Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä? Kerroin kyllä molemmille, että tapaan toisenkin ihmisen samana päivänä. Tuli yhtäkkiä vain lievästi epävarma olo, että kuuluukohan tämän nyt mennä ihan näin, vaikka en ajatellutkaan jakaa piparia kummallekaan :D
On epäeettistä. Siis, jos et jaa piparia molemmille.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä?
ND ja Tix?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä?
ND ja Tix?
Mä en lähde treffeille, joista on etukäteen ilmoitettu ettei piparia heru. Why bother?
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Chap kirjoitti: On epäeettistä. Siis, jos et jaa piparia molemmille.
No voih. Mitä jos annan molemmille säälipiparia joskus myöhemmin?
huima kirjoitti: ND ja Tix?
No eih sentään :lol:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
huima kirjoitti:
ND ja Tix?
Mä en lähde treffeille, joista on etukäteen ilmoitettu ettei piparia heru. Why bother?
No en mäkään sitten.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Savannah kirjoitti:
Ok, kunhan ei ole joulupiparia.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
On se oikeus ja kohtuus että saa edes kerran vuodessa kuusen alla.
Savannah

Chap kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
No hyvä, että tuli tämäkin selvitettyä.

Muistivihkoon: Säälipipari, ei joulupiparia
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

On ehdottomasti. Missä sinun moraalisi?
Savannah

SaintJohnPerse kirjoitti: Missä sinun moraalisi?
Onko se jotain syötävää?
NuoriDaavid

Savannah kirjoitti:
Onko se jotain syötävää?
SJP on vain innoissaan kun on juuri oppinut uuden sanan. Älä kiinnitä siihen mitään huomiota, niin se loppuu nopeimmin.
Savannah

NuoriDaavid kirjoitti:Älä kiinnitä siihen mitään huomiota, niin se loppuu nopeimmin.
Kuva
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Onko se jotain syötävää?
SJP on vain innoissaan kun on juuri oppinut uuden sanan. Älä kiinnitä siihen mitään huomiota, niin se loppuu nopeimmin.
*Tuhisee*

Oletteko huomanneet, että kun sanoja toistaa monta kertaa peräkkäin ne menettävät merkityksensä ja alkavat maistumaan joltain suussa?

moraalimoraalimoraalimoraalimoraalimoraalimoraalimoraaliraalimoraalimoraalimoraalimoraalimo

Aika rapsakkaa... Hmmm... Unohdin nyt jo sanan merkityksen ja mieleni tekisi jotain hyvää...
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SaintJohnPerse kirjoitti: Aika rapsakkaa... Hmmm... Unohdin nyt jo sanan merkityksen ja mieleni tekisi jotain hyvää...
Piparia?
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä? Kerroin kyllä molemmille, että tapaan toisenkin ihmisen samana päivänä. Tuli yhtäkkiä vain lievästi epävarma olo, että kuuluukohan tämän nyt mennä ihan näin, vaikka en ajatellutkaan jakaa piparia kummallekaan :D
Siis tottakai jokainen haluaa olla jonotuslistalla varatilalla.
Savannah

ak kirjoitti: Siis tottakai jokainen haluaa olla jonotuslistalla varatilalla.
En ajattele, että kukaan on varatilalla. Olen molemmat luvannut nähdä ja molemmille sopii parhaiten sama päivä. Mikäli olisin antanut toisella uuden jonotusnumeron niin silloinhan vasta hän olisi joutunut varasijalle. Eikös?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen. Ne osumat tulee yleensä jostain ihan muualta kuin hölmöistä deittailuista, ainakin itsellä.

Yleensä siihen liittyy viinaa ja puolilöysän mamban sovittamista puolikuivaan etikkahappoon.
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Eikös?
Kylkyl. Avoimesta tiedotuspolitiikasta myös plussaa 8)
Savannah

ak kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Eikös?
Kylkyl. Avoimesta tiedotuspolitiikasta myös plussaa 8)
Kuva
Savannah

Herra Manala kirjoitti:Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen.
Kuka hullu nyt kävisi treffeillä jos ei halua? Minä tapaan mielelläni uusia ihmisiä, se on hauskaa viihdettä.
NuoriDaavid

Savannah kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen.
Kuka hullu nyt kävisi treffeillä jos ei halua? Minä tapaan mielelläni uusia ihmisiä, se on hauskaa viihdettä.
Jaa? Sun juttujen perusteella se kuulostaa kovin vastenmieleltä ja raskaalta.
Savannah

NuoriDaavid kirjoitti: Jaa? Sun juttujen perusteella se kuulostaa kovin vastenmieleltä ja raskaalta.
Se riippuu täysin seurasta. Joidenkin seuraa suorastaan odotan ja toisten en niin suuresti.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Se riippuu täysin seurasta. Joidