Alk.? Mihin hintaan se lähtis, siis?
Hitto ku mä oon just nyt ihan totaalisen pa. Liksapäivä olis kyllä vähän yli viikon päästä mut en oo varma jääks mitään käteen.
Voisin palata asiaan alkuviikosta, tarttisin koneen kyllä.
Sulla on varmaan kuva siitä?
Edith kirjoitti: Mutta oisin tod. luullut, että sähköpostini lakkaisi elämästä omaa elämäänsä, kun otan johdon seinästä.
Edit: Yllä oleva oli kommenttia Pertille. Ja, Aasi, auh, mä en tajuu tosta tekstistä juur mitään, paitsi että Geektools kuulostaa hauskalta.
No daah, ota se silmä käteen ja lue se aasin viesti uudestaan sen sijaan että heittäydyt avuttomaksi, etkä edes yritä ymmärtää.
Kotikoneellasi ei todennäköisimmin tai välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa - sillä sähköpostit voivat lähteä mistä tahansa.
Se että viestissä lukee lähettäjänä jotakin, ei vielä kerro asiasta mitään - sillä kuten aasi sanoi, lähettäjä-kenttään voidaan kirjoittaa melkeinpä mitä tahansa. Ainoa tapa varmistua asiasta on lukea sähköpostin header-tietoja, jotka kertovat minkä palvelinten kautta viesti on sinulle saapunut.
Mutta voit siis lohduttautua sillä, että et ole ainoa joka on saanut ja saa spämmiä 'itseltään'. Ja valitettavasti sinulla ei ole juurikaan mahdollisuuksia vaikuttaa siihen.
huima kirjoitti:
No daah, ota se silmä käteen ja lue se aasin viesti uudestaan sen sijaan että heittäydyt avuttomaksi, etkä edes yritä ymmärtää.
No daah, kai on mahdollista, että olen lukenut tuon toiseenkin kertaan tähän mennessä, enkä jättänyt kaikkea nopean ensivaikutelman varaan? Joskus tulee kirjoitettua myös hätäisempiä viestejä, kuten varmaan tiedät. Kiitos kuitenkin kommentistasi, vaikka asia jo vähän vanha onkin.
Edith kirjoitti:Joskus tulee kirjoitettua myös hätäisempiä viestejä, kuten varmaan tiedät. Kiitos kuitenkin kommentistasi, vaikka asia jo vähän vanha onkin.
Toki toki. Tarkoitukseni oli vain tarpeettomasti ärähtää, kun fiksut tytöt heittäytyvät ihan avuttomiksi.
Ihan sama onko 15 % enemmän tai vähemmän vitutusta.
Arvasinpa että uusi työntekijä osaa kyseenalaistaa asioita ja kysellä jo ekasta päivästä alkaen. Miksi tehdään niin tai näin eikö voi tehdä toisin päin.
Sitten saan vastailla ja kertoa kun töitä pitäisi tehdä. Aikaa kuluu ja työtehtävät odottaa ja minä siinä välissä kitisen tänne.
Seuraavan kerran kun organisaatio- ja YT-ruletti pyörähtää käyntiin niin minä hyppään johonkin muualle ennen kuin rosvosektori sattuu kohdalleni.
Miten koskaan voi tapahtua mitään muutosta parempaan jos koskaan ei kyseenalaisteta mitään? Miksi uusi työntekijä ei saisi kysellä "tyhmiä"? Miksi asiat pitää tehdä aina samalla tavalla, koska "näin ollaan tehty viimeiset 20 vuotta"? Miksi, miksi, miksi??!!?
Mulli75 kirjoitti:
Arvasinpa että uusi työntekijä osaa kyseenalaistaa asioita ja kysellä jo ekasta päivästä alkaen. Miksi tehdään niin tai näin eikö voi tehdä toisin päin.
Mä taas tykkään kun työntekijä kyselee ja kyseenalaistaa, saa hieman haastetta.
Mulli75 kirjoitti:
Mä taas tykkään kun työntekijä kyselee ja kyseenalaistaa, saa hieman haastetta.
Joo niin minäkin tykkään mutta kun tiedän itse ne samat asiat joita olen pitkään kyseenalaistanut eikä kaikki muutokset positiiviseen suuntaan tapahdu hetkessä.