Muijalla on pakanasymboli tatuoitu käteen. Kauhea portto!
Mut ilmeisen vapaa vielä sun onneksi, jos ei Kimittäjälle kelpaa?
Sillä olet Kimittäjän kanssa samaa maata elät vaarallisesti, olet naimisissa eikä sinulla ole vielä jälkikasvuakaan. Voisit siis kelvata jos sinulla olisi 200Meuroa!
masa kirjoitti:
En kyllä yhtään ihmettele miksi tota panee mielummin kuin dahlmankantturaa.
Kimble pystyisi kyllä parempaankin. Ferrarin F1-maailmanmestarilla luulisi olevan portit auki aikalailla mihin tahansa.
Eipä tuo bööna mikään järin uskottava ole: kuulemma hän ei tiennyt kuka Kimble on! Käsi pystyyn hep, joka uskoo Kimblen luontaisen karisman riittävän mimmin pokaamiseen silmäpelillä savuisessa iskumestassa? Silmäpeliin voi tuoda tiettyä taustatukea tietoisuus, että kaveri tienaa 20 miljoonaa vuodessa ja on maailman nopein rattimies.
BettyB. kirjoitti:
Tissejä mäkin epäilen vaikuttimeks, mut jos pelkät isot tissit riittää, niin niitähän saa Tallinnasta ihan edukkaastikin. Vaikka itselle.
Vihjaatsä hei et mä oon joku lauta???
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Samaa mieltä, että jos ei sitä rakkautta puolisoa kohtaan enää löydy niin turha "maineen" vuoksi yhdessä pysyä. Eipä noista parien omista jutuista ja sopimuksista kukaan meistä tiedä, mutta näillä annetuilla tiedoilla... Neeeeeext.
No joo, turhaahan minä kitisen (ei sillä että ketään kiinnostaisi). Olisi kuitenkin mielestäni kohteliasta erota ennen kuin alkaa seuraavien kanssa liikkua.
Itsehän olen ollut kahdella jalalla liikkuva sika, eli sikäli minulla ei ole mitään varaa paheksua.
Lähinnä kiinnostaa huomata, että oma ajattelutapa on muuttunut. Aiemmin en olisi tuntenut paheksuntaa, enkä pitänyt pahana vaikka näin kavereiden pettävän tyttöystäviään.
Nyt kun lukiokaverini kertoi käyvänsä säännöllisesti polkemassa naapurin vanhaa piikaa (hemmo on itse naimisssa ja kaksi lasta), niin en voinut välttyä tuntemasta pientä paheksuntaa, vaikka en toki sitä näyttänyt.