Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...

Miksi olen harkinnut Kitinästä lähtemistä? Yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä "pyörimisen" jälkeen ajatus RL:n piiriin siirtymisestä on alkanut tuntua jotenkin...raikkaalta. Vaikka enhän minä täältä minnekään pääse. :( Addiktio on liian suuri.

Olen vähän ihmetellyt niitä antipatioita Arska joita olet saanut täällä. Jotain tällaista kritiikkiä: "Egosentrisyytesi ja utelusi ovat mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja." Minä sanoisin näin: joku vetää harmittomasti överiksi. Ei sellainen ketään vahingoita. Eikä ole pakko lukea sitä, mikä ei kiinnosta. Minua EI esim. urheilu kiinnosta. Siksi en lue sanomalehtien urheilusivuja. Mutta eivät ne urheilusivut minulle mikään ongelma ole. Vaikka kirjoitustyylisi onkin muuttunut niin moni SOOSIPERSE taitaa edelleen tuntea antipatioita sinua kohtaan vähän niin kuin "vanhasta muistista." Do not care. :wink:

Vitsi:

Somali laulaa karaokessa "Olen suomalainen." Paikalla olevaa mustalaista se ärsyttää niin, että hän menee laulamaan "Mä joka päivä töitä teen."

Mitäs tässä muuta lärvien vetämistä tänään harkitsen. :beer: 8)
SE ON HOMIE, MORONEN!!

Miksi olen harkinnut Kitinästä lähtemistä? Yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä "pyörimisen" jälkeen ajatus RL:n piiriin siirtymisestä on alkanut tuntua jotenkin...raikkaalta. Vaikka enhän minä täältä minnekään pääse. :( Addiktio on liian suuri.

Mutta eihän tämä Kitinä estä RL-asiaa. Olen itsekin huomannut kyllä, että vie aikaa jos addiktioituu. Itselläni on nyt pakko vähentää rutosti kun RL on niinkin vahva, uusi tyttöystävä antaa energiaa mutta tietenkin myös vie. Kaikki on myönteistä! Hanki sinäkin homegirl. Kyllä se on ihanaa kun joku on lähellä.

Olen vähän ihmetellyt niitä antipatioita Arska joita olet saanut täällä. Jotain tällaista kritiikkiä: "Egosentrisyytesi ja utelusi ovat mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja." Minä sanoisin näin: joku vetää harmittomasti överiksi. Ei sellainen ketään vahingoita. Eikä ole pakko lukea sitä, mikä ei kiinnosta. Minua EI esim. urheilu kiinnosta. Siksi en lue sanomalehtien urheilusivuja. Mutta eivät ne urheilusivut minulle mikään ongelma ole. Vaikka kirjoitustyylisi onkin muuttunut niin moni SOOSIPERSE taitaa edelleen tuntea antipatioita sinua kohtaan vähän niin kuin "vanhasta muistista." Do not care. :wink:

Kukas noin hienosti on kirjoittanut mekaanisesta papukaijasta...heh! Nojuu, olen minäkin oikeasti ihmetellyt sitä minulle annettua antipatiaa, mutta kuten olen sanonut se on muutamien ansiota ja sitten ne hiukan enemmän laumasieluiset imee ne totuutena. Ei sen kummempaa. Ja sellaista kateellisten panetteluahan täällä Kitinässä on yli RL:n!!!

Joo, näin taitaa olla. Olen oikesti yllättynyt kyllä sellaisesta aika tylsästä rajoittuneisuudesta Kitinässä. Nimittäisin sitä "ahdistuneeksi rajoittuneisuudeksi". On pakko olla ja sanoa kuten oravanpyörässä oleva ja pärjäävä sanoisi. Ja olla besserwisser.
Onhan sekin rajoittuneisuutta, että minut on otettu aivan tosissaan, kun olen humoristisesti kirjoittanut!
Siinä sinun vahvuutesi, Homeboy!! Olet laajasti elämää salliva ja rento. Pidä tuo juttusi vaan. Se on vahvuutta. Pidä toki myös osin itsekkäästi itsestäsi huolta! Terveys!! Jeah!!

Minua on täällä muutamat asiat ärsyttäneet siis oikeasti. Ja jopa masentaneet. Ei siis oikeastaan omaan itseeni kohdistetut, vaan nuo eräät kirjoitukset ja kirjoittajat muutoin. IKINÄ en RL:ssä ole kohdannut moista, että olisin ärsyynytynyt. Näinollen, se onkin kirjoitetun tekstin puutteellisuus, että niitä oikean elämän vivahteita ei kirjoitukseen saa!! Eikä elekieltä!

Vitsi:

Somali laulaa karaokessa "Olen suomalainen." Paikalla olevaa mustalaista se ärsyttää niin, että hän menee laulamaan "Mä joka päivä töitä teen."

Hehee! Mutta kuinkas muuten nuo mustat pärjäävät keskenään? Oikeasti?
Luulisi mustalaisten ärsyyntyneen, kun somalit vievät heidän "paikkansa"?

Tiedätkö muuten, että minä tunnen erään somalimiehen! Oikein hauska mies! Ja somalitytöthän on söpöjä.
Tottakai ärsyttää heidän korostunut pullonhenkisyyssyndrooma. Siis kun on kuusi junanpenkkiä ja kolme somalia niin he täyttävät ne kaikki ja pitävät mielestäni tahallaan meteliä.

Mitäs tässä muuta lärvien vetämistä tänään harkitsen. :beer: 8)[/quote]

HOME!! Ota puolilärvit!! :wink:

STADINARSKA
mitäpäs tähän muuta lisäämään!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Safkaa...vähän. *väsynyt* :roll:

Tervetuloa takaisin Turs...eikun Arska.

