SE ON HOMIE, MORONEN!!Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...
Miksi olen harkinnut Kitinästä lähtemistä? Yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä "pyörimisen" jälkeen ajatus RL:n piiriin siirtymisestä on alkanut tuntua jotenkin...raikkaalta. Vaikka enhän minä täältä minnekään pääse.Addiktio on liian suuri.
Olen vähän ihmetellyt niitä antipatioita Arska joita olet saanut täällä. Jotain tällaista kritiikkiä: "Egosentrisyytesi ja utelusi ovat mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja." Minä sanoisin näin: joku vetää harmittomasti överiksi. Ei sellainen ketään vahingoita. Eikä ole pakko lukea sitä, mikä ei kiinnosta. Minua EI esim. urheilu kiinnosta. Siksi en lue sanomalehtien urheilusivuja. Mutta eivät ne urheilusivut minulle mikään ongelma ole. Vaikka kirjoitustyylisi onkin muuttunut niin moni SOOSIPERSE taitaa edelleen tuntea antipatioita sinua kohtaan vähän niin kuin "vanhasta muistista." Do not care.![]()
Vitsi:
Somali laulaa karaokessa "Olen suomalainen." Paikalla olevaa mustalaista se ärsyttää niin, että hän menee laulamaan "Mä joka päivä töitä teen."
Mitäs tässä muuta lärvien vetämistä tänään harkitsen.![]()
Miksi olen harkinnut Kitinästä lähtemistä? Yli neljän vuoden Cityssä/Kitinässä "pyörimisen" jälkeen ajatus RL:n piiriin siirtymisestä on alkanut tuntua jotenkin...raikkaalta. Vaikka enhän minä täältä minnekään pääse.

Mutta eihän tämä Kitinä estä RL-asiaa. Olen itsekin huomannut kyllä, että vie aikaa jos addiktioituu. Itselläni on nyt pakko vähentää rutosti kun RL on niinkin vahva, uusi tyttöystävä antaa energiaa mutta tietenkin myös vie. Kaikki on myönteistä! Hanki sinäkin homegirl. Kyllä se on ihanaa kun joku on lähellä.
Olen vähän ihmetellyt niitä antipatioita Arska joita olet saanut täällä. Jotain tällaista kritiikkiä: "Egosentrisyytesi ja utelusi ovat mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja." Minä sanoisin näin: joku vetää harmittomasti överiksi. Ei sellainen ketään vahingoita. Eikä ole pakko lukea sitä, mikä ei kiinnosta. Minua EI esim. urheilu kiinnosta. Siksi en lue sanomalehtien urheilusivuja. Mutta eivät ne urheilusivut minulle mikään ongelma ole. Vaikka kirjoitustyylisi onkin muuttunut niin moni SOOSIPERSE taitaa edelleen tuntea antipatioita sinua kohtaan vähän niin kuin "vanhasta muistista." Do not care.

Kukas noin hienosti on kirjoittanut mekaanisesta papukaijasta...heh! Nojuu, olen minäkin oikeasti ihmetellyt sitä minulle annettua antipatiaa, mutta kuten olen sanonut se on muutamien ansiota ja sitten ne hiukan enemmän laumasieluiset imee ne totuutena. Ei sen kummempaa. Ja sellaista kateellisten panetteluahan täällä Kitinässä on yli RL:n!!!
Joo, näin taitaa olla. Olen oikesti yllättynyt kyllä sellaisesta aika tylsästä rajoittuneisuudesta Kitinässä. Nimittäisin sitä "ahdistuneeksi rajoittuneisuudeksi". On pakko olla ja sanoa kuten oravanpyörässä oleva ja pärjäävä sanoisi. Ja olla besserwisser.
Onhan sekin rajoittuneisuutta, että minut on otettu aivan tosissaan, kun olen humoristisesti kirjoittanut!
Siinä sinun vahvuutesi, Homeboy!! Olet laajasti elämää salliva ja rento. Pidä tuo juttusi vaan. Se on vahvuutta. Pidä toki myös osin itsekkäästi itsestäsi huolta! Terveys!! Jeah!!
Minua on täällä muutamat asiat ärsyttäneet siis oikeasti. Ja jopa masentaneet. Ei siis oikeastaan omaan itseeni kohdistetut, vaan nuo eräät kirjoitukset ja kirjoittajat muutoin. IKINÄ en RL:ssä ole kohdannut moista, että olisin ärsyynytynyt. Näinollen, se onkin kirjoitetun tekstin puutteellisuus, että niitä oikean elämän vivahteita ei kirjoitukseen saa!! Eikä elekieltä!
Vitsi:
Somali laulaa karaokessa "Olen suomalainen." Paikalla olevaa mustalaista se ärsyttää niin, että hän menee laulamaan "Mä joka päivä töitä teen."
Hehee! Mutta kuinkas muuten nuo mustat pärjäävät keskenään? Oikeasti?
Luulisi mustalaisten ärsyyntyneen, kun somalit vievät heidän "paikkansa"?
Tiedätkö muuten, että minä tunnen erään somalimiehen! Oikein hauska mies! Ja somalitytöthän on söpöjä.
Tottakai ärsyttää heidän korostunut pullonhenkisyyssyndrooma. Siis kun on kuusi junanpenkkiä ja kolme somalia niin he täyttävät ne kaikki ja pitävät mielestäni tahallaan meteliä.
Mitäs tässä muuta lärvien vetämistä tänään harkitsen.

HOME!! Ota puolilärvit!!

STADINARSKA
mitäpäs tähän muuta lisäämään!