Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geep kirjoitti:
huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Kuin unestani monta vuotta sitten!!! Ooh.
Olitko sä unessa?!!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

aasi kirjoitti:
Geep kirjoitti:
huima kirjoitti:Se virallinen kitinä-kaste tulee vasta miitin lopuksi, kun pojat ovat Aavan ympärillä.
Olitko sä unessa?!!
Tietysti olin, siinä susta katsottuna vasemmalla alhaalla!
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Chap kirjoitti:... jonka mielipiteet ovat rasistisia ja naisia loukkaavia (vrt. Gattaca). Itsetuntoni romahti ja otin kuvat pois.
No olisit vaihtanut vaan maisemaa. Olen kovasti ruennut miettimään itsekin tätä vaihtoehtoa. Ei tämä nyt saatana ole muistuttanut argumentoivaa keskustelua enää moneen viestiin... Miten tämä nyt lipesikin tällei?
No kyllä tässä yritetään kovasti argumentoida, mutta ongelma on se, että meillä on, kuten EW sanoisi, eri määritelmät argumentoinnille. Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita. Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

Frederik Krueger kirjoitti: Olen tälläkin palstalla aivan liian munaton arvostamaan ja puolustamaan omia mielipiteitäni muiden arvosteluja vastaan, luovutan aina liian helpolla. "Premature evacuation" keskusteluista, niin sanoakseni.
No valitettavasti tässä asiassa et vaikuta järin miehekkäältä. Pojoja tietysti jnkv ropisisi tuosta, että myönnät sen.
Frederik Krueger kirjoitti: Ongelmani on tämä: olen tunnettu julkisuuden henkilö. Nimeni on kaikkien huulilla ja kasvoni heidän verkkokalvoillaan, minut on etsintäkuulutettu viidessä eri maanosassa, enkä täten voi avoimesti lähestyä naisia näin netitse asettamatta itseäni ja läheisiäni hengenvaaraan.
Vai niin.
F.K. kirjoitti:
Aava kirjoitti:Tai mikset ehdota ensin tapaamista?
No tuota, tämä tuli vähän äkkiä... :oops: Mutta toisaalta, kerranhan täällä vain eletään!
Huom! Se oli kysymys eikä komento. Voisitko vastata siihen?

F.K. kirjoitti: Minua ajaa myöntymiseen osaltaan Tixin taholta tuleva ilkkuminen että pasmani menisivät sekaisin jos haluaisitkin yllättäen tavata minut. Aion todistaa hänelle hänen olevan väärässä luuloinensa!
Jaa. Haluaisit tavata siis siksi, että haluat todistaa jotain Tixille etkä siksi, että olet minusta kiinnostunut? Oletpa itsenäinen mies. Voit varmaan kuvitella, ettei tällainen vaikuta järin viehättävältä ja miehekkäältä? Vai voitko... ? No, yritä.
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

exPertti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
huima kirjoitti: Nooh, et sinä nyt niin ruma ole.
Snif...tuo oli kauneinta mitä mulle on sanottu sen jälkeen kun faijani sanoi että sähän oisit ihan komea jos laihduttaisit!
Poikarakkaus huudettu! :)
Huima kyllä niitä kaapinovia varovasti raotti jo tuossa hieman aiemmin:
huima kirjoitti:Miehen keskinkertaisetkin kasvot voivat toimia ja olla miellyttävät kun olen lämpimässä vaahtokylvyssä
Don't Panic!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:
Geep kirjoitti:
Olitko sä unessa?!!
SHHHHHHHHHH! Itsesuojeluvaisto haloo. Eikö se kriisikokous vaatehuoneessa mahdollisista juridisista jälkiseurauksista käyty jo. Se oli vaan unta.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Ehdotus kylpemisestähän on tässä mielessä mitä romanttisin ja herkin tapa esittää halunsa tutustua ja tuntea toinen ihminen lähemmin, koska siinä myös itse heittäytyy täysin alastomaksi ja haavoittuvaiseksi toisen edessä.

Ja hei, minä olen huima.
En ole vielä ollut huiman kanssa kylvyssä - enkä ihan heti aio mennäkään - mutta epäilen, että siitä on romantiikka kaukana, jos kodin mäcmultimedictekniikka ei pelitäkään: Munasillaan tietokonekeskuksen takana pyllistelevä runopoika ei voi olla kaunis näky.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aava kirjoitti:No valitettavasti tässä asiassa et vaikuta järin miehekkäältä.
Onkin paljon tärkeämpää olla itsevarma, kuin oikeassa.
Aava

Chap kirjoitti: Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita.
Missään viestissäni en ole puhunut muunlaisista kuvista kuin kasvokuvista. Ei se perkele voi olla kovin vaikeaa tajuta, että täällä netissä liikkuu jotain ihme hyypiöitä, joille ainoa parinvalinta kriteeri on se, että pitää olla nainen. Kasvottomuus sopii varsin hyvin sellaiselle nimimerkille, vaikka toki sille voi olla muitakin selityksiä. Lähtökohtaisesti on minusta vaan parempi kiittää mutta kuitenkin kyseenalaistaa täällä saamansa palaute (sekä posit. että negat.) kuin niellä se.
Chap kirjoitti: Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?
Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissä :nuts:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:En ole vielä ollut huiman kanssa kylvyssä - enkä ihan heti aio mennäkään - mutta epäilen, että siitä on romantiikka kaukana, jos kodin mäcmultimedictekniikka ei pelitäkään: Munasillaan tietokonekeskuksen takana pyllistelevä runopoika ei voi olla kaunis näky.
You fail! Mähän sanoin että Lilo tulee hoitamaan sen puolen. Tosin se ei voi olla munasillaan, mutta bikinien yläosaa saattaa raottaa - jos sille tarjoaa jäätelöä.
Aava

