Kuka kitinäläinen vituttaa eniten?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka kitinäläinen vituttaa eniten?

ninnithequeen
1
2%
NuoriDaavid
1
2%
Homeboy65
5
10%
Niba
4
8%
exPertti
4
8%
Keikaus
2
4%
1108
3
6%
prosessi
1
2%
Gattaca
1
2%
Geezu
2
4%
NegaDuck
0
Ei ääniä
Tix
1
2%
Yönmustaritari
0
Ei ääniä
SikaMika
1
2%
BettyB.
2
4%
Crowbar
0
Ei ääniä
Vadim
2
4%
McJanne
2
4%
Stadinarska
6
12%
EveryWoman
1
2%
Aito_Johanna
1
2%
Pyry-Matias
1
2%
Herra Manala
10
19%
elco
1
2%

Ääniä yhteensä: 52

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Tix kirjoitti:Minä! *yrittää homostella*
Fixed it! :lol:
Taas aukeni pertin toiveiden tynnyri.. onko täällä yhtään miespuolista kitisijää, jota et haluaisi panna?
:oops:
Came here for school, graduated to the high life
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

exPertti kirjoitti: Vähällä näille listoille pääsee. Ilmeisesti tämä liittyy tähän "elät vain kerran tematiikkaan?"
Mihin :?:
exPertti
Kitisijä

Aito_Johanna kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Vähällä näille listoille pääsee. Ilmeisesti tämä liittyy tähän "elät vain kerran tematiikkaan?"
Mihin :?:
En palauta mieliin jos on päässyt unohtumaan. ;)

Eli siis yleisesti jeeustelu-mentaliteetti nakertaa mieltä?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

exPertti kirjoitti:
No näinhän se on. :) Älä nyt kuitenkaan ota tätä millään pahalla, sillä listalta pudonneiden reaktioista päätellen vitutuksen aiheuttaminen on Kitinässä kunnia.
exPertti
Kitisijä

Aito_Johanna kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
No näinhän se on. :) Älä nyt kuitenkaan ota tätä millään pahalla, sillä listalta pudonneiden reaktioista päätellen vitutuksen aiheuttaminen on Kitinässä kunnia.
En ottanut pahalla. Kiviäkin vaan kiinnosti, kun myönsit harkinneesi nimeäni.
exPertti
Kitisijä

Jes, alan nousta listalla. Säästän vielä oman äänen jos tulee tiukka kisa.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Miten kummassa jotakin voi vituttaa Stadinarska? :?

Siis SA on ystävällinen ja kiltti ja koettaa kirjoitella mukavia.

MIKÄ minussa ärsyttää?

Mutta minusta myös tykätään! Uskokaa tai älkää! Miten se ikinäkummassa on mahdollista?

Onhan selvää että numerotyyppi ja Manala ovat törkypuheissaan ikäviä, muttaettä kiltti ja viaton SA????

Terveisin nimimerkki "Loukkaantunut Ameba" :o
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kummallisen paljon on äänet hajonnut. Listalla olleista 80% oli saanut ainakin yhden äänen.

edit: prossat jopa laskettu.
exPertti
Kitisijä

Vihtahousu kirjoitti:Kummallisen paljon on äänet hajonnut. Listalla olleista 80% oli saanut ainakin yhden äänen.

edit: prossat jopa laskettu.
Tiedäthän sen sanonnan mielipiteistä ja per*erei'istä (<-loppuivatko äidinkielentaitoni juuri kesken?)... :)
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Täh, miks mä saan 2 ääntä kun oon hiljaa ja ihan poissa? Tosi naurettavaa. Katelkaa muualle, apinat.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Hahaa! Sain toisen äänen, eli väkisin ainakin yks ihailija palstalla :>
Kirjoitan tätä alasti
exPertti
Kitisijä

McJanne kirjoitti:Hahaa! Sain toisen äänen, eli väkisin ainakin yks ihailija palstalla :>
Minä taas taistelen tasapäisesti Niban, stadinarskan ja Homeboyn kanssa ylemmässä keskikastissa. Voi pojat. :)

Onneksi on oma ääni vielä varastossa niin voin yrittää kurottaa tuonne manalakastia kohti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Hahaa! Sain toisen äänen, eli väkisin ainakin yks ihailija palstalla :>
Minä taas taistelen tasapäisesti Niban, stadinarskan ja Homeboyn kanssa ylemmässä keskikastissa. Voi pojat. :)

Onneksi on oma ääni vielä varastossa niin voin yrittää kurottaa tuonne manalakastia kohti.
Pitäisköhän teille ääniharaville järjestää kakkoskierros, niin saadaan jonkinmoinen äänikynnys aikaiseksi ja tarkempaa dataa. En voi millään uskoa, että yksi manala vastaa 2,5 nibaa.
exPertti
Kitisijä

Tix kirjoitti:Pitäisköhän teille ääniharaville järjestää kakkoskierros, niin saadaan jonkinmoinen äänikynnys aikaiseksi ja tarkempaa dataa. En voi millään uskoa, että yksi manala vastaa 2,5 nibaa.
Vaikea minun on uskoa vastaavani yhtään Stadinarskaa, mutta kitykansa on puhunut. :)
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

exPertti kirjoitti:Vaikea minun on uskoa vastaavani yhtään Stadinarskaa, mutta kitykansa on puhunut. :)
Tässä on käynyt niin, että sinä olet jauhanut viestitolkulla omasta tilanteestasi, toisin kuin muut ääniharavat. Mitä ilmeisimmin otat tilanteen turhan raskaasti etkä ymmärrä mikä sinussa risoo. Ryhdistäydy hyvä mies. Tuo ei ole tyylikästä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Teitä ei voi verrata. Sussa vituttaa aina silloin tällöin rivien välistä paistava idiotismi (anteeks vaan, kysehän on siis mielipiteistä), sellanen "et vittu voi olla tosissas"-setti. Arskahan ärsyttää ihan eri tavalla, ja nimenomaan ärsyttää, ei vituta. Sehän vaan suoltaa tota kohtuu harmitonta väriterapiaansa, ja nykyisin vielä aika hallitusti vain yhteen ketjuun. Ymmärräkkönää eron?
Viimeksi muokannut BettyB., 08.05.2008 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Älkää huoliko. Siis minä oikeasti mieluummin olen mukana tässä äänestyksessä kuin "tylsin kitinäläinen äänestyksessä" joka muistaakseni oli ennen ainoista äänestyksiä, jossa pärjäsin.

Tähtäsin ulostulosuodattamisen vähentämiseen nimimerkin uusinnassa ja pääosin olen tyytyväinen pärjäämiseeni.

Jos taas loukkaan jotakin jutuillani niin se ei ollut pääasiallinen tarkoitus. Tarkoitus oli olla x -kertaa rohkeammin jotakin mieltä joka ensimmäisenä tulee mieleen. Tämä on erona entiseen.
Vastaa Viestiin