sillä listalta pudonneiden reaktioista päätellen vitutuksen aiheuttaminen on Kitinässä kunnia.
exPertti kirjoitti:
Eli siis yleisesti jeeustelu-mentaliteetti nakertaa mieltä?
No näinhän se on. Älä nyt kuitenkaan ota tätä millään pahalla, sillä listalta pudonneiden reaktioista päätellen vitutuksen aiheuttaminen on Kitinässä kunnia.
En ottanut pahalla. Kiviäkin vaan kiinnosti, kun myönsit harkinneesi nimeäni.
McJanne kirjoitti:Hahaa! Sain toisen äänen, eli väkisin ainakin yks ihailija palstalla :>
Minä taas taistelen tasapäisesti Niban, stadinarskan ja Homeboyn kanssa ylemmässä keskikastissa. Voi pojat.
Onneksi on oma ääni vielä varastossa niin voin yrittää kurottaa tuonne manalakastia kohti.
Pitäisköhän teille ääniharaville järjestää kakkoskierros, niin saadaan jonkinmoinen äänikynnys aikaiseksi ja tarkempaa dataa. En voi millään uskoa, että yksi manala vastaa 2,5 nibaa.
Tix kirjoitti:Pitäisköhän teille ääniharaville järjestää kakkoskierros, niin saadaan jonkinmoinen äänikynnys aikaiseksi ja tarkempaa dataa. En voi millään uskoa, että yksi manala vastaa 2,5 nibaa.
Vaikea minun on uskoa vastaavani yhtään Stadinarskaa, mutta kitykansa on puhunut.
exPertti kirjoitti:Vaikea minun on uskoa vastaavani yhtään Stadinarskaa, mutta kitykansa on puhunut.
Tässä on käynyt niin, että sinä olet jauhanut viestitolkulla omasta tilanteestasi, toisin kuin muut ääniharavat. Mitä ilmeisimmin otat tilanteen turhan raskaasti etkä ymmärrä mikä sinussa risoo. Ryhdistäydy hyvä mies. Tuo ei ole tyylikästä.
^^ Teitä ei voi verrata. Sussa vituttaa aina silloin tällöin rivien välistä paistava idiotismi (anteeks vaan, kysehän on siis mielipiteistä), sellanen "et vittu voi olla tosissas"-setti. Arskahan ärsyttää ihan eri tavalla, ja nimenomaan ärsyttää, ei vituta. Sehän vaan suoltaa tota kohtuu harmitonta väriterapiaansa, ja nykyisin vielä aika hallitusti vain yhteen ketjuun. Ymmärräkkönää eron?
Viimeksi muokannut BettyB., 08.05.2008 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älkää huoliko. Siis minä oikeasti mieluummin olen mukana tässä äänestyksessä kuin "tylsin kitinäläinen äänestyksessä" joka muistaakseni oli ennen ainoista äänestyksiä, jossa pärjäsin.
Tähtäsin ulostulosuodattamisen vähentämiseen nimimerkin uusinnassa ja pääosin olen tyytyväinen pärjäämiseeni.
Jos taas loukkaan jotakin jutuillani niin se ei ollut pääasiallinen tarkoitus. Tarkoitus oli olla x -kertaa rohkeammin jotakin mieltä joka ensimmäisenä tulee mieleen. Tämä on erona entiseen.