Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%

Ääniä yhteensä: 130

BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Mitäs ihmeellistä siinä on.
Ei siinä ihmeellistä olekaan. Ihmettelen vaan että sitä pitää oikeen erikseen mainostaa. Mutta kai se on jonkinlaista egobuustausta sekin.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

masa kirjoitti:Enemmänkin naurattaa se, että jotkut tuntuvat mittaavan elämäänsä kaverilistojen perusteella, eivätkä kirveelläkään meinaa uskoa että joillekin riittää livetapaamiset ja puhelut ylläpitämään niitä kaverisuhteita, joita kaipaa.
Juntti. Et vaan tajuu.
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulle on tullu kaks. Toinen kaverilta (joka me yhessä rekattiin sinne), ja toinen serkulta, enkä mä ymmärrä miten se on mut muka sieltä löytäny.. Mä en osaa kyl ettiä sieltä mitään enkä ketään.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Storia kirjoitti:
masa kirjoitti:
Storia kirjoitti: No mitä säkin siihen tuut jauhamaan?
Paha päivä vai?

Tixihän sanoi että se on samanalaista huttua kuin Linkedin. eikö sitä olisi saanut sanoa vai?
EI, koska kertomansa mukaan Tix ei varmasti tiedä mistä hutusta on kyse.

Ja kiitos kysymästä, kyllä, vituttaa niin ettei veri kierrä.
Otappa se pipo pois päästä, voi helpottaa kun ei ole ylikireää isoäidin neulosluomusta tukkimassa verenkiertoa. Ei noin vanhalle ole muutenkaan hyväksi tollainen kiihtyminen. Luuletko, että johkin palveluun tutustuminen vaatisi itse rekisteröitymisen? Olen katsellut touhua jo useammalla kaverilla kun he ovat yrittäneet käännyttää.

Ihan sama rahantekoidea kuin LinkedIn:issä, keksitään ihmisille tarve josta uskotellaan olevan iloa ja hyötyä, mutta tosiasiassa vain tehdään rahaa luomalla markkinointikanava.

Työnnä se nessu sinne pipariis, tekstin perusteella alkaa menkat olla lähellä.
Viimeksi muokannut Tix, 26.10.2007 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:hmettelen vaan että sitä pitää oikeen erikseen mainostaa.
Ollaanpas sitä nyt niin herkkänahkaista että.
BettyB.

masa kirjoitti:Ollaanpas sitä nyt niin herkkänahkaista että.
Höpön löpön! Jos nyt vähän ääneen ihmettelee, niin eihän se vielä herkkänahkaiseksi tee. Saatte pitää mielipiteenne, oon tänään anteliaalla tuulella :]
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Storia kirjoitti:Juntti. Et vaan tajuu.
No otahan nyt yksi kappale joukkorukoiluja maailmanrauhan puolesta. Saatat vaikka rauhoittua.
BettyB.

^ Uuh, tultiin samaan aikaan! Ekaa kertaa!! ;)
Storia

Tix kirjoitti:
Storia kirjoitti:
masa kirjoitti: Paha päivä vai?

Tixihän sanoi että se on samanalaista huttua kuin Linkedin. eikö sitä olisi saanut sanoa vai?
EI, koska kertomansa mukaan Tix ei varmasti tiedä mistä hutusta on kyse.

Ja kiitos kysymästä, kyllä, vituttaa niin ettei veri kierrä.
Olen katsellut touhua jo useammalla kaverilla kun he ovat yrittäneet käännyttää.

Ihan sama rahantekoidea kuin LinkedIn:issä, keksitään ihmisille tarve josta uskotellaan olevan iloa ja hyötyä...
Olisit heti sanonut. Nyt voit ihan rauhassa mun puolesta jatkaa hengailua IRL oikeiden kavereiden kanssa ja anonyymien kanssa palstoilla ja elää helpottuneena ilman pahaa naamakirjaa, joka saattaisi yrittää myydä sulle jotain.

