Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Asutko sinäkin Varkaudessa?
Uskoisin, että Lohja on vielä pahempi vaihtoehto.

Huom! käytän puhtaita vaatteita, käyn suihkussa päivittäin, en juo karhua enkä runkkaa - enkä vingu ja vongu sitä, että en saa pil...
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Asutko sinäkin Varkaudessa?
Uskoisin, että Lohja on vielä pahempi vaihtoehto.

Huom! käytän puhtaita vaatteita, käyn suihkussa päivittäin, en juo karhua enkä runkkaa - enkä vingu ja vongu sitä, että en saa pil...
Onko sulla haku päällä? Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Bliss

NuoriDaavid kirjoitti: Onko sulla haku päällä? Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Mä mitään jaksa hakea. Liian vaivalloista hommaa, kun kaikki on ihan hienosti näinkin.
NuoriDaavid

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Onko sulla haku päällä? Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Mä mitään jaksa hakea. Liian vaivalloista hommaa, kun kaikki on ihan hienosti näinkin.
Jos kaikki on hienosti, niin sittenhän ei ole tosiaan mitään syytä.

Vaivalloisuudesta: eikös se nettideittien aikakaudella ole aika helppoa.

Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Bliss

NuoriDaavid kirjoitti: Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Emmätaho!!1
Niitä pitää kumminkin tavata IRL, ja mä en vaan jaksa.
NuoriDaavid

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Emmätaho!!1
Niitä pitää kumminkin tavata IRL, ja mä en vaan jaksa.
:) Onhan se raskasta, niiden kanssa pitäis jutellakin ja sit ne pitäis kouluttaa ja niistä on vaivaa ja mihin sen laittaa jos lähtee esim. lomalle. Ja jos se sairastuu? Ja koti menee sotkuun.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lävistys genitaalialueella.
NuoriDaavid

BettyB. kirjoitti:Lävistys genitaalialueella.
No mutta senhän saa pois :paijaa:
BettyB.

NuoriDaavid kirjoitti:No mutta senhän saa pois :paijaa:
Kyllä siitä aina jälki jää. Olen loppuiäkseni tuhoontuomittu, vähintäänkin lutkaksi leimattu.
NuoriDaavid

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No mutta senhän saa pois :paijaa:
Kyllä siitä aina jälki jää. Olen loppuiäkseni tuhoontuomittu, vähintäänkin lutkaksi leimattu.
Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Bliss

NuoriDaavid kirjoitti:ne pitäis kouluttaa ja niistä on vaivaa ja mihin sen laittaa jos lähtee esim. lomalle. Ja jos se sairastuu? Ja koti menee sotkuun.
No nii-i!!!
Sisäsiisteiksi niitä on miltei mahdoton opettaa.
BettyB.

NuoriDaavid kirjoitti:Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Burkhaahan mä suunnittelin jo muutenkin. Loistoidea, kiitti!!1
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aava kirjoitti:
:shock:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa? :think:

Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita :D
Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.

Ei kelpaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Lilo kirjoitti:
Aava kirjoitti:
:shock:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa? :think:

Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita :D
Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
:o Eikös joka naisen tavoite ole päästä naimisiin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos sä ryhtyisit muslimiksi? Voisit pitää burkaa ja niillehän arpinen pimpsloora on in ja pop?
Muistathan myös pienennyttää tissisi, jotta miehet kykenevät sitoutumaan kanssasi.
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Muistathan myös pienennyttää tissisi, jotta miehet kykenevät sitoutumaan kanssasi.
Äh. Ei kelpaa tämäkään. Olin itse monet vuodet sitoutuneenaa ja naimisissakin yhtä povekkaan naisen kanssa. Ero johtui ihan muista syistä.

Voisko se vaan olla, että Betty on jotenkin niin ylivoimanen tavallisille ehdokkaille.

Paitsi, että hän menetti nyt kyllä minulta muutaman browniepointsin kun rupesi puhumaan moposta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

BrianW kirjoitti:
Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.

Ei kelpaa.
Onko mies muslimi? Tässähän pitää alkaa harkitsemaan muslimiksi kääntymistä...
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

BrianW kirjoitti:Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.

Ei kelpaa.
Voi vitulla päähän sentäs. Miten voi olla onnellinen liitto jos ei edes kelpaa? Onko tuo joku uusi trendijuttu?

Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen. Lisäksi asun aivan liian korvessa, ei tänne kulje edes ratikka. Autokin on ihan liian pieni ja pitäis varmaan kyrpäkin vaihtaa uudempaan.

Mutta ei se mitään, välillä kuitenkin tulee taukoja noihin suhteettomuuksiin, mikä on ihan virkistävää vaihtelua. Suosittelen kokeilemaan! Nyt on kevät, linnut laulavat ja alastomat impyet kirmaavat kedolla kukkaseppele päässään. Sieltä vaan valkkaamaan omansa haulikolla tai ilman.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?
Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!

Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Mitä niille oikein tapahtuu? Olen todistanut lukemattomia kertoja kuinka toilettiin asioitaan hoitamaan lähtenyt nainen ei ole koskaan palannut takaisin, baarimikotkaan eivät muista nähneensä eivätkä vaikuta edes huolestuneilta vaikka naisia katoaa vuosittain aivan silmittömästi. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässä viimeyönä kun ei uni tullut silmään niin harkitsin taas uudestaan tätä kysymystä. Tulin siihen tulokseen, että osasyynä on ihastumiseni niin penteleen kovasti ettei osaa irrottautua tunteesta ja suunnata huomiota muualle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.

Tapahtuukohan vessoista katoavien ja spawn pointteihin ilmestyvien naisten keskuudessa telefraggausta?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Frederik Krueger kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!

Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Mitä niille oikein tapahtuu? Olen todistanut lukemattomia kertoja kuinka toilettiin asioitaan hoitamaan lähtenyt nainen ei ole koskaan palannut takaisin, baarimikotkaan eivät muista nähneensä eivätkä vaikuta edes huolestuneilta vaikka naisia katoaa vuosittain aivan silmittömästi. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Sun pitäisi varmaan varoittaa, kun deittisi seuraavan kerran lähtee vessaan.
NuoriDaavid

NegaDuck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.

Tapahtuukohan vessoista katoavien ja spawn pointteihin ilmestyvien naisten keskuudessa telefraggausta?
Ne varmaan teleporttaa johonkin yöntimojen reaggea-paikkaan.

Tai jos ne on jotain aikamatkustajia, jotka lähtee takaisin tulevaisuuteen?
Vastaa Viestiin