Tix kirjoitti:EveryWoman kirjoitti:En pikaisella silmäilyllä löytänyt yhtäkään asiatonta postausta Vadimilta. Pösilöksi hän nimitti sinua kerran, mutta samassa postauksessa oli myös tukku asiaa.
Melko objektiivista

Oletko oikeasti sitä mieltä, että en ole objektiivinen? Esitä jotain konkreettisia esimerkkejä, niin saatan paremmin tajuta mistä puhut.

En minäkään näe sinulla mitään sellaista
velvollisuutta. Kysyin vain ystävällisesti linkkiä siihen ketjuun, jossa Vadimin esittämät faktat osoitetaan tyhjiksi. Senkään antamiseen sinulla ei ole mitään velvollisuutta. Saahan täällä mm. möllikin kirjoitella.
Et kysynyt ystävällisesti...
Enkö?
aiemmin EW kirjoitti:Tuossa esittämiesi väittämien todenperäisyyttä minulla ei ole mahdollisuutta arvioida objektiivisesti. Tuleeko asia selville siinä aiemmassa ketjussa ja jos tulee, saisitko kaivettua siihen linkin?
Miten tätä olisi pitänyt kysyä, että olisit nähnyt kysymyksen ystävällisenä?
Toistan: en puuttunut niinkään solvaukseesi kuin asia-argumentin korvaamiseen solvauksella. Vadimin jokaisessa postauksessa on ollut asia-argumentti tai useampia (ja jos nyt objektiivisia ollaan, niin hänen solvauksensakin oli aika pehmo sinun heittoosi verrattuna).
Paskan marjat. Älähdit kun sun palstakamua vähän taputeltiin. Epäilen hiukan kykyäsi objektiivisuuteen tässä asiassa. Semminkin kun olet itse esittänyt "objektiivisia" epäilyjäsi minun menestyksestäni seuraelämässä ja ottanut kantaa mm. "faktoilla perseraiskauksen" muodossa. Let's face it, olet vain päättänyt että Vadim puhuu vain asiaa ja että minun pösilöttelyni ja barbaariksi julistamiseni ovat vaan ihan ok koska olen väärässä

Voi sentään.

Ehkä olen (taas?) tietämättäni onnistunut loukkaamaan sinua? Vaikuttaisi siltä, että otat kommenttini henkilökohtaisemmin kuin ne on tarkoitettu - ainakin tuo seuraelämässä menestymisläppä kuulostaa hyvin oudolta, ja perseraiskauksen taas arvelin sinun ottavan huumorilla kun olet aiemmin painottanut kuinka mustaa huumorisi on. Tein siis arviointivirheen, anteeksi. (Väärinkäsityksiä olisi kyllä helpompi selvitellä, jos aina asianomaisessa ketjussa huomauttaisit kun sanon jotakin häiritsevää tai henkilöön kohdistuvalta tuntuvaa. Jos et huomauta, sinulle voi jäädä pitkiksi ajoiksi ihan turhaa ärsytystä sanomisistani, koska minä en automaattisesti tiedä miten minkäkin jutun tulkitset.)
Mitä Vadimiin tulee, niin hänen henkilöään olen palstahöykyyttänyt vähintään yhtä paljon kuin sinunkin (jos siis ei lasketa niitä kertoja, jolloin olet virheellisesti tulkinnut jonkin sanomani henkilöösi kohdistuvaksi - niiden lukumäärästähän minulla ei ole tietoa). Niinikään, jos et ole huomannut, aina silloin tällöin olen keskustelun aiheena olevista asioista hänen kanssaan eri mieltä. Se, että huomautan joskus asiattomasta keskustelusta, liittyy haluuni ymmärtää mitä sanottavaa keskustelijoilla on - ei mihinkään omituiseen palstakamuiluun, jota en varmaan osaisi vaikka joskus yrittäisinkin.
Älä vaivaudu jatkamaan selittelyjä asian tiimoilta, tulee myötähäpeä.
Äläs nyt. Toki mahdolliset väärinkäsitykset kannattaa pyrkiä selvittämään - ellet sitten mieluummin jää kantamaan ikuista kaunaa. Itse kestän sen vuoksi mahdollisen ympäristön myötähäpeän mieluusti.