Suvikumigallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Suvigumiset gumit

Onon! Itse omin pikku kätösin kun ne asensin
1
4%
Onon! maksoin siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle X-euroa
1
4%
Ei vielä, mutta itse vaihdan pian
10
37%
Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle X-euroa
4
15%
Ei ei ei mitään talvirengasjuttuja. Ei tartte kuin suvikumeja, jotka on tehty aboriginaalien nahasta
1
4%
Meen sporalla
4
15%
Niba
6
22%

Ääniä yhteensä: 27

masa

Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja masa »

Joko on alla?

Itse ajattelin tällä viikolla tai tulevana viikonloppuna kaljapalkalla vaihtaa suvikumit alle. Bisse ja rengas on kustannus.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta. Pitäisikin vaihtaa taas etukumi, kun on puhjennut. Tänään ois ollut jo hyvä fillarointikeli röihin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kumit käyttöön vasta aikaisintaan kesäkuussa.
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ens viikonloppuna vois vaihtaa renkaat, ite luonnollisesti kun on oikeastaan ainoa ulkoliikunta mitä nykyään tulee harrastettua. Uuden kumit pitäis kyl hankkia, mut ans kattoo jos nyt hetken aikaa leikkis slickseillä Kovalaista sadekelillä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Luin notta Suviskumigallup.

Eiköhän nuo tule väännettyä alle tänä viikonloppuna. Jos laiskottaa niin seuraavana.[/list]
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kyl täällä todnäk vielä yöpakkasia pukkaa. Ehkä viikon parin kuluttua.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy poiketa lähitulevaisuudessa Itä-Suomessa ja siellähän on kuitenkin talvi.

Mutta omin käsin vaihdan. Paitsi jos tarvitsee lekahoitoa irroittamiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toivottoman eträcrushini takia otsikosta tuli mieleen Suvinen ja Kumiesine alakäyräni suojana. Eihän minulla tauteja liene, mutta tuskin haluaisin saattaa ketään lasteni äidiksi jo ensirakastelulla :D

Asiaan: Kumiesineliikkeessä vaihdatan. En enää jaksa tunkkailla niinkuin runkkailla.
Mutta en vielä, säät pohjoisempana vaihtelee.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Uuden kumit pitäis kyl hankkia, mut ans kattoo jos nyt hetken aikaa leikkis slickseillä Kovalaista sadekelillä.
Mitä turhaa, kun kohta ostaa uuden auton ja antaa nykyisen lähes ajotaidottomalle siskolle ja hänen kortittomalle miehelleen :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja mun tuli kyllä ihan muut kumit mieleen otsikosta. Olin jopa vähän pettynyt äänestyksen nähtyäni.

Vastaukseksi totean: Sängyssä ei käytetä sadevaatteita!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti:Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta.
Juur näin.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pikkumusta saa tänään arvoisensa kumit alle. Setä kaivaa kumit säilöstä ja asentaa, minä hymyilen nätisti vieressä.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kaippa sitä pitää veljen huoltoon viedä samalla kesäkumit kun xenon-lampun huolto suoritetaan. Varmaan n. viikon päästä vaihtuu.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tekisi mieli vaihtaa, mutta yöpakkasia on loppuviikoksi luvattu.

Toisaalta ehkä on edessä vielä koko rengassetinkin vaihto. Michelin energy saverit kiinnostaisivat. Uutta tekniikkaa, sano.
Came here for school, graduated to the high life
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kreitsu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Niba = keväällä otetaan sykkeli talviteloilta.
Juur näin.
Mäkin Nibailen. Eka kertaa pyörällä töihin tänään.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niballa mennään. Vaihdan kesäkumit PMMP:n tahdissa heti, kunhan lumet sulavat eikä ole yöpakkasia.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle noin viitisensataa euroa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vedän paljaalla! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alut annan asiantutkijan tehtäviin!
Pyyhin Netikettiin..
ak
Kitinän uhri

Re: Suvikumigallup

Viesti Kirjoittaja ak »

Ei vielä, mutta vien auton liikkeeseen kumivaihtoon ja maksan siitä ilosta jollekkin amisräkänokalle 0-euroa. Kuuluu leasing sopimukseen, niin turhahan sitä on itse ruveta vaihtamaan.
masa kirjoitti:Itse ajattelin tällä viikolla tai tulevana viikonloppuna kaljapalkalla vaihtaa suvikumit alle. Bisse ja rengas on kustannus.
Kait kaavassa lasketaan sekä kesä-, että talvirenkaat kustannuksiin? :)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tarttis varmaan mennä suvikumikauppaan... :think:
Eiköhän ne siellä vaihda samaan hintaan.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vaihtaa renkaita? Ei helvetissä, minä ostan uuden auton kahdesti vuodessa, helppoa ja nopeaa.
Kirjoitan tätä alasti
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei vielä, niin aikasin liikutaan että voip olla luikasta. Ja ukko vaihtaa ite, mä otan vieressä valokuvia hihitellen n. 4 tuntia kestävästä operaatiosta...
4 tuntia!! Juoko se 4 koria kaljaa samalla kun vaihtaa 4 rengasta?
Tuo nyt liittyy siihen talvirenkaiden vaihtoon viime vuonna, kun se yks rengas ei lähteny irti ei millään. Oli jo naapuritkin auttamassa :D
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvikumit meni eilen alle kun näytti motarillakin jo olevan kesänopeudet voimassa. Ah että huihai on ihan hiljainen auto Seatiin verrattuna, joka huusi sisälle kuin käynnissä oleva iskuporakone peltitynnyrissä.
Vastaa Viestiin