Sunnuntahi Suatana
-
ninnithequeen
-
Vihtahousu
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pcYqt6dcGX8[/youtube]
Ei helvetti mikä video, meinasin äsken kuolla nauruun.
Ei helvetti mikä video, meinasin äsken kuolla nauruun.
-
Bliss
-
ninnithequeen
-
isohaara
-
Duckzilla
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
^ ^ omapas teillä ruokailutottumukset...
Minä tässä arvon, josko lämmittäis toissapäivänä tehtyjä hamppareita vai laittasinko oikein valkosipulisen kanatsydeemin vai ranskiksia ja nauravia prinssinakkeja... vai kuitenki suklaalinjalla koko päivä..
Tänään hoidan kaikki kouluhommat loppuun, paljoa ei enää puutu.
Minä tässä arvon, josko lämmittäis toissapäivänä tehtyjä hamppareita vai laittasinko oikein valkosipulisen kanatsydeemin vai ranskiksia ja nauravia prinssinakkeja... vai kuitenki suklaalinjalla koko päivä..
Tänään hoidan kaikki kouluhommat loppuun, paljoa ei enää puutu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Kyllä mä kaalia syön, mutta hapatettu versio kaalista onki ihan eri juttu...Duckzilla kirjoitti:Itse asiassa kyseessä oli poikkeus eikä tottumus, tämä on eka kerta varmaan 15 vuoteen kun sain syödä tätä. Ja on muuten hyvää.mustaenkeli kirjoitti:^ ^ omapas teillä ruokailutottumukset...
TIJEU ( = Testatkaa Itte Jos Ette Usko)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
Duckzilla
-
Duckzilla
-
ninnithequeen
-
Savannah
-
Vihtahousu
-
1108
Jo oli v-loppu. 2x3v:n synttärit juhlittu, tehty safkaa anopille ja appiukolle.
Nyt sain emännältä lomaa ja usutti kassoon Saw IV:n (kiitti lipuista saira!!)ja nappaan muutaman olusen ytimeen. Olen kuulemma edustanut tarpeeksi.
Vaimo sen osaa!!
np: Paula Koivuniemi - Timantti (mutsi pyysi ja hoidin homman, testaan vaan onks laatu kunnollista...
)
Tota paskaa nyt kuunnellut pirukaan.
np: KMFDM - Symbols "Stray Bullet"
Nyt sain emännältä lomaa ja usutti kassoon Saw IV:n (kiitti lipuista saira!!)ja nappaan muutaman olusen ytimeen. Olen kuulemma edustanut tarpeeksi.
Vaimo sen osaa!!
np: Paula Koivuniemi - Timantti (mutsi pyysi ja hoidin homman, testaan vaan onks laatu kunnollista...
Tota paskaa nyt kuunnellut pirukaan.
np: KMFDM - Symbols "Stray Bullet"
-
Rouva Pupu
-
1108
- RolloTomasi
- Kitisijä
Olen istunut tässä tietokoneen ääressä 11 tuntia, kirjoittaen. Kolme kertaa jouduin välillä käymään vessassa. Nyt voisi syödä jotain ja mennä sittten nukkumaan. 
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.