Olitko sä unessa?!!Geep kirjoitti:Kuin unestani monta vuotta sitten!!! Ooh.huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Syy suhteettomuuteesi?
No kyllä tässä yritetään kovasti argumentoida, mutta ongelma on se, että meillä on, kuten EW sanoisi, eri määritelmät argumentoinnille. Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita. Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?Aava kirjoitti:No olisit vaihtanut vaan maisemaa. Olen kovasti ruennut miettimään itsekin tätä vaihtoehtoa. Ei tämä nyt saatana ole muistuttanut argumentoivaa keskustelua enää moneen viestiin... Miten tämä nyt lipesikin tällei?Chap kirjoitti:... jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois.
No valitettavasti tässä asiassa et vaikuta järin miehekkäältä. Pojoja tietysti jnkv ropisisi tuosta, että myönnät sen.Frederik Krueger kirjoitti: Olen tälläkin palstalla aivan liian munaton arvostamaan ja puolustamaan omia mielipiteitäni muiden arvosteluja vastaan, luovutan aina liian helpolla. "Premature evacuation" keskusteluista, niin sanoakseni.
Vai niin.Frederik Krueger kirjoitti: Ongelmani on tämä: olen tunnettu julkisuuden henkilö. Nimeni on kaikkien huulilla ja kasvoni heidän verkkokalvoillaan, minut on etsintäkuulutettu viidessä eri maanosassa, enkä täten voi avoimesti lähestyä naisia näin netitse asettamatta itseäni ja läheisiäni hengenvaaraan.
Huom! Se oli kysymys eikä komento. Voisitko vastata siihen?F.K. kirjoitti:No tuota, tämä tuli vähän äkkiä...Aava kirjoitti:Tai mikset ehdota ensin tapaamista?Mutta toisaalta, kerranhan täällä vain eletään!
Jaa. Haluaisit tavata siis siksi, että haluat todistaa jotain Tixille etkä siksi, että olet minusta kiinnostunut? Oletpa itsenäinen mies. Voit varmaan kuvitella, ettei tällainen vaikuta järin viehättävältä ja miehekkäältä? Vai voitko... ? No, yritä.F.K. kirjoitti: Minua ajaa myöntymiseen osaltaan Tixin taholta tuleva ilkkuminen että pasmani menisivät sekaisin jos haluaisitkin yllättäen tavata minut. Aion todistaa hänelle hänen olevan väärässä luuloinensa!
Huima kyllä niitä kaapinovia varovasti raotti jo tuossa hieman aiemmin:exPertti kirjoitti:Poikarakkaus huudettu!Herra Manala kirjoitti:Snif...tuo oli kauneinta mitä mulle on sanottu sen jälkeen kun faijani sanoi että sähän oisit ihan komea jos laihduttaisit!huima kirjoitti: Nooh, et sinä nyt niin ruma ole.
huima kirjoitti:Miehen keskinkertaisetkin kasvot voivat toimia ja olla miellyttävät kun olen lämpimässä vaahtokylvyssä
Don't Panic!
SHHHHHHHHHH! Itsesuojeluvaisto haloo. Eikö se kriisikokous vaatehuoneessa mahdollisista juridisista jälkiseurauksista käyty jo. Se oli vaan unta.aasi kirjoitti:Olitko sä unessa?!!Geep kirjoitti:Kuin unestani monta vuotta sitten!!! Ooh.huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
En ole vielä ollut huiman kanssa kylvyssä - enkä ihan heti aio mennäkään - mutta epäilen, että siitä on romantiikka kaukana, jos kodin mäcmultimedictekniikka ei pelitäkään: Munasillaan tietokonekeskuksen takana pyllistelevä runopoika ei voi olla kaunis näky.huima kirjoitti: Ehdotus kylpemisestähän on tässä mielessä mitä romanttisin ja herkin tapa esittää halunsa tutustua ja tuntea toinen ihminen lähemmin, koska siinä myös itse heittäytyy täysin alastomaksi ja haavoittuvaiseksi toisen edessä.
Ja hei, minä olen huima.
Missään viestissäni en ole puhunut muunlaisista kuvista kuin kasvokuvista. Ei se perkele voi olla kovin vaikeaa tajuta, että täällä netissä liikkuu jotain ihme hyypiöitä, joille ainoa parinvalinta kriteeri on se, että pitää olla nainen. Kasvottomuus sopii varsin hyvin sellaiselle nimimerkille, vaikka toki sille voi olla muitakin selityksiä. Lähtökohtaisesti on minusta vaan parempi kiittää mutta kuitenkin kyseenalaistaa täällä saamansa palaute (sekä posit. että negat.) kuin niellä se.Chap kirjoitti: Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita.
Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissäChap kirjoitti: Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?

You fail! Mähän sanoin että Lilo tulee hoitamaan sen puolen. Tosin se ei voi olla munasillaan, mutta bikinien yläosaa saattaa raottaa - jos sille tarjoaa jäätelöä.elco kirjoitti:En ole vielä ollut huiman kanssa kylvyssä - enkä ihan heti aio mennäkään - mutta epäilen, että siitä on romantiikka kaukana, jos kodin mäcmultimedictekniikka ei pelitäkään: Munasillaan tietokonekeskuksen takana pyllistelevä runopoika ei voi olla kaunis näky.
Mä oon ihan samaa mieltä! Ei kiinnosta yhtään katella poikien jormakuvia.Aava kirjoitti: Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissä
Mutta jos on hyvä tissi- tai pebakuva niin alkaa kirjoittamaan.
Okei, käsitin väärin, koska sanoit olevasi kiinnostunut Manalan meisselin koosta tossa aikaisemmin.Aava kirjoitti:Missään viestissäni en ole puhunut muunlaisista kuvista kuin kasvokuvista. Ei se perkele voi olla kovin vaikeaa tajuta, että täällä netissä liikkuu jotain ihme hyypiöitä, joille ainoa parinvalinta kriteeri on se, että pitää olla nainen. Kasvottomuus sopii varsin hyvin sellaiselle nimimerkille, vaikka toki sille voi olla muitakin selityksiä. Lähtökohtaisesti on minusta vaan parempi kiittää mutta kuitenkin kyseenalaistaa täällä saamansa palaute (sekä posit. että negat.) kuin niellä se.Chap kirjoitti: Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita.
Jou poks chap, mikäs sun horoskooppi on? Ettei vaan olis härkä kun olet noin itsepäinen? Jos tulet kylpemään voidaan zoomailla ja antaa vähän ögaa. Mulle olisi sulle yksi rubiininpunainen ja timantinkova lahja valmiiksi käärittynä.Aava kirjoitti:Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissäChap kirjoitti: Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?
En ole kiinnostunut kenenkään työkalun koosta.Chap kirjoitti: Okei, käsitin väärin, koska sanoit olevasi kiinnostunut Manalan meisselin koosta tossa aikaisemmin.
Oinas. Luulisi oinasmaisen tulisen luonteen näkyvän näistä kirosanojen määrästäkin jo, saatana...Chap kirjoitti: mikäs sun horoskooppi on?