Ei siinä ihmeellistä olekaan. Ihmettelen vaan että sitä pitää oikeen erikseen mainostaa. Mutta kai se on jonkinlaista egobuustausta sekin.masa kirjoitti:Mitäs ihmeellistä siinä on.
- irmelianneli
- Kitisijä
Otappa se pipo pois päästä, voi helpottaa kun ei ole ylikireää isoäidin neulosluomusta tukkimassa verenkiertoa. Ei noin vanhalle ole muutenkaan hyväksi tollainen kiihtyminen. Luuletko, että johkin palveluun tutustuminen vaatisi itse rekisteröitymisen? Olen katsellut touhua jo useammalla kaverilla kun he ovat yrittäneet käännyttää.Storia kirjoitti:EI, koska kertomansa mukaan Tix ei varmasti tiedä mistä hutusta on kyse.masa kirjoitti:Paha päivä vai?Storia kirjoitti: No mitä säkin siihen tuut jauhamaan?
Tixihän sanoi että se on samanalaista huttua kuin Linkedin. eikö sitä olisi saanut sanoa vai?
Ja kiitos kysymästä, kyllä, vituttaa niin ettei veri kierrä.
Ihan sama rahantekoidea kuin LinkedIn:issä, keksitään ihmisille tarve josta uskotellaan olevan iloa ja hyötyä, mutta tosiasiassa vain tehdään rahaa luomalla markkinointikanava.
Työnnä se nessu sinne pipariis, tekstin perusteella alkaa menkat olla lähellä.
Viimeksi muokannut Tix, 26.10.2007 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisit heti sanonut. Nyt voit ihan rauhassa mun puolesta jatkaa hengailua IRL oikeiden kavereiden kanssa ja anonyymien kanssa palstoilla ja elää helpottuneena ilman pahaa naamakirjaa, joka saattaisi yrittää myydä sulle jotain.Tix kirjoitti:Olen katsellut touhua jo useammalla kaverilla kun he ovat yrittäneet käännyttää.Storia kirjoitti:EI, koska kertomansa mukaan Tix ei varmasti tiedä mistä hutusta on kyse.masa kirjoitti: Paha päivä vai?
Tixihän sanoi että se on samanalaista huttua kuin Linkedin. eikö sitä olisi saanut sanoa vai?
Ja kiitos kysymästä, kyllä, vituttaa niin ettei veri kierrä.
Ihan sama rahantekoidea kuin LinkedIn:issä, keksitään ihmisille tarve josta uskotellaan olevan iloa ja hyötyä...
Hyödystä en tiedä, sitä tuskin on, mutta sitä iloa ei mikään voita, kun löytää sellaisia kavereita toisilta mantereilta, joiden yhteystietoja ei yksinkertaisesti ei enää muuten olisi saanut ja voi päivittää kuulumisia.
Mitä tästä voimme päätellä? Sulla ei sellaisia ole, vaan olet niin fiksu ja järkevä ja ihana, että pidät kaikkien osoitteet ja puhelinnumerot koko ajan mustassa kirjassa ajan tasalla.
Congrats.
Melko wanhanaikaista. Mulla on kommarin ja outlookin välillä jatkuva synkronointi, mustaan kirjaan kirjataan vain ne joihin ei haluta pitää yhteyttä. Kyllä, olen ihanaStoria kirjoitti:Mitä tästä voimme päätellä? Sulla ei sellaisia ole, vaan olet niin fiksu ja järkevä ja ihana, että pidät kaikkien osoitteet ja puhelinnumerot koko ajan mustassa kirjassa ajan tasalla.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mikään ei kylmennä kyllä yhtä tehokkaasti kuin sun testo- ja urpotaso, too late. Näin ollen säästän rukoukset taas sinne iltamyöhään ja muistan suakin silloin, koska olen AH niin jalo(viina).masa kirjoitti:No otahan nyt yksi kappale joukkorukoiluja maailmanrauhan puolesta. Saatat vaikka rauhoittua.
Ei, vaan hoituu paremmin näin kun ne kutsut on täällä olevilta tullut. En jaksa jokaiselle henk.koht sanoa kiitos, mutta ei kiitos.BettyB. kirjoitti:Ei siinä ihmeellistä olekaan. Ihmettelen vaan että sitä pitää oikeen erikseen mainostaa. Mutta kai se on jonkinlaista egobuustausta sekin.masa kirjoitti:Mitäs ihmeellistä siinä on.
Mul ei oo yhtään kaveria, ainakaan kukaan ei oo kutsunu mua minnekään, mut mua ei kyl kiinnosta. Ku oon teidän kaikkien kavereita tarvitsevien laumasielujen yläpuolella.BettyB. kirjoitti:Ylipäätään ääneen hymyilyttää nää "Mulla on kyllä pirusti kavereita, jotka koko ajan kutsuu mua tonne, mut mua ei kyl kiinnosta. Ihan lapsellista touhua, ja mä oon niinku teidän kaikkien yläpuolella."
- irmelianneli
- Kitisijä
Hitto, aijaa nythän mää vasta tajusin joo.. hehhe. Emmä kyl löytäny juuri ketään. Onneks. On tuo vähä pelottava. Kuitenki meen sohaseen jotain väärää juttua ja nolaan itteni.Aito_Johanna kirjoitti:Siihen vasemmassa yläkulmassa olevaan Search-laatikkoon vain syöttelet nimiä sitä mukaa kun tulee mieleen. Lystiä!irmelianneli kirjoitti: enkä mä ymmärrä miten se on mut muka sieltä löytäny.. Mä en osaa kyl ettiä sieltä mitään enkä ketään.
Okei, tämä kirjoitus sai minut lopullisesti luopumaan haaveista rekkautua. Ei voi silti mitään että olen hitusen uteliasAito_Johanna kirjoitti: Facebookin toimintoja ovat nuo Score me! ja toi, missä vertaillaan kahta frendiä toisiinsa.
Mitä tarkoitusta se nyt sitten palvelee tietää, että asteikolla 0 - 10 Facebook-tuttuni antavat älykkyydelleni 8 pistettä? (Vielä eilen pisteitä oli 9, kiitti pärkkeleesti viimeisimmälle äänestäjälle) Tai mitä vaistoja se ihmismielessä ruokkii, että juuttuu tarkastelemaan tilastoa, jonka mukaan viidestä äänestäjästä neljä on valinnut minut ohi jonkun toisen kohdassa "rather live with" ja nolla vastaajaa yhdestä kohdassa "more tech-savvy"?

