BettyB. kirjoitti:Olis kohteliasta kyselyn perustajalta, laittaa itsensä yhdeksi äänestyksen vaihtoehdoista. Veikkaan murskavoittoa.
Aika näppärästi vastasit tähänkin kyselyyn vaikken sinua erikseen pyytänytkään, toisaalta onhan se söpöä että saamattomuuteni kiinnostaa noinkin paljon. Olen niin huono kieltämään asioita vähemmänkin IhQilta.
Niba, oletko oikeasti tuollainen vai feikkaatko vain? Kuinka lähellä palstaminäsi on mielestäsi todellista minääsi? Onko mielessäsi jokin tietty kuva jollaisena haluaisit muiden palstalaisten sinut näkevän ja kokevan?
Googlebot kirjoitti:Niba, oletko oikeasti tuollainen vai feikkaatko vain? Kuinka lähellä palstaminäsi on mielestäsi todellista minääsi? Onko mielessäsi jokin tietty kuva jollaisena haluaisit muiden palstalaisten sinut näkevän ja kokevan?
Ken etsii, se löytää. Toiset istuvat vain kyydissä ja nauttivat näkymistä.
On tää kyllä vähän loukkaava äänestys hei. Mua jäi nukkumaan mennessäkin vaivaamaan et monikohan nussis mielummin joulupukkia ku mua... Ja löytyyhän niitä. Joulupukki on jotenkin niin sellanen ei-saa-nussia! Te ootte kamalan maailmaani murentavia tyyppejä!
Geetzu kirjoitti:On tää kyllä vähän loukkaava äänestys hei. Mua jäi nukkumaan mennessäkin vaivaamaan et monikohan nussis mielummin joulupukkia ku mua... Ja löytyyhän niitä. Joulupukki on jotenkin niin sellanen ei-saa-nussia! Te ootte kamalan maailmaani murentavia tyyppejä!
Mä äänestin sitä joulupukkia.
Palstalla on monia täysheteroita naisia. On luonnollista, että täyshetero nainen valitsee mieluummin joulupukin kuin naisen.
BettyB. kirjoitti:Mä nussin ketä vaan muuta, paitsi Kimiä.
Miettikää nyt, kun se sillä narisevalla äänellään tokaisee "kulta, mää tulin jo"
*puistatus*
Vitut. Jos se ajaa Jenniä yhtä hyvin kuin Ferraria niin kyseessä on vähintäänkin maailmanluokan panomies. Ja sillä keskittymiskyvyllä luulisi nallin lähtevän tismalleen oikealla hetkellä.
elco kirjoitti:Vitut. Jos se ajaa Jenniä yhtä hyvin kuin Ferraria niin kyseessä on vähintäänkin maailmanluokan panomies. Ja sillä keskittymiskyvyllä luulisi nallin lähtevän tismalleen oikealla hetkellä.
Hei ei kukaan ole hyvä kaikessa. Jos Kimi olis noin kovan luokan panomies, Jennin tuskin tarvitsis hakea lempeä ratsastuksenopettajiltaan. No, nyt se on kyllä vissiin tajunnu kiinnijäämisen riskin, ja vaihtanut opettajan Marco Björsiin. Ei tuu kiusauksia niinku. Kummallekaan.