Tuosta arvostelusta vielä. Savolainen (?) viisaus sanoo: jos se on paikkansapitävää, ota opiksesi. Jos ei, älä välitä. :wink:
En voi kuitenkaan mitään sille että vedän joskus pultit jos saan osakseni epäoikeudenmukaista ja paikkansapitämätöntä arvostelua. Reilusti yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä (lokakuusta 2003) nettailun aikana olen kuitenkin aika harvoin hermostunut arvostelusta. Useimmiten olen joko 1) ottanut sen huumorin kannalta tai 2) se on valunut kuin vesi hanhen selästä.
Kyllähän tuo arvostelu on välillä ollut aivan oikeutettuakin. Kun täällä on esim. helvetin moniin "asiakeskusteluihin" osallistunut niin kyllähän sitä aina joskus on tullut puhuttua "läpiä päähänsä." Mutta kyllä niin kaikki joskus tekevät, niin IVL kuin IRL:kin.

Joo, se oli Tix joka kirjoitti sinun kohdallasi "mekaanisen papukaijan kaltaisista maneereista." Mr Tixillä on retoriikka hallussa.

Mitäs tässä olen taas nukkunut huonosti ja väsynyt. Tulikin kirjoitettua vähän pitempään kuin tarkoitin, ei tämä nyt palstalapselle varmaan vielä ylensyöntiä tarkoita. :)

Jag har skrivit min sak nu. Mat för barnet. Hej på dig, Arska. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...vähän. *väsynyt* :roll:

Tuosta arvostelusta vielä. Savolainen (?) viisaus sanoo: jos se on paikkansapitävää, ota opiksesi. Jos ei, älä välitä. :wink:
En voi kuitenkaan mitään sille että vedän joskus pultit jos saan osakseni epäoikeudenmukaista ja paikkansapitämätöntä arvostelua. Reilusti yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä (lokakuusta 2003) nettailun aikana olen kuitenkin aika harvoin hermostunut arvostelusta. Useimmiten olen joko 1) ottanut sen huumorin kannalta tai 2) se on valunut kuin vesi hanhen selästä.
Kyllähän tuo arvostelu on välillä ollut aivan oikeutettuakin. Kun täällä on esim. helvetin moniin "asiakeskusteluihin" osallistunut niin kyllähän sitä aina joskus on tullut puhuttua "läpiä päähänsä." Mutta kyllä niin kaikki joskus tekevät, niin IVL kuin IRL:kin.

Joo, se oli Tix joka kirjoitti sinun kohdallasi "mekaanisen papukaijan kaltaisista maneereista." Mr Tixillä on retoriikka hallussa.

Mitäs tässä olen taas nukkunut huonosti ja väsynyt. Tulikin kirjoitettua vähän pitempään kuin tarkoitin, ei tämä nyt palstalapselle varmaan vielä ylensyöntiä tarkoita. :)

--------------------------------------------------------------------------------

NO VOIHAN TURSKANEN SENTÄÄN!

TOTTAKAI SE KOSKEE. EN KAIKKEA MUITTEN ARVOSTELUJA SINUA KOHTAAN OLE LUKENUT, MUTTA NE, JOTKA OLEN, HUOKUVAT LIIAN SUURESTA EHDOTTOMUUDESTA, JOKA ON PERINTEINEN NUORTEN IHMISTEN OMINAISUUS KUN EI OLE ELÄMÄNKOKEMUSTA.USEA ASIA NÄHDÄÄN LIIAN MUSTAVALKOISENA JA LISÄKSI LAUMASIELUISUUS ON LÄSNÄ VIELÄ VOIMAKKAASTI. SINULLE EI OLE IKÄÄNKUIN SUOTU KUNNON VASTAUSMAHDOLLISUUTTA.

KAIKKI TEKEVÄT VIRHEITÄ. MIELESTÄNI SINUN OMINAISUUTTASI OLLA REHELLINEN, EI ARVOSTETA TARPPEKSI, JA JUURI REHELLISET KANNANOTOT OVAT KESKUSTELUN VIRIKE.

HÄNELLÄ OLI MEIKÄLÄISEEN OMITUINEN VIHA-RAKKAUS-SUHDE. KÄYTTÄYTYI ALA-ARVOISESTI JA KOKEILI ÄRSYTTÄÄ. HÄN LIENEE AIKA KOROSTEUTUSTI NORMAALIT SUOMALAISET PAHEET OMAAVA PERSOONA.

MUTTA HÄN ON OMASSA JÄÄRÄPÄISYYDESSÄÄN AIKAS HAUSKA. MUTTA KOOMISELLA TAVALLA! IHAN TAATUSTI LUKEE JUTTUNI AINA!

Mitäs tässä olen taas nukkunut huonosti ja väsynyt. Tulikin kirjoitettua vähän pitempään kuin tarkoitin, ei tämä nyt palstalapselle varmaan vielä ylensyöntiä tarkKIITÄN MUKELONI PUOLESTA! SAFKA ON TARPEELLISTA!
MINULLAKIN VIELÄ KESTÄÄ AIKATAULUUN PALAAMINEN, MUTTA IHAN KAUHEESTI TEKEMISTÄ ON JA OLISI.
SE, JOKA MINUN PÄÄNI VETÄÄ AIVAN SOIKEAAN, ON SE UUSI TYTTÖYSTÄVÄNI. SUOSITTELEN SINULLEKIN!
ELÄN JÄNNITTÄVIÄ AIKOJA MUUTENKIN NYT. MUTTA OLEN TODELLA TOIVEIKAS KEVÄÄN KORVALLA!

oita. :)

Barnets Tack! Homepoijaamisiin, t. Arskis

O Y......S T A D I N A R S K A N......... I L O Y H T I Ö T....... A B

Sir Andrew Arskisnarskis
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...vähän.

