Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

isohaara kirjoitti:Tissit huudettu!
No mitä nyt taas?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti: :D No älä. Tixi ei oo tainnu pahemmin lukea herran kirjoja.
Tai sitten en vain arvosta tissejäsi.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

BettyB. kirjoitti:No mitä nyt taas?
Mitä pitää siivota jotta huomenna ois sauna lämmin?
BettyB.

isohaara kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No mitä nyt taas?
Mitä pitää siivota jotta huomenna ois sauna lämmin?
Hitto ku just siivosin ihan urakalla. Mut vaatehuonetta pitäs vähän raivata ja pöytäkone viedä jonnekin säilöön, en oo avannu sitä kohta vuoteen.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

^Oon opettanut äitiä viikkaamaan paitoja, ja koneen voin ottaa omalle myllylleni varaosiksi (tai päinvastoin). Lisäksi saatan tietää uusia juoruja.

Mut jos innostun saunakaljan kanssa niin mut pitää sit kans muistaa herättää viimeistään viideltä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :D No älä. Tixi ei oo tainnu pahemmin lukea herran kirjoja.
Tai sitten en vain arvosta tissejäsi.
Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.
BettyB.

isohaara kirjoitti:Lisäksi saatan tietää uusia juoruja.
No nyt vetäsit oikeesta narusta (ei tamppoonin)!

*ajastaa saunaa*
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.
Logiikkasi on kummallista:

Dostojevskin teksti on pääosin turhaa -> tissisi sanovat enemmän kuin Dostojevskin tekstit -> siispä pilkkaat tissejä, etkä Dostojevskia?

Kyllä minä olen lukenut millaisia kirjoja Dostojevski on kirjoittanut. Dostojevski ei ole lempikirjailijani, vaan pidän monisanaisena ja hidaskerrontaisena. Siksipä juuri käytin vertausta "sanoa enemmän kuin 1000 sivua Dostojevskia" (joka rakastaa turhaa tekstiä.)

Sinun tissisi ovat aivan turhat minun näkökulmastani. Dostojevski ei ole turha. Herran kirjat ovat erinomaisia vittuilulahjoja ihmisille jotka eivät pidä lukemisesta.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Väännetäänpä rautalangasta: kun otetaan huomioon, että Dostojevski on prosentuaalisesti kirjoittanut paljon enemmän turhaa tekstiä kuin laadukasta, ja minä väitän tissieni sanovan enemmän kuin tuhat sivua niitä turhuuksia, pilkkaan tissejäni. Sitä et tietenkään voi tietää, ellet ole lukenut minkälaisia kirjoja D on kirjoittanut.
Logiikkasi on kummallista:

Dostojevskin teksti on pääosin turhaa -> tissisi sanovat enemmän kuin Dostojevskin tekstit -> siispä pilkkaat tissejä, etkä Dostojevskia?
Pilkkaan kaikkia kolmea tasapuolisesti, tietenkin.
Kyllä minä olen lukenut millaisia kirjoja Dostojevski on kirjoittanut. Dostojevski ei ole lempikirjailijani, vaan pidän monisanaisena ja hidaskerrontaisena. Siksipä juuri käytin vertausta "sanoa enemmän kuin 1000 sivua Dostojevskia" (joka rakastaa turhaa tekstiä.)
Tekstiä, joka ei sano kovinkaan paljoa. Olisit mieluummin käyttänyt Maria Jotunia. Sanoa enemmän kuin tuhat sivua Jotunia olisi jo saavutus.
Sinun tissisi ovat aivan turhat minun näkökulmastani. Dostojevski ei ole turha. Herran kirjat ovat erinomaisia vittuilulahjoja ihmisille jotka eivät pidä lukemisesta.
Nyt kyllä tissini masentuvat. :cry:
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tämä on vittu, vitutusketju mua vituttaa kun täällä lässytetään kirjallisuudessa ja hiljaisesta puheliaisuudesta!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:Tämä on vittu, vitutusketju mua vituttaa kun täällä lässytetään kirjallisuudessa ja hiljaisesta puheliaisuudesta!
Mua VITUTTAA noi karvaset kreikkalaiset.
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vituttaa kuin pientä oravaa kuinka paljon sukelluspullon täyttämisestä joutuu maksamaan. Lähinnä pelkkää ilmaahan sinne kompressorilla tuupataan, mitä nyt joskus vähän jotain heliumia laitetaan mukaan. Ei sellaisesta pitäisi joutua maksamaan mitään. Miksei sitäkin voi imuroida ilmaiseksi netistä? Mitä seuraavaksi, joudumme alkaa maksaa normaalistikin hengittämästämme ilmasta?

Mitä sähkönkulutukseen tulee, pöytätietokoneiden tehonkulutus on aivan hervotonta, nimim. kokemusta on. Aasille pikku vinkki: Kitinän serveri kannattaa silloin tällöin pitää poissa päältä. Jos sulkee serverin esim. klo 9-17 (ihmisten työaika) ja 22-08 (tutimisaika) välisiksi ajoiksi, säästö on Huomattava! Sen lisäksi voi harkita serverin pitämistä alhaalla esim. vuoroviikoin. Kyllä noita säästökeinoja löytyy jos halua vain on.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti: Jos sulkee serverin esim. klo 9-17 (ihmisten työaika) ja 22-08 (tutimisaika) välisiksi ajoiksi, säästö on Huomattava! Sen lisäksi voi harkita serverin pitämistä alhaalla esim. vuoroviikoin. Kyllä noita säästökeinoja löytyy jos halua vain on.
Turpa kiinni tai oot kohta panda. Mitä himskattia tekisin töissä ilman kitinää?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Googlebot kirjoitti:Aasille pikku vinkki: Kitinän serveri kannattaa silloin tällöin pitää poissa päältä. Jos sulkee serverin esim. klo 9-17 (ihmisten työaika) ja 22-08 (tutimisaika) välisiksi ajoiksi, säästö on Huomattava! Sen lisäksi voi harkita serverin pitämistä alhaalla esim. vuoroviikoin. Kyllä noita säästökeinoja löytyy jos halua vain on.
Vieroitus ei missään nimessä saa olla näin rankkaa! Me dokataan ne muka säästetyt rahat! Käytetään huumeita!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Mitä sähkönkulutukseen tulee, pöytätietokoneiden tehonkulutus on aivan hervotonta, nimim. kokemusta on.
Meidän kone näyttöineen kuluttaa vuodessa n. 1000kWh jos on päällä 24/7. Tämä on luonnollisesti laskettu mukaan sähköarvioonkin, yläkanttiinpa vielä.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Rouva Pupu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Mitä sähkönkulutukseen tulee, pöytätietokoneiden tehonkulutus on aivan hervotonta, nimim. kokemusta on.
Meidän kone näyttöineen kuluttaa vuodessa n. 1000kWh jos on päällä 24/7. Tämä on luonnollisesti laskettu mukaan sähköarvioonkin, yläkanttiinpa vielä.
Monitoreineen apulaitteineen päivineen? Commadore64?

edit: mun koneet kuluttaa 15000kWh/vuosi :C
Kirjoitan tätä alasti
Rouva Pupu

McJanne kirjoitti: Monitoreineen apulaitteineen päivineen? Commadore64?
En osaa sanoa millainen kone on, mutta kaikki pelit tällä pyörii ym. Sen verran tuunattu, että en osaa sanoa. Viimeisen tasauslaskun mukaan meidän koko sähkönkulutus on 3 738 kWh vuosi!
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Rouva Pupu kirjoitti: En osaa sanoa millainen kone on, mutta kaikki pelit tällä pyörii ym. Sen verran tuunattu, että en osaa sanoa. Viimeisen tasauslaskun mukaan meidän koko sähkönkulutus on 3 738 kWh vuosi!
Höh, luulin että punkkaatta omakotitalossa *grin*

En edes uskalla ajatella paljon meidän tilukset imee sähköä, pääsispä eroon sähkölämmityksestä ja sähkösestä veden lämmityksestä.

Keskimäärin kuulema omakotitalo imee 20k kWh/v jos on molemmat mainitut herkut. 5k kWh ilman :C
Viimeksi muokannut McJanne, 07.02.2008 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rouva Pupu kirjoitti:Meidän kone näyttöineen kuluttaa vuodessa n. 1000kWh jos on päällä 24/7. Tämä on luonnollisesti laskettu mukaan sähköarvioonkin, yläkanttiinpa vielä.
Yläkanttiin? Eihän toi tee kuin reilut 110W, mikä alkaa olemaan todellinen minimi millekään tämän päivän PC:n keskusyksikölle idlenä hengaillessaan jossain windowsin työpöydällä ilman mitään duunia, ja ilman monitoria.

Sen sijaan pelikäytössä "normi pelikone" vie helposti yli 200W ja tehokkaampi pelikone 300W. Ja tähän tulee vielä monitori päälle.
Bluntly
Kitisijä

Ketuttaa pomppivat, hyppivät, kiemurtelevat, panevat tai muuten vain liikkuvat avataret.
BettyB.

Bluntly kirjoitti:Ketuttaa pomppivat, hyppivät, kiemurtelevat, panevat tai muuten vain liikkuvat avataret.
Tsori, voin vaihtaa takas kuukautisvuotoon!
Bluntly
Kitisijä

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ketuttaa pomppivat, hyppivät, kiemurtelevat, panevat tai muuten vain liikkuvat avataret.
Tsori, voin vaihtaa takas kuukautisvuotoon!
No tuo aiheuttaa muita ongelmia kuin ketutusta.
Rouva Pupu

Herra Manala kirjoitti: Yläkanttiin? Eihän toi tee kuin reilut 110W, mikä alkaa olemaan todellinen minimi millekään tämän päivän PC:n keskusyksikölle idlenä hengaillessaan jossain windowsin työpöydällä ilman mitään duunia, ja ilman monitoria.
Meitin kone nyt tykkää kulutella tuon verran vai onko sulla joku parempi tietämys meidän koneen kulutuksesta kuin meillä sähkölaskun maksajilla ja mittaajilla? Yläkanttiin se on lähinnä siksi, että kone ei suinkaan ole päällä 24/7 eikä se ole tehokäytössäkään (pelit sun muut). Kulutus on ollut tuota luokkaa jo muutamia vuosia, helppo laskea kun tietää muidenkin kodinlaitteiden kulutukset.
Razormaid
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa kun ei ole röökiä.
Vituttaa kun ei ole rahaa röökiin.
Vituttaa kun on töitä.
Vituttaa kun ei ole työmotivaatiota.
:evil:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Googlebot kirjoitti:Ei sellaisesta pitäisi joutua maksamaan mitään. Miksei sitäkin voi imuroida ilmaiseksi netistä?
Tämä on hyvä, kannatettava ja kehittämisen arvoinen idea. En tosin tiedä, kuinka helppoa on liittää 200-baarinen DIN-liitin PCMCIA-korttipaikkaan.

Samaten torrenttiverkossa pitäisi olla jaossa alkoholia. Mikäs sen mukavampaa kuin imuttaa P2P-viskiä ja hakea coca-cola.comista blandikset.

Sähköyhtiöllä oli kaks-tariffimittareita, mutta niitä olisi pitänyt jonottaa pari kuukautta. Käyn siis hakemassa kaupasta oman. Rupeaa selviämään, mihin ne kilowattitunnit oikein katoavat...
Vastaa Viestiin