Huomenta. Hapankaalipata onnistui erinomaisesti. Ja on muuten aivan saatanan hyvää, syön sitä juuri nytkin. Se vaan paranee paranemistaan uudelleenlämmitettäessä.
^ ^ omapas teillä ruokailutottumukset...
Minä tässä arvon, josko lämmittäis toissapäivänä tehtyjä hamppareita vai laittasinko oikein valkosipulisen kanatsydeemin vai ranskiksia ja nauravia prinssinakkeja... vai kuitenki suklaalinjalla koko päivä..
Tänään hoidan kaikki kouluhommat loppuun, paljoa ei enää puutu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kyllä mä kaalia syön, mutta hapatettu versio kaalista onki ihan eri juttu... ei onnaa. Tuo resepti kyllä vaikutti ihan kivalle, jos ne kaikki happamat jutut ottaa pois.. vois jopa harkita.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Noni, nyt tytär rupes oksentamaankin. Kaik petivaatteet petauspatjoja ja peittoja myöten pesuun. Ja krapulapaskiainen soitti äsken, on just heränny ja oksentelee sekin.
Tyypillistä. Me ostettiin eilen uusi auto. Illalla HKL:n bussi rysäytti perään liikennevaloissa. Onneksi ei käynyt muuta, kuin auton perään tuli klommoja, jotka korjataan heidän kustannuksellaan, mutta siltikin vähän vituttaa
Jo oli v-loppu. 2x3v:n synttärit juhlittu, tehty safkaa anopille ja appiukolle.
Nyt sain emännältä lomaa ja usutti kassoon Saw IV:n (kiitti lipuista saira!!)ja nappaan muutaman olusen ytimeen. Olen kuulemma edustanut tarpeeksi.
Vaimo sen osaa!!
np: Paula Koivuniemi - Timantti (mutsi pyysi ja hoidin homman, testaan vaan onks laatu kunnollista... )
Se nyt ei ole bändin vika että vituilleen filosofeja, elämää ja politiikkaa sotkeva reikäpää menee napsauttaan muutaman pissiksen pois katuja likaamasta.
Vai häh?
KMFDM on loistava bändi ja se siitä. Livenä parhautta.
Olen istunut tässä tietokoneen ääressä 11 tuntia, kirjoittaen. Kolme kertaa jouduin välillä käymään vessassa. Nyt voisi syödä jotain ja mennä sittten nukkumaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.