Kiitos Arskalle taas kauniista ja ymmärtäväisistä ja viisaista sanoista.

On ollut NIIN huvittavaa seurata tuota Tix vs. Manala-flametusta.

NuortaDaavidia olen vähän kaipaillut takaisin. Vaikka hänen asenteensa ja mielipiteensä olivat usein täysin toiset kuin minulla hän oli siitä huolimatta symppis. Ei vittuillut muille, ei provosoitunut helposti, ei tärissyt tärkeyttään, oli asiallinen mutta ei mikään ikävä tosikko, vaan laittoi huumoriakin peliin jne. No. Ehkä VanhaPirttihirmu vielä sallii ND:n paluun tänne joskus tulevaisuudessa. Tai sitten ND palaa luvattomasti...

Ei nyt enempää tällä kertaa. Hyviä viikonloppuja toivottaen:

HOMEBOY :l33t:
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...vähän.

NuortaDaavidia olen vähän kaipaillut takaisin. Vaikka hänen asenteensa ja mielipiteensä olivat usein täysin toiset kuin minulla hän oli siitä huolimatta symppis. Ei vittuillut muille, ei provosoitunut helposti, ei tärissyt tärkeyttään, oli asiallinen mutta ei mikään ikävä tosikko, vaan laittoi huumoriakin peliin jne. No. Ehkä VanhaPirttihirmu vielä sallii ND:n paluun tänne joskus tulevaisuudessa. Tai sitten ND palaa luvattomasti...

Safkaa...vähän.

KIITOS HOMEIBOMEI!

KIITOS VAIN. TÄLLÄ PALSTALLA ON VALTAISASTI HUUMORIA, MUTTA SE ASIA ON LÄHES PÖYRISTYTTÄVÄÄ, ETTEI MUUT "HUOMAA" PERÄTI EPÄSYMPAATTISTA JA SUPEREGOISTISTA AJATTELUTAPAA, KUN ARVOSTELIJA KOHOTTAA ITSENSÄ PYHIMYKSEKSI!! SEN TÄYTYY OLLA LAPSELLISUUTTA, EI NÄHDÄ METSÄÄ PUILTA. MUTTA IHMINEN KEHITTYY ONNEKSI! KOSKA OLET NÄHNYT VANHUSTA JOKA ON KIIHKOILIJA!!? HE OSAAVAT SUHTEUTTAA ASIAT OIKEISIIN ARVOIHINSA NORMAALISTI. JOHTUU KOKEMUKSESTA ELÄMÄSTÄ EMPIIRISESTI!!

EN OLE SEURANNUT

NuortaDaavidia olen vähän kaipaillut takaisin. Vaikka hänen asenteensa ja mielipiteensä olivat usein täysin toiset kuin minulla hän oli siitä huolimatta symppis. Ei vittuillut muille, ei provosoitunut posti, ei tärissyt tärkeyttään, oli asiallinen mutta ei mikään ikävä tosikko, vaan laittoi huumoriakin peliin jne. No. Ehkä VanhaPirttihirmu vielä sallii ND:n paluun tänne joskus tulevaisuudessa. Tai sitten ND palaa luvattomasti...

EIKÖ HÄN TOSIAAN OLE JONKUN MUUN NIKKI? TOKI ON! MUUTKIN TEHNEET! EIKAI HÄNELLE VAIN OLE TAPAHTUNUT MITÄÄN PAHAA?

Hyvät viikonloput! Minä lähden pois teknisten vempeleitten äärestä ja olen taas muutaman päivän pois. Jos jaksat, laita muonaa! Kiitos

STADINARSKA
Stadinarska
Kitisijä

Se on. Se on. Sitähän se on!
Stadinarska menee omaan väriterapiaansa hetkeksi.

Eli ..............................................................................................................................................................................................................................................................

Eiköhän tuo riittänyt.

STADINARSKA on siis palannut keskuuteenne ja elinvoimaisena. Kuvitelkaa elin on voimissaan. Kuitenkaan kukaan ei voi väittää että puhun tuhmia, koska puhun :h: :stäni.

VOIVOI kun mulla ei ole nyt niin paljolti asiaakaan. Elämä menee eteenpäin. Tänään koin pettymyksen kun Arskaa ei huomioitu, mutta onneksi tämä tapaus ei ollut uuden rakkauteni taholta!

Stadinarska on tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Hieman oli turhan kiireinen viikko. Oikeasti ei juuri kerinnyt JOUTAVAA tehdä. Mutta seuraava viikko antaa hieman joustovaraa.

Arvaatteko ystäväni ja tukijani olenko väsynyt? OLEN. Mutta ajattelin laittaa elonmerkin!

Nyt on niin, että olen saanut tukijoilta ja parilta aivan uudeltakin nimimerkeiltä YV-kysymyksiä, joista olen enemmän kuin iloinen, eli toivotaan juttujani enemmänkin! Ja kysytään, aionko totaalisesti lopettaa! Jos nyt ensialkuun vastaan kaikille näin kollektiivisesti ja siten muillekin, ettei minulla ole mitään syytä lopettaa kokonaan, mutta kun samaan aikaan on työ ja harrasteet ja muut harrasteet ja kotihommat pakolliset ja hallinnolliset ja tuossa samassa olen sokea koska olen rakastunut, niin minulla se kuuluisa kapasiteetti on kovin piipussa!

Halit ja pusut tukijoilleni siis. KIITÄN. Ja olen iloinen. VASTAAN jokaiselle jotain, mutta siihen menee taas pari päivää. Uni on ihan silmässä!

Terveisin

STADINARSKIS PUM PUM
Poukkkoilematon in deep love

(Kitinän naisfanini, te jotka sen tiedätte. Älkääte olko mustiksia. Ei edes itse Mustis. Hänellä lienee nyt muuta ajateltavaa!
Stadinarska
Kitisijä

No Terejen tere.

Näinkö hän on jälleen puikoissa?
No sitähän se on, se on niin tätä!

Kuitenkin Stadinarskan tämä päivä on ollut
niiiiin rauhallinen ja hyvä. Eilen oli hieman ja
aika paljonkin väriterapian tarvetta, mutta tänään
aika liukuu kuin niillä pehmeillä siivillä!

Tulin vain sanomaan
teille HEI!!!

Tässä teille sellainen hauska kuva.
Onko se hauska? En ole varma. Älkää asiantuntemattomat
vain luulko, että se on jokin oikea urheiluväline. Se on hauska yhdistelmä. OLINKO maailman tylsin selittäessäni
? Sitä tulee tällaiseksi kun kuitenkin JOILLEIN joutuu selittämään
aasta alkaen asiat...!

Kuva

Toivoo yhteinen
omaisuutemme mister, Sir

Snadi Stadin Snaditer
Stadinarska
Kitisijä

ARSKAN VÄRITERAPIAA TARJOLLA

Kuva

1. HOITO (naisen öljyäminen erivärisillä öljyillä)

2. HOITO (suunnitteilla)

Onko kellään ehdotusta Stadinarskan kakkoshoidoksi. Tuotevalikoima on kovin suppeaa.

STADINARSKAN VÄRITERAPIA OY
Snadin kermapersturska
Johtaja
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Viisi Kitinätöntä päivää...ei kai tämä addiktio niin paha olekaan kun sellaiseen pystyy. Mutta eihän täältä pois pääse.

Viikonloppu meni mukavasti. Siis viime viikonloppu.

En ole btw nähnyt Arska sinusta ja Aito_Johannasta enää unia. :jouden: :napu: Jostain syystä.

Tämä on oikeastaan aika triviaali juttu mutta miksi kirjoitit aikoinaan Cityyn ei-rekisteröidyllä nimimerkillä? Tarkoitan että 1) Ko. rekisteröityminenhän ei maksanut paljon paskaakaan ja 2) silloin olisi välttänyt mahdolliset feikkaajat jne. Pitkiä postauksia kirjoitit silloinkin.

Vitsi:

Savolaismummo junassa: "Männeekö tää suoraan Helsinkiin?"
Konduktööri: "Ei mää, tää mutkittellee matkalla." :)

Eipä tässä muuta. Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.
Stadinarska
Kitisijä

Viisi Kitinätöntä päivää...ei kai tämä addiktio niin paha olekaan kun sellaiseen pystyy. Mutta eihän täältä pois pääse.

En ole btw nähnyt Arska sinusta ja Aito_Johannasta enää unia. :jouden: :napu: Jostain syystä.

Tämä on oikeastaan aika triviaali juttu mutta miksi kirjoitit aikoinaan Cityyn ei-rekisteröidyllä nimimerkillä? Tarkoitan että 1) Ko. rekisteröityminenhän ei maksanut paljon paskaakaan ja 2) silloin olisi välttänyt mahdolliset feikkaajat jne. Pitkiä postauksia kirjoitit silloinkin.

Vitsi:

Homeboy, kiitos!

Nyt on kuule sellainen tilanne mulla, että ihan pikapikaa tulin katsomaan, mutta mulla on VIERAS, josta aion tehdä tutun...ja ei nyt aikaa vastata hyvin. MUTTA tulen vastaamaan sulle huomenna! Jos en sitä tee, ampunet minut seuraavan aamun koitteessa!

Arskalaisturskalainen
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti: MUTTA tulen vastaamaan sulle huomenna! Jos en sitä tee, ampunet minut seuraavan aamun koitteessa!

Arskalaisturskalainen[/b][/color]
*lataa haulikkoa* :igor:
Stadinarska
Kitisijä

Vitsi:

Haulikko POIS!! Täältä tulee tarvittavat paukut!!

Safkaa...

Kiitän mukelon puolesta!

No täältähän ei pois pääse. Olin jo hieman huolestunut sinusta!!

En kyllä epäillytkään että tarkoittaisit viikonloppua vuonna 1986

MIKÄ SYY? NÄE UNIA JA VÄHÄN ÄKKIÄ! Onko AitoJohanna mukava kiltsi?
Tosin nyt en voi livenä ajatella muuta kuin uutta rakkauttani, mutta unia voi aina nähdä! Käyttäydynkö hyvin unissa, vai olenko häiritsevä seksuaalisesti? Näe sellainen uni, että joudun syytteeseen ahdistelusta ja joudun vankilaan, oikein kidutuslaitokseen! Siotten on ukava herätä kenties oman kullan kainalossa lämpimässä vuoteessa kotona, HIPHURRAAA! NÄE SE UNI HETI ENSI YÖNÄ!! Lataan olematonta tussariani, jos et näe!

Mun täytyy sanoa, etten ollenkaan varmaan ajatellut silloin asiaa sen kummemmin. Ei vain tullut potkua rekisteröitymiseen. Mitään suurta ajatusta taustalla ei ollut. Olisiko laiskuus. Raha ei ole syy, juuei.

OLIKO SILLOIN MULLA FEIKKAAJIA??? Mitähän silloin tapahtui väärää. Minä tiedän vain itseni, että olin aito Stadinarska silloinkin, Ja yksi kappale.

Tähän tuli rekisteröityä tähän Kitinään heti. Oliko se jotenkin selkeämmin esillä, tai siinähän oli galleriatkin? EMMÄÄ TIIÄ, voih! Miksi kysyt????