Hyödystä en tiedä, sitä tuskin on, mutta sitä iloa ei mikään voita, kun löytää sellaisia kavereita toisilta mantereilta, joiden yhteystietoja ei yksinkertaisesti ei enää muuten olisi saanut ja voi päivittää kuulumisia.

Mitä tästä voimme päätellä? Sulla ei sellaisia ole, vaan olet niin fiksu ja järkevä ja ihana, että pidät kaikkien osoitteet ja puhelinnumerot koko ajan mustassa kirjassa ajan tasalla.

Congrats.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Storia kirjoitti:Mitä tästä voimme päätellä? Sulla ei sellaisia ole, vaan olet niin fiksu ja järkevä ja ihana, että pidät kaikkien osoitteet ja puhelinnumerot koko ajan mustassa kirjassa ajan tasalla.
Melko wanhanaikaista. Mulla on kommarin ja outlookin välillä jatkuva synkronointi, mustaan kirjaan kirjataan vain ne joihin ei haluta pitää yhteyttä. Kyllä, olen ihana :]
Storia

masa kirjoitti:No otahan nyt yksi kappale joukkorukoiluja maailmanrauhan puolesta. Saatat vaikka rauhoittua.
Mikään ei kylmennä kyllä yhtä tehokkaasti kuin sun testo- ja urpotaso, too late. Näin ollen säästän rukoukset taas sinne iltamyöhään ja muistan suakin silloin, koska olen AH niin jalo(viina).
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Mitäs ihmeellistä siinä on.
Ei siinä ihmeellistä olekaan. Ihmettelen vaan että sitä pitää oikeen erikseen mainostaa. Mutta kai se on jonkinlaista egobuustausta sekin.
Ei, vaan hoituu paremmin näin kun ne kutsut on täällä olevilta tullut. En jaksa jokaiselle henk.koht sanoa kiitos, mutta ei kiitos.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tietääkseni ja toivoakseni en ole ketään kutsunut, enkä aio. Se nyt varmaan johtuu siitäkin, että ei ole ketä kutsua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

irmelianneli kirjoitti: enkä mä ymmärrä miten se on mut muka sieltä löytäny.. Mä en osaa kyl ettiä sieltä mitään enkä ketään.
Siihen vasemmassa yläkulmassa olevaan Search-laatikkoon vain syöttelet nimiä sitä mukaa kun tulee mieleen. Lystiä!
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Apua, taisin vahingossa painaa jonkun naaman kohdalla vaihtoehtoa "YES (Let Them Know)" -vaihtoehtoa tuossa Are You Interested? -pelissä, vaikka ei ollut tarkoitus :doh:

edit: Väärä hälytys, en painanutkaan!!!11!!
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 26.10.2007 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Ylipäätään ääneen hymyilyttää nää "Mulla on kyllä pirusti kavereita, jotka koko ajan kutsuu mua tonne, mut mua ei kyl kiinnosta. Ihan lapsellista touhua, ja mä oon niinku teidän kaikkien yläpuolella."
Mul ei oo yhtään kaveria, ainakaan kukaan ei oo kutsunu mua minnekään, mut mua ei kyl kiinnosta. Ku oon teidän kaikkien kavereita tarvitsevien laumasielujen yläpuolella.
irmelianneli
Kitisijä

Aito_Johanna kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: enkä mä ymmärrä miten se on mut muka sieltä löytäny.. Mä en osaa kyl ettiä sieltä mitään enkä ketään.
Siihen vasemmassa yläkulmassa olevaan Search-laatikkoon vain syöttelet nimiä sitä mukaa kun tulee mieleen. Lystiä!
Hitto, aijaa nythän mää vasta tajusin joo.. hehhe. Emmä kyl löytäny juuri ketään. Onneks. On tuo vähä pelottava. Kuitenki meen sohaseen jotain väärää juttua ja nolaan itteni.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Aito_Johanna kirjoitti: Facebookin toimintoja ovat nuo Score me! ja toi, missä vertaillaan kahta frendiä toisiinsa.
Mitä tarkoitusta se nyt sitten palvelee tietää, että asteikolla 0 - 10 Facebook-tuttuni antavat älykkyydelleni 8 pistettä? (Vielä eilen pisteitä oli 9, kiitti pärkkeleesti viimeisimmälle äänestäjälle :evil: ) Tai mitä vaistoja se ihmismielessä ruokkii, että juuttuu tarkastelemaan tilastoa, jonka mukaan viidestä äänestäjästä neljä on valinnut minut ohi jonkun toisen kohdassa "rather live with" ja nolla vastaajaa yhdestä kohdassa "more tech-savvy"?
Okei, tämä kirjoitus sai minut lopullisesti luopumaan haaveista rekkautua. Ei voi silti mitään että olen hitusen utelias ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Numba