Che kirjoitti:
Aava kirjoitti:PERKELE!!! :evil:
Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)

:shock:
Että kaikki naiskirjoittajat ovat läpikäyneet tämän? Ja silti jääneet?
NegaDuck

Aava kirjoitti:Että kaikki naiskirjoittajat ovat läpikäyneet tämän? Ja silti jääneet?
Eivät kaikki.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aava kirjoitti:
Che kirjoitti:
Elä stressaa, pojat vain kiusaavat sinua. Ajattele tätä ketjua ikään kuin virallisena Kitinä-kasteena :)
Että kaikki naiskirjoittajat ovat läpikäyneet tämän? Ja silti jääneet?
Vissiin kukaan ei ole uskaltanut olla noin avoin näin lyhyessä ajassa.
elco

Aava kirjoitti: Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissä :nuts:
Mä oon ihan samaa mieltä! Ei kiinnosta yhtään katella poikien jormakuvia.

Mutta jos on hyvä tissi- tai pebakuva niin alkaa kirjoittamaan.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aava kirjoitti:
Chap kirjoitti: Sinä näet, että väitteen uskottavuus tulee jostain kasvo- tai kikkelikuvasta, minä uskon, että se tulee laittamalla sanoja perä jälkeen, jotka muodostavat perustelevia lauseita.
Missään viestissäni en ole puhunut muunlaisista kuvista kuin kasvokuvista. Ei se perkele voi olla kovin vaikeaa tajuta, että täällä netissä liikkuu jotain ihme hyypiöitä, joille ainoa parinvalinta kriteeri on se, että pitää olla nainen. Kasvottomuus sopii varsin hyvin sellaiselle nimimerkille, vaikka toki sille voi olla muitakin selityksiä. Lähtökohtaisesti on minusta vaan parempi kiittää mutta kuitenkin kyseenalaistaa täällä saamansa palaute (sekä posit. että negat.) kuin niellä se.
Okei, käsitin väärin, koska sanoit olevasi kiinnostunut Manalan meisselin koosta tossa aikaisemmin.
Aava kirjoitti:
Chap kirjoitti: Jos haluat voit tehdä henkisen harjoitteen ja ajatella, että tässä postauksessa on kikkelin kuva, joka lisää väitteeni uskottavuutta. Ollaanko nyt samaa mieltä?
Ei perkele!!! Kiinnosta katella kenenkään yksittäistä jormaa ilman sitä loppuosaa kehosta. Varsinkaan kuvana. Kaikenlainen sähköinen sanansäilä on niin toissijaista. Pitää päästä iholle ja luontoon, olemaan läsnä. Siinä mielessä en ymmärrä yhtään, jos jollekulle miehelle riittäisi ammeeseen menemiseen se, että jollain naisella on miehen mielestä nätti kuva netissä :nuts:
Jou poks chap, mikäs sun horoskooppi on? Ettei vaan olis härkä kun olet noin itsepäinen? Jos tulet kylpemään voidaan zoomailla ja antaa vähän ögaa. Mulle olisi sulle yksi rubiininpunainen ja timantinkova lahja valmiiksi käärittynä.
elco

NegaDuck kirjoitti:
Aava kirjoitti:Että kaikki naiskirjoittajat ovat läpikäyneet tämän? Ja silti jääneet?
Eivät kaikki.
Siis jääneet.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Poikien pitäisi selvästi käydä tyhjentämässä kassit.
elco

Chap kirjoitti:Mulle olisi sulle yksi rubiininpunainen ja timantinkova lahja valmiiksi käärittynä.
Onko joudenkin tulossa lahjapaketteineen? Olihan se ilmiselvää, että Chapkin on skuukkelismiehiä, mutta silti se aina järkyttää.
Aava

Chap kirjoitti: Okei, käsitin väärin, koska sanoit olevasi kiinnostunut Manalan meisselin koosta tossa aikaisemmin.
En ole kiinnostunut kenenkään työkalun koosta.
Chap kirjoitti: mikäs sun horoskooppi on?
Oinas. Luulisi oinasmaisen tulisen luonteen näkyvän näistä kirosanojen määrästäkin jo, saatana... :piru:
NegaDuck

Rouva Pupu kirjoitti:Poikien pitäisi selvästi käydä tyhjentämässä kassit.
Kurkusta alas.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aava kirjoitti:
Che kirjoitti:

Että kaikki naiskirjoittajat ovat läpikäyneet tämän?
Ajattele sitä huiman kylpyammetta vähän niinku kastemaljana.
Aava

prosessi kirjoitti: Ajattele sitä huiman kylpyammetta vähän niinku kastemaljana.

Jaa. Huimako on joku yleinen Kitinä-kaste-heruuttaja?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Aava kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ajattele sitä huiman kylpyammetta vähän niinku kastemaljana.

Kyllä tämä taitaa olla täysin kuvitteellinen keskustelu. :)
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

Huima Kastajan kastamina kaikki täkäläiset palstajeesukset ovat saaneet alkunsa.
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Aava kirjoitti:

Huima toimii myös tehokkaana kylppärin laatoittajana bileissä ja on ihan söpö meikattuna.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin