Juu, ei ole. Olen huomannut. Aisaa, ei kun asiaa.Tix kirjoitti: Ei Kitinä ole mikään parittelufoorumi.
Täytyy sanoa, että olen aika otettu ND:n rohkeudesta tuoda julki omalla nikillä ongelmaansa. Joka itse asiassa ei ole hänen ongelmansa, vaan Vaimon ongelma. Olen sitä mieltä, että jos näkee saastaa kaikkialla, se paska on katsojan omassa silmässä. Chattailun, Kityilyn, minkä tahansa salaaminen vaan lisää tuota hysteriaa. Olen pahoillani siitä, että vaimokkeellasi on sen verran huono itsetunto, että hän ei tajua kuinka sitoutunut olet liittoonne. Senhän osoittaa jo halusi olla häntä loukkaamatta ja se, että pidät hänen henkilökohtaista luottamusongelmaa omana ongelmanasi.
Vaikka exäni petti minua netin kautta, hän olisi pettänyt minua ihan muullakin tavoin. Kyse ei ole mediasta vaan intentiosta: netin vaivattomuus teki siitä vain helpompaa. Kenestäkään ei tehdä uskollisempaa vahtimalla, vakoilemalla ja kahlehtimalla. Siinä tuhlataan voimavaroja kyttäämiseen, jonka voisi käyttää esim. oman hyvinvointinsa edistämiseen. Ehkäpä vaimokkeesi kannattaisia hankkia omia harrastuksia ja lakata "kadehtimasta" sinun harmittomia näpyttelyjäsi.
EDIT: Vielä parempaa: Sinä ND hoidat kakaroita kun päästät vaimokkeesi irti virtuaaliseen paheenpesään, jota myös Internetiksi kutsutaan. Wicked!