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sain kyllä joo kutsun tuonne ja tein profiilinkin. En kuitenkaan oo jäänyt siihen koukkuun vaikka etukäteen varoiteltiin, että se saattais koukuttaa.
Tai sitten en oo vielä tarpeeksi tutustunut ko. jutskaan. Ei se tosin nyt niiiiin ihmeelliseltä vaikuta. Tai sitten en vaan tajua.
Ans kattoo nyt miten tässä vielä hullaantuu.
Tai sitten en oo vielä tarpeeksi tutustunut ko. jutskaan. Ei se tosin nyt niiiiin ihmeelliseltä vaikuta. Tai sitten en vaan tajua.
Ans kattoo nyt miten tässä vielä hullaantuu.
- irmelianneli
- Kitisijä
Höpöhöpö, ei niitä tarvi käyttää. Emmä ainakaan niistä mitään tajuakaan onneks, enkä noteeraa. Mäpä taidankin kutsua sut ny hetiGeorgina kirjoitti:Okei, tämä kirjoitus sai minut lopullisesti luopumaan haaveista rekkautua. Ei voi silti mitään että olen hitusen uteliasAito_Johanna kirjoitti: Facebookin toimintoja ovat nuo Score me! ja toi, missä vertaillaan kahta frendiä toisiinsa.
Mitä tarkoitusta se nyt sitten palvelee tietää, että asteikolla 0 - 10 Facebook-tuttuni antavat älykkyydelleni 8 pistettä? (Vielä eilen pisteitä oli 9, kiitti pärkkeleesti viimeisimmälle äänestäjälle) Tai mitä vaistoja se ihmismielessä ruokkii, että juuttuu tarkastelemaan tilastoa, jonka mukaan viidestä äänestäjästä neljä on valinnut minut ohi jonkun toisen kohdassa "rather live with" ja nolla vastaajaa yhdestä kohdassa "more tech-savvy"?

Hitto ett onkin muuten mun Hml:n lukiokavereilla julkkistuttuja!

No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?irmelianneli kirjoitti:
Höpöhöpö, ei niitä tarvi käyttää. Emmä ainakaan niistä mitään tajuakaan onneks, enkä noteeraa. Mäpä taidankin kutsua sut ny heti![]()
- irmelianneli
- Kitisijä
Hä. No EI!!Georgina kirjoitti:No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?irmelianneli kirjoitti:
Höpöhöpö, ei niitä tarvi käyttää. Emmä ainakaan niistä mitään tajuakaan onneks, enkä noteeraa. Mäpä taidankin kutsua sut ny heti![]()
no perkele, oota mä katon tilannetta.irmelianneli kirjoitti:Hä. No EI!!Georgina kirjoitti:No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?irmelianneli kirjoitti:
Edit: no nyt mä perkele menin rekkaamaan, ei tuo oo mua varten kyllä. Miten täältä pääsee pois!??!
Edit2: tongin ketjua taaksepäin ja lolitan ohjeilla luulen häipyneeni kai.
- irmelianneli
- Kitisijä
No joo, niinpä häivyit. Suht pikanen oliGeorgina kirjoitti:no perkele, oota mä katon tilannetta.irmelianneli kirjoitti:Hä. No EI!!Georgina kirjoitti: No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?
Edit: no nyt mä perkele menin rekkaamaan, ei tuo oo mua varten kyllä. Miten täältä pääsee pois!??!
Edit2: tongin ketjua taaksepäin ja lolitan ohjeilla luulen häipyneeni kai.