BettyB. kirjoitti:
Hei ei kukaan ole hyvä kaikessa. Jos Kimi olis noin kovan luokan panomies, Jennin tuskin tarvitsis hakea lempeä ratsastuksenopettajiltaan.
Annas kun kerron tarinan:
Kun Mies lähtee joulukuusimetsälle niin hänen tarkoituksenaan on löytää kaunein mahdollinen kuusi. Aikansa kuusia mittailtuaan Mies alkaa kaatamaan parhaaksi arvioimaansa kuusta. Kun kaatuvan kuusen latva lopulta koskettaa maata niin mitä tekee Mies: hän alkaa välittömästi katsastamaan ympäriltä vielä kauniimpaa kuusta.
Kimble on supersankari. Maailmankaikkeuden rattimies. Automaailman Robbie Williams. Ehkä Jenni joutuu hakemaan lempeä konitohtoreilta tms, kun Kimble nusuttaa varikkokissoja.
BettyB. kirjoitti:
Tod. näk. Ei nimittäin vaadi suuriakaan ponnistuksia löytää Jenniä kuumempia kissoja...
Kuten tuttuni kerran sanoi niin Jenni on ihan vitun itserakas kusipää, mutta kunnon kyytejä se antoi. Jenni on kyllä aina käynyt kuumana noihin ratsastusmiehiin, nuoresta asti.
BettyB. kirjoitti:
Tod. näk. Ei nimittäin vaadi suuriakaan ponnistuksia löytää Jenniä kuumempia kissoja...
Kuten tuttuni kerran sanoi niin Jenni on ihan vitun itserakas kusipää, mutta kunnon kyytejä se antoi. Jenni on kyllä aina käynyt kuumana noihin ratsastusmiehiin, nuoresta asti.
Jenni on kyllä aika laudannäköinen, lantio ja uuma ainakin lehtikuvissa eivät kovinkaan seksikkäät, mutta jos jenni harrastaa määrää eikä laatua niin mitään voi. Ja ratsastuspiireissä kuitenkin raha lepää, hevosenpitokin kysyy pääomaa.
^ Se, että ei omista täydellistä vartaloa ei mitenkään kyllä sulje pois, etteikö kyytejä voisi antaa... Argh, aina kaikki haukkuu just tota böönaa ja meitsi se vaan ihmettelee.
Geetzu kirjoitti:^ Se, että ei omista täydellistä vartaloa ei mitenkään kyllä sulje pois, etteikö kyytejä voisi antaa... Argh, aina kaikki haukkuu just tota böönaa ja meitsi se vaan ihmettelee.
Ei sen ulkomuodossa mun mielestä ole mitään vikaa ja uskon, että hieroo piPeliä just oikein. Mutta kyllä se vaan on aika k...ä luonteeltaan, mutta soon vaan mun näkemys. Voihan se olla aikuistunut, ei voi tietää.
Rouva Pupu kirjoitti:Mutta kyllä se vaan on aika k...ä luonteeltaan, mutta soon vaan mun näkemys. Voihan se olla aikuistunut, ei voi tietää.
Joo no en tiedä luonteesta, eikä se niin kiinnostakaan. Mun silmissä mimmi vaan on huomattavasti buenompi (livenä, en ees kattele kuvista missään) kuin hyvin suuri osa perustallaajista. Joskus aina unohdan arvosteluvapauden.
masa kirjoitti:No se on kyllä niin hevosmainen kanttura kuin olla ja voi.
Geetzu kirjoitti:
Joo no en tiedä luonteesta, eikä se niin kiinnostakaan. Mun silmissä mimmi vaan on huomattavasti buenompi (livenä, en ees kattele kuvista missään) kuin hyvin suuri osa perustallaajista. Joskus aina unohdan arvosteluvapauden.
Kuvat eivät tee hänelle oikeutta, eivät todellakaan.
Geetzu kirjoitti:
Ja mä varmaan vähän kaunistelenkin sitä mielessäni koska useempi ku 4 tyyppiä on menny meissä ravintolahämyssä sekasin. Narsistinarttu saatana.
Sulla oli siis oma nauta ojassa, aijai. Mut pysyn kannassani kuvien suhteen.
Sehän on paljon maskuliinisemman näköinen kuin kimi
Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
masa kirjoitti:Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
masa kirjoitti:Olen nähnyt jennin mutaman kerran livenä, ja voin sanoa että takaapäin sitä ei naiseksi tunnista. Sillä ei meinaan ole vyötäröä lainkaan ja hartiatkin ovat kuin jani sievisellä.
Samaa katselin tänään Iltalehden kuvista, missä vyötärö, missä lantio? Varmaan on persekin ihan littana. En tykkää kyllä Jennin naamastakaan, tisseistä voisin tykätä, jos näkisin ihan alastomina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulla on kans hartiat suhteettoman leveät muuhun kroppaan verrattuna. En vaan voi sille mitään. Ei mitkään silikoonitkaan semmoseen auta
No nii just. Mut sua ne ei kehtaa haukkua, mikä on kiva. Ainainen ällöily on vaan pebattimesta.
Mut hei Jenni on joku korsto karvanen? Mehän tehdään laupeudentyötä sitä haukkumalla, sitä paitti Ninnin hartia-arsenaali ei oo mikään peloitetekijä näillä markkinoilla, vaikkei Ninni niin pienikään ole, peppukin on paremman muotoinen ja isompi kuin Jennillä..
Vilkuilin Iltiksen Lööppiä eilen kaupat tehdessäni, Googlebotin siksari jää melkeen niitten muskeleitten varjoon mitkä Jenni levittää aurinkoon?