NuoriDaavid kirjoitti:
Ilmo nettiin. Saat naisena noin sata vastausta. Raakkaat niistä top 5:n ja käyt ne läpi. Helppoa kuin heinän teko!
Emmätaho!!1
Niitä pitää kumminkin tavata IRL, ja mä en vaan jaksa.
Onhan se raskasta, niiden kanssa pitäis jutellakin ja sit ne pitäis kouluttaa ja niistä on vaivaa ja mihin sen laittaa jos lähtee esim. lomalle. Ja jos se sairastuu? Ja koti menee sotkuun.
NuoriDaavid kirjoitti:ne pitäis kouluttaa ja niistä on vaivaa ja mihin sen laittaa jos lähtee esim. lomalle. Ja jos se sairastuu? Ja koti menee sotkuun.
No nii-i!!!
Sisäsiisteiksi niitä on miltei mahdoton opettaa.
Aava kirjoitti:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita
Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Aava kirjoitti:
Häh? Sääkö oot sinkku? Olipa yllätys. Ei uskois.
Miten noin kaunis ja älykäs leidi on vapaalla jalalla? Ei tajuu. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Et oo miettiny sitä nelosen sarjaa "sinkkuäidille sulhanen"? Sun olemus_taatusti_ keräis katsojia ja sulhoehdokkaita
Onko ihan mahdoton ajatus, että joku kaunis ja älykäs nainen olisi sinkku täysin vapaaehtoisesti?
BrianW kirjoitti:Hyvällä ystävälläni on myös lävistys ja tatskoja sekä aviomies ja kaksi lasta ja ihan onnellinen liitto.
Ei kelpaa.
Voi vitulla päähän sentäs. Miten voi olla onnellinen liitto jos ei edes kelpaa? Onko tuo joku uusi trendijuttu?
Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen. Lisäksi asun aivan liian korvessa, ei tänne kulje edes ratikka. Autokin on ihan liian pieni ja pitäis varmaan kyrpäkin vaihtaa uudempaan.
Mutta ei se mitään, välillä kuitenkin tulee taukoja noihin suhteettomuuksiin, mikä on ihan virkistävää vaihtelua. Suosittelen kokeilemaan! Nyt on kevät, linnut laulavat ja alastomat impyet kirmaavat kedolla kukkaseppele päässään. Sieltä vaan valkkaamaan omansa haulikolla tai ilman.
Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?
Frederik Krueger kirjoitti:Perinteisesti itseni kohdalla syy suhteettomuuksiini on johtunut siitä että naiset ovat liian hyviä minulle, ja vielä tajuavatkin sen.
No pääsetpähän ainakin koeajamaan useaa mallia, varmasti helpottaa ostopäätöksen tekemistä viime kädessä?
Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!
Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Mitä niille oikein tapahtuu? Olen todistanut lukemattomia kertoja kuinka toilettiin asioitaan hoitamaan lähtenyt nainen ei ole koskaan palannut takaisin, baarimikotkaan eivät muista nähneensä eivätkä vaikuta edes huolestuneilta vaikka naisia katoaa vuosittain aivan silmittömästi. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Tässä viimeyönä kun ei uni tullut silmään niin harkitsin taas uudestaan tätä kysymystä. Tulin siihen tulokseen, että osasyynä on ihastumiseni niin penteleen kovasti ettei osaa irrottautua tunteesta ja suunnata huomiota muualle.
Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.
Tapahtuukohan vessoista katoavien ja spawn pointteihin ilmestyvien naisten keskuudessa telefraggausta?
Viimeksi muokannut NegaDuck, 21.04.2008 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itseään paremman ihmisen näytteleminen on vain kovin uuvuttavaa, ja naiset ovat alkaneet oppia varovaisiksi juurikin tuon antamisjutskan kanssa. Nykyisin ei meinaa saada ensitreffeillä vaikka kuinka kovaa vonkaisi!
Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Mitä niille oikein tapahtuu? Olen todistanut lukemattomia kertoja kuinka toilettiin asioitaan hoitamaan lähtenyt nainen ei ole koskaan palannut takaisin, baarimikotkaan eivät muista nähneensä eivätkä vaikuta edes huolestuneilta vaikka naisia katoaa vuosittain aivan silmittömästi. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Sun pitäisi varmaan varoittaa, kun deittisi seuraavan kerran lähtee vessaan.
Frederik Krueger kirjoitti:Aina puhutaan pesukoneisiin katoavista sukista, mutta minä olisin enemmän huolissani baarien naistenvessoihin katoavista naisista. Miksei kukaan tee mitään, herranjumala?
Reps. Minä olen todistanut ihan samaa ilmiötä. Siitä huolimatta Helsingissä on edelleen tilastojen mukaan enemmän sinkkunaisia kuin -miehiä. Niitä siis ilmeisesti myös spawnaa jostain. Olisi kiva löytää sellainen spawn point ja mennä sen lähelle vaanimaan instant frageja.
Tapahtuukohan vessoista katoavien ja spawn pointteihin ilmestyvien naisten keskuudessa telefraggausta?
Ne varmaan teleporttaa johonkin yöntimojen reaggea-paikkaan.
Tai jos ne on jotain aikamatkustajia, jotka lähtee takaisin tulevaisuuteen?