Ens viikonloppuna vois vaihtaa renkaat, ite luonnollisesti kun on oikeastaan ainoa ulkoliikunta mitä nykyään tulee harrastettua. Uuden kumit pitäis kyl hankkia, mut ans kattoo jos nyt hetken aikaa leikkis slickseillä Kovalaista sadekelillä.
Toivottoman eträcrushini takia otsikosta tuli mieleen Suvinen ja Kumiesine alakäyräni suojana. Eihän minulla tauteja liene, mutta tuskin haluaisin saattaa ketään lasteni äidiksi jo ensirakastelulla
Asiaan: Kumiesineliikkeessä vaihdatan. En enää jaksa tunkkailla niinkuin runkkailla.
Mutta en vielä, säät pohjoisempana vaihtelee.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle 0-euroa. Kuuluu leasing sopimukseen, niin turhahan sitä on itse ruveta vaihtamaan.
masa kirjoitti:Itse ajattelin tällä viikolla tai tulevana viikonloppuna kaljapalkalla vaihtaa suvikumit alle. Bisse ja rengas on kustannus.
Kait kaavassa lasketaan sekä kesä-, että talvirenkaat kustannuksiin?
Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
Tuo nyt liittyy siihen talvirenkaiden vaihtoon viime vuonna, kun se yks rengas ei lähteny irti ei millään. Oli jo naapuritkin auttamassa
Suvikumit meni eilen alle kun näytti motarillakin jo olevan kesänopeudet voimassa. Ah että huihai on ihan hiljainen auto Seatiin verrattuna, joka huusi sisälle kuin käynnissä oleva iskuporakone peltitynnyrissä.