Vitsi:

Hauska! HIHHIIII!!!

Eipä tässä muuta. Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä

Sinähän sukkelalla päällä olet! Jatko on aina hyväksi miehelle, hehheh!

Vai tarviiko Stadinarska jatketta? Ehkei
Ainakaan sä et tarvitse jatkettua haulikkoa, etkä katkaistuakaan nyt kun svaarasin.

Homeboymisiin :D

Arskisturskisterskis
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa mukulalle...

Ensin vastaukset kysymyksiisi. En huomannut että sinua olisi feikattu Cityssä. Ihmettelin vain koska jokseenkin kaikilla jotka siellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti kirjoittivat oli rekisteröity nimimerkki. Paitsi jos olivat bannattuina. :wink: A_J on ihan OK "kiltsi", olen tavannut hänet IRL muutaman kerran. Aika pidättyväinen hän kyllä on. Ehkä hän ajan myötä oppii relaamaan...

Noista unista tuli mieleen että en olisi kyllä ikinä uskonut kuinka helvetisti (taitaa olla tällä hetkellä 645) viestejä tuohon taannoin aloittamaani Vakkarit tunkevat uniin-ketjuuni tulisi. Tuo määrä taitaa indikoida populan melkoista addiktoitumista tähän foorumiin... :perse:

Tänään on taas aika vetää "perseet olalle." :perse: Taidan ostaa Smirnoff-vodkaa. :beer: :napu:

Täältä tähän, taas. 8)
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa mukulalle...

Ensin vastaukset kysymyksiisi. En huomannut että sinua olisi feikattu Cityssä. Ihmettelin vain koska jokseenkin kaikilla jotka siellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti kirjoittivat oli rekisteröity nimimerkki. Paitsi jos olivat bannattuina. :wink: A_J on ihan OK "kiltsi", olen tavannut hänet IRL muutaman kerran. Aika pidättyväinen hän kyllä on. Ehkä hän ajan myötä oppii relaamaan...

Noista unista tuli mieleen että en olisi kyllä ikinä uskonut kuinka helvetisti (taitaa olla tällä hetkellä 645) viestejä tuohon taannoin aloittamaani Vakkarit tunkevat uniin-ketjuuni tulisi. Tuo määrä taitaa indikoida populan melkoista addiktoitumista tähän foorumiin... :perse:

Tänään on taas aika vetää "perseet olalle." :perse: Taidan ostaa Smirnoff-vodkaa. :beer: :napu:

Täältä tähän, taas. 8)
Safkaa mukulalle...

NAMI. MINKÄHÄNLAINEN ISÄ MÄ OLISIN OIKEALLE LAPSELLE? SÖISINKÖ RUOKANSA? MÄ NIMITTÄIN OLEN SYÖNYT MUSTIKKASOSETTA, PILTTIÄ, HEHEEEE!
TIETYSTI SEKIN VAIKUTTAA MINKÄLAINEN TYTTÖVAIMO MULLA OLISI?

EN MINÄ OLE HUOMANNA FEIKKIYTTÄ. TOIVOTTAVASTI EI OLLUT.
MINÄ EN TOSIAANKAAN OSAA EDES ITSE SANOA MIKSEI MULLA OLLUT REKISTERÖITYÄ NIMEÄ. YKSI VARMA SYY OLI LAISKUUS. EN VAIN KATSONUT TARPEELLISEKSI. IKINÄ EI MUA OLE BANNATTU. VAIKKA JOSKUS TAISI OLLA KYSEENALAISIA KIRJOITUKSIA. MINÄ OSAAN KYLLÄ PROVOSOIDA. NYT KUITENKIN OLEN VIIME AIKOINA ARVOSTANUT AITOUTTA PALJON JA KOSKA EI HUUMORIANI YMMÄRRETÄ, TS. LUULLAAN MINUN OLEVAN NARSISTI TMS HASSUA, OLEN SITTEN TYLSISTYNYT TARKOITUKSELLA. MUTTA ON TÄMÄ NYT HYVÄ TYYLI KUN EN ENÄÄ EHDI KIRJOITTAMAAN PALJOA!

PAHUS. OLISIKO AITO JOHANNA TOSIAAN KIVA TYTTÖ, TAI OLLUT KIVA TYTTÖ. MINÄ EN OLE OIKEASTAAN OSANNUT ANALYSOIDA HÄNTÄ. JOS HÄN ON PIDÄTTYVÄINEN, SE MERKITSEE SITÄ, ETTÄ HÄN ON EPÄVARMA KEHEN VOI LUOTTAA. SE ON IHAN TERVETTÄ. MUTTA VAATII TUTUSTUMISTA.