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Sain kyllä joo kutsun tuonne ja tein profiilinkin. En kuitenkaan oo jäänyt siihen koukkuun vaikka etukäteen varoiteltiin, että se saattais koukuttaa.
Tai sitten en oo vielä tarpeeksi tutustunut ko. jutskaan. Ei se tosin nyt niiiiin ihmeelliseltä vaikuta. Tai sitten en vaan tajua.
Ans kattoo nyt miten tässä vielä hullaantuu.
irmelianneli
Kitisijä

Georgina kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Facebookin toimintoja ovat nuo Score me! ja toi, missä vertaillaan kahta frendiä toisiinsa.
Mitä tarkoitusta se nyt sitten palvelee tietää, että asteikolla 0 - 10 Facebook-tuttuni antavat älykkyydelleni 8 pistettä? (Vielä eilen pisteitä oli 9, kiitti pärkkeleesti viimeisimmälle äänestäjälle :evil: ) Tai mitä vaistoja se ihmismielessä ruokkii, että juuttuu tarkastelemaan tilastoa, jonka mukaan viidestä äänestäjästä neljä on valinnut minut ohi jonkun toisen kohdassa "rather live with" ja nolla vastaajaa yhdestä kohdassa "more tech-savvy"?
Okei, tämä kirjoitus sai minut lopullisesti luopumaan haaveista rekkautua. Ei voi silti mitään että olen hitusen utelias ;)
Höpöhöpö, ei niitä tarvi käyttää. Emmä ainakaan niistä mitään tajuakaan onneks, enkä noteeraa. Mäpä taidankin kutsua sut ny heti 8)

Hitto ett onkin muuten mun Hml:n lukiokavereilla julkkistuttuja! :shock: Ja on niistä itestäkin tullu julkimoita monesta.
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tuntuu inhalta kun sellainen ihminen josta en ole koskaan edes pitänyt yrittää tunkea kaveriksi. Vielä inhempaa on tylysti aina vain kieltäytyä kaveripyynnöstä. Pitäisi varmaan vain ottaa se listalle niin ei tarvitsisi ihmetellä, interwebbihän tämä vain on.
Georgina
Kitisijä

irmelianneli kirjoitti:
Höpöhöpö, ei niitä tarvi käyttää. Emmä ainakaan niistä mitään tajuakaan onneks, enkä noteeraa. Mäpä taidankin kutsua sut ny heti 8)
No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?
irmelianneli
Kitisijä

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?
Hä. No EI!!
Georgina
Kitisijä

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Hä. No EI!!
no perkele, oota mä katon tilannetta.

Edit: no nyt mä perkele menin rekkaamaan, ei tuo oo mua varten kyllä. Miten täältä pääsee pois!??!
Edit2: tongin ketjua taaksepäin ja lolitan ohjeilla luulen häipyneeni kai.
irmelianneli
Kitisijä

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti: No mä sain nyt ton kutsun, aika jännä että se edes tuli kun oon jo kerran kieltänyt ne! oisin varmaan ehkä rekannutkin vaan pitääkö siihen jotain rahaakin olla hä?
Hä. No EI!!
no perkele, oota mä katon tilannetta.

Edit: no nyt mä perkele menin rekkaamaan, ei tuo oo mua varten kyllä. Miten täältä pääsee pois!??!
Edit2: tongin ketjua taaksepäin ja lolitan ohjeilla luulen häipyneeni kai.
No joo, niinpä häivyit. Suht pikanen oli :)
Vastaa Viestiin