MINULLA ON MENNYT LOISTAVASTI UUDEN HERTTAISEN TYTTÖYSTÄVÄNI KANSSA. OLEN TODELLA ILOINEN IIIILOINEN TAPAAMSIESTA. MUTTA MINULLA ON PAHA TAPA MYÖS MIETTIÄ KUINKA KAMALASTI SE KOSKEEKAAN JOS JOUDUN LUOPUMAAN HÄNESTÄ. MYÖS HALUAN POISTATTAA YHDEN OMINAISUUDEN KOKONAAN (MUSTASUKKAISUUS). VAIKKEI SITÄ MINUSSA JUURI OLLENKAAN OLE KOSKAAN OLLUTKAAN. SE VÄHÄKIN ON HYVIN HÄMMENTÄVÄÄ SILTI!!! JA HÄN JOUTUI JO KYSYMÄÄN MINULTA, VÄLITÄNKÖ HÄNESTÄ OLLENKAAN, KUN EN OLLUT PAHOILLANI HÄNEN JA ÄITINSÄ YHTEISESTÄ LOMAMATKASTA!! KERROIN, ETTÄ YHTEISELO VAATII TÖYTTÄ LUOTTAMUSTA JA ETTÄ RAKASTAN JA HALUAN PITÄÄ HÄNET AINA ITSELLÄNI. HÄN ITKI JA OLI ONNELLINEN. MEILLÄ ON IHANA YHTEYS!
KYLLÄHÄN OIKEASTI MINUA KIRPAISEE HÄNEN LOMANSA HIUKAN, MUTTA HÄNEN LUONTEESSAAN OLEVA TÄYDELLINEN LUOTETTAVUUS ON TÄYSIN KUNNIOITETTAVAA. KAKSI ITSENÄISTÄ IHMISTÄ LUOTTAA TOISIINSA. TÄÄ ON SE JUTTU.
HANKI JOKU IHANA LUOTETTAVA HERTTAINEN KOTINAINEN ITSELLESI. ÄLÄ MILLOINKAAN ETSI YHTÄÄN MITÄÄN PYSYVÄÄ BAAREISTA.
TILAPÄISEN HOIDON SAA BAAREISTA TIETENKIN.

SE OLI SINULTA HIENO KEKSINTÖ. UNI JA UNENNÄKÖ, MEEDIOT, TOISPUOLEINEN...KIINNOSTAA AINA!!!
MUTTA NÄE MINUSTA JOKIN SEKSIUNI VAIKKA VALITSEMASI KITINÄTYTÖN KANSSA , JOS VAIKKA OLEN TARPEESSA NIINKUIN YLEENSÄ TOKI OLEN. tYTTÖYSTÄVÄNI EI VOI TULLA MUSTIKSEKSI JOS MINÄ EN EDES SITÄ NÄE ITSE!! EI KAI!!! HUH!

HUVANEN AIKA SUA HOMIE BOMIE. NO LAITAPA PERSEET MUTTA HALLITUSTI OLALLE!
MÄ OON TÄLLAINEN ALKOHOLIMINIMIKULUTTAJA. SOPII ERITYISESTI KUN KULTANI ON IHAN RAITIS.

Täältä tähän, taas.

NO TÄHÄNPÄ TÄHÄN!!!

TÄMÄN VASTAUKSEN ON TEHNYT STADINARSKA SYDÄNVERELLÄÄN! :h:
Homeboy65
Kitisijä

Ruoka-aika, lapsonen. Syö ja kasva isoksi ja vahvaksi...

ND:n paluu näyttää piristäneen Kitinää. Arvasin, että hän palaisi.

Näyt Arska kirjoitelleen täällä viime aikoina lähinnä tälle palstalle ja viikonpäivä-ketjuihin. Eikös se ole vähän yksipuolista? Vai aikapulastako on kyse?

Vitsi:

Isä: Onkos teillä ollut koulussa jo sukupuolivalistusta? Siis puhetta kukista ja mehiläisistä?

Pikku-Kalle: Joo sitähän se on ollut, mutta eiköhän ensi viikolla JO PÄÄSTÄ NUSSIMISEEN! :)

Tällä kertaa ei enempää. Olen vähän sippikin, taas.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Ruoka-aika, lapsonen. Syö ja kasva isoksi ja vahvaksi...

Näyt Arska kirjoitelleen täällä viime aikoina lähinnä tälle palstalle ja viikonpäivä-ketjuihin. Eikös se ole vähän yksipuolista? Vai aikapulastako on kyse?

Vitsi:

Isä: Onkos teillä ollut koulussa jo sukupuolivalistusta? Siis puhetta kukista ja mehiläisistä?

Pikku-Kalle: Joo sitähän se on ollut, mutta eiköhän ensi viikolla JO PÄÄSTÄ NUSSIMISEEN! :)

Ruoka-aika, lapsonen. Syö ja kasva isoksi ja vahvaksi...

NIMENOMAA, Kiitos Homie!

Jaaha, onko hän varmasti aito, ts. yksinikkinen?
Ehkä on, mä vain heitin kysymyksen ilmaan...
Tervetuloa vain, ND!

Onhan se hieman pientä, mutta etkö sinä ole tyytyväinen! Mutta siis aikapulahan se totisesti on. Asioita on niin paljon tehtävänä ja sitten tämä uusi rakkaus vaatii energiaa. Hän antaa paljon energiaa myös tietysti, mutta panostus hyvään suhteeseen vaatii aikaa ja halua.
Sitten harrastukset ja työ. JÄRKI sanoo, ettei saa kirjoittaa liikaa, koska väkisinkin toistaa itseään. Tämä palsta on mielestäni hauska.
Nythän aukaisin tiistaiketjun ja jopa kirjoitin siihen!

Vitsi:

Kalle on katsonut maakuhuoneen ovenreiästä jutskui nusipus.

Ja lähti Homie koisimaan sipin pois!

Oh, jos Sipsi näkee niin tergui Arskalta!

VASTAUKSEN ANTAJA: STADINARSKA
ammatti: antaja
Stadinarska
Kitisijä

ARSKAN VÄLIAIKAUUTISET
päätoimittaja. S.T.Adin Tursga (venäläinen serkku)

Työ: Antityönarkomaani Arska ei valita. SIINÄHÄN SE!

Harrasteet: Aivan energiaa tuovia. Olen ILOINEN KUIN PEIPPOARSKA

Terveys: Äsken olla väsynyt mutta sitten olla JAUTAA

Raha: Äh, mitä välii. Mut en laita tähän maailman TYLSINTÄ lausetta, että seinästä sitä saa. Se on sitten TYLSÄÄ. Ja tää tuli TYLSÄKSI kun TYLSÄSTI sitä toistelen, kele.

Rakkaus: On sokaissut kohtalaisen kokoisen Turskan ihan sellaisenaan. Jopa nielaissut. Antaa energiaa enemmän kuin miljoona tavallista naista miljoonana päivänä. Minulle on käynyt kyllä ONNI.
Mietin tässä eilen, olenko vaan rakastunut ja rakastuisin kaikkiin samoin! EI, niin se ei ole. Tämä suhde vain on sellainen jossa se kuuluisa ONNI lymyää niinkuin Katri Hellu joskus nuorena ja raikkaana lauloi....

Kitinä: Toivon kaikkea hyvää

Tukijat: Näitä aina haluan kiittää

Terveiset: Tukijoilleni eli tässä lista ilman järjestystä!
Sipsille täystuennasta, Niballe, Mussukalle täystuennasta, Geetzulle täystuennasta, Zebille, Aydemirille täystuennasta, Sairalle täystuennasta, Ninnillekin (olethan tukijani?, ainakin olet ollut silloin tällöin), Homeboylle täystuennasta, Bedlamille täystuennasta, Xibelle, Keikaukselle täystuennasta, Rahkapussille vaikka hän ei olekaan ollut esillä nyt täystuennasta?, Bossanovalle täystuennasta, Herra Manalalle (vai?), Googlebotille täystuennasta, Vadimille, Pyry-Matiakselle, Raminovitsille täystuennasta, SaintJohnPerselle, Tixille nykyään??), Rouva Pupulle täystuennasta, Blissille, Prosessille osatuennasta, Elppikselle täystuennasta, Mustikselle täystuennasta, Vaolalle osatuennasta,

JA monille tuntemattomille nimimerkeille, jotka tukijoitani, myös rakkaat terveiset. Ja sitten niille jotka olen unohtanut, pyydän anteeksi ja lähetän pusuterkut!

STADINARSKA
helmikuun lämmössä!
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Hei Arska! Mukava kuulla uudesta rakkaudestasi! Tuntuu kukoistavan kunnolla.

Itse olen ollut kiireinen koulun kanssa, tänään viimeksi istuin tenttipaperi kourassa ihmettelemässä... Tämä kevät vielä kunnon tarmolla, että pääsen sisään kouluun!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stadinarska
Kitisijä

saira kirjoitti:Hei Arska! Mukava kuulla uudesta rakkaudestasi! Tuntuu kukoistavan kunnolla.

Itse olen ollut kiireinen koulun kanssa, tänään viimeksi istuin tenttipaperi kourassa ihmettelemässä... Tämä kevät vielä kunnon tarmolla, että pääsen sisään kouluun!
Saira, kiitos!Olet yks ihana tyttö! Todella mulla on uusi rakkaus ja vaikka sanon että sinäkin olet ihana, se ei suinkaan vähennä uuden rakkauteni voimaa!

Juu, kyllä kannustan sinua ikäänkuin takomaan silloin kun rauta on kuumaa, joten pyri lukemaan ja opiskelemaan ilman stressiä. Sanotaan, että olen ajatuksissa mukana opinnoissasi, jotta menisivät kivasti!

Toivoo Sairalle

Stadinarska Stadista!
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kiitos kovasti! Nyt tuleekin aina hymy suupieliin kun alkaa aineistoa lukemaan! :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Tässä on ollut joitain KITINÄTTÖMIÄ päiviä. Siksi en ole kirjoittanut tänne. Loogista.

Toisaalta PÄÄVASTUU palstalapsen ruokinnassa on kyllä Arskalla.

Tänään kävin eräässä divarissa Töölössä. Ostin 8 korkkaria.

Tällä hetkellä vedän lärvejä (Dry vodkaa ja keskaria). :beer: :napu: :hep:

En ole vieläkään nähnyt unta Stadinarskasta ja A_J:stä. Vähän aikaa sitten näin tosin unta jossa esuiintyivät mm. Tix ja joitakin hamstereita... :shock: En muista mitä ko. unessa tapahtui. :)

Hitto. Ensi kerralla voisin kai kirjoittaa pitempään ja relevantimpaa asiaa. NYT olen NIIN sippi...

:beer: :krooh: :krooh:

Täältä tähän. 8)
Stadinarska
Kitisijä

saira kirjoitti:^Kiitos kovasti! Nyt tuleekin aina hymy suupieliin kun alkaa aineistoa lukemaan! :D
Saira moi!

Luin kyllä vastauksesi myös hyvillä mielin ja hymyissä suin heti silloin kun vastasit :D , mutta silloin en kerinnyt enää vastata! Arskan elämä on tällaista matalalentoa aina välillä ja sitten tulee pysäyksiä. Hyvä näin.

Mutta hyvä näin. Rentona ja iloisella mielellä asiat tarttuu päähän. Mutta jos takaraivossa on jokin asia joka vaivaa, erityisesti jokin negatiivinen, silloin olisi pidettävä taukoa.
Voi kun olisikin sellainen olotila aina, että olisi aurinkoisen vastaanottavainen aina uudelle tiedolle, mutta kokeilepa sinä olla Tampereen ns. IHQtyttö!

Mä täällä Stadissa elelen ja olen opiskellut myös omaa harrastettani. Olen ajatellut jopa minäkin taas opiskella eteenpäin ikäänkuin ansioajatusten opiskelua, mutta siihen täytyy olla kova motivaatio, siis kiinnostus!

Sairastamatonta VAAN EI Sairatonta viikkoa sinulle toivoo lämmöllä

STADIN sellainen ARSKALAINEN
Stadinarska
Kitisijä

saira kirjoitti:^Kiitos kovasti! Nyt tuleekin aina hymy suupieliin kun alkaa aineistoa lukemaan! :D
Saira moi!

Luin kyllä vastauksesi myös hyvillä mielin ja hymyissä suin heti silloin kun vastasit :D , mutta silloin en kerinnyt enää vastata! Arskan elämä on tällaista matalalentoa aina välillä ja sitten tulee pysäyksiä. Hyvä näin.

Mutta hyvä näin. Rentona ja iloisella mielellä asiat tarttuu päähän. Mutta jos takaraivossa on jokin asia joka vaivaa, erityisesti jokin negatiivinen, silloin olisi pidettävä taukoa.
Voi kun olisikin sellainen olotila aina, että olisi aurinkoisen vastaanottavainen aina uudelle tiedolle, mutta kokeilepa sinä olla Tampereen ns. IHQtyttö!

Tässä kaimastasi esite! Mitä tykkäät?

Kuva

Mä täällä Stadissa elelen ja olen opiskellut myös omaa harrastettani. Olen ajatellut jopa minäkin taas opiskella eteenpäin ikäänkuin ansioajatusten opiskelua, mutta siihen täytyy olla kova motivaatio, siis kiinnostus!

Sairastamatonta VAAN EI Sairatonta viikkoa sinulle toivoo lämmöllä

STADIN sellainen ARSKALAINEN
Stadinarska
Kitisijä

Tässä on ollut joitain KITINÄTTÖMIÄ päiviä. Siksi en ole kirjoittanut tänne. Loogista.

En ole vieläkään nähnyt unta Stadinarskasta ja A_J:stä. Vähän aikaa sitten näin tosin unta jossa esuiintyivät mm. Tix ja joitakin hamstereita... :shock: En muista mitä ko. unessa tapahtui. :)

Hitto. Ensi kerralla voisin kai kirjoittaa pitempään ja relevantimpaa asiaa. NYT olen NIIN sippi...

:beer: :krooh: :krooh:

Täältä tähän. 8)
TERE KOTIBOY! Homie the great!

Arskalainen oli KIIRUKSES päiväll mut nythen tulloo Homevastaus!

Arska on varsin koko nainen mies tänäpänä ja sen jälkeenkin. Luut ovat paikoillaan ja terveet. Veri on pysynyt oikeissa uomissaan ja aistit ovat valppaina. Silmämulkut ovat valkeat ja näkevät maailman mukavana. Mistään pikkuveliasioista en nyt tässä yhdynnässä viitsi puhua, se kun on niin intipantomiinia.
Mut nytten WASTAAN sun Homie, kusimuksiisi

Safkaa...

Kiitän muklun puolestani eikun mukluni puolestani eikun puolimuklun puolimulkun ...äh...no mitä väliiii!

LOOKINEN Homie iski jälleen! Huh. Kitinätön lookinen kuulostaa KUMMILTA!

MITÄ HELSKOLLINKAISEN PÄIVÄNKULLINKAISKOHVELINKAKKARAA SÄ HOMIE mulle nyt laitat? SAMBERG, mä en haluu vastuuta. TELEKOIN VASTUUN SULLE! MUKELO on mun mutta sä ruokit, sano! Päätetty pistein 2-1 (Stadinarska ja mukelo vastaan Kotihomie!)

OLIKO MUUTEN TÖÖLÖSSÄ? Epäilen Homien olleen kuitenkin HERMANNISSA?? Ja mitä teet 4 parilla korkokenkiä? Tykkäätkö naisten kengistä?
Joojoo, älä vaan vastaa järkefästi, kyl mää tiiän et korkkarit on PecosBillu-lehtiä!

MUT ku mä vastaan näin myähäs ni sun rapulaski on jo förbii??

HEI HOMEBOY, sun täytyy nukkua enemmän! Heti nytten tuutulullaa ja pakko nähdä mut ja A_J yhdessä. En mä usko, että käyttäydyn pöhkösti?

Sä siis oot rakastunna AitoJohannaan? Onko hän mukava flikka? Minä onneksi en langennut mihinkään huutavaan justiinaan vaan sain mitä herttaisimman ihanan rakkauden. Hanki Home tyttöystävä. Hanki kiva ja reilu nainen, sellainen joka ei ole itsekäs ja epäempaattinen vaan IHANA!
Arskis on saanut sellaisen ystävän, eikä siitä luovu ikinä, eikä sellaista tarvii ajatellakaan varmaan!

Mitä, ihmettä, Tix unessa? Onko hän siis oikea henkilö? Oletan että hamsterit söivät Tixin, tai sitten Tix paistoi hamsterit paistinpannussa ja söi ne ja lopuksi sä söit nälk...OHO. ARSKAN RAJA TULI VASTAAN!!!

NO MUTTA RELEFANTTIA sit ensi kerralla. Onko Relefantti joku sähkötieteellinen norsu?

Täältä taas tähäisen toivoo

ARSKISNARSKISTURSKIS PUM

P.S Kitinän kivoille tergui! Arskahan niitä sendaa!

STADINARSKA on tehnyt tämänkin postauksen! Kiittäkää häntä polvillanne!
Stadinarska
Kitisijä

ELONMERKKI.

Tämä ei ole mikään senkummempi ainakaan
kovin RELEFANTTI (sähkönorsu) KIRJOITUS.

Otinpa vaan "itselläni" väriterapiaa!

Kunhan vain on elonmerkki ja terveinen AIVAN TEILLE KAIKILLE rotuun ja väriin ja kaaliin tai jos olette eläin, katsomatta!

Stadinarskalla asiat ovat TAVALLISESTI! Mitä se ikinä voi tarkoittaakin!

Rakastunut höpsykkä?

Elämme ja annamme jopa muidenkin elää! Perin huomaavaista!??

S T A D I N A R S K A
laatua ja laaduttomuutta yötäpäivää jo vuodesta 1xxx.
Vastaa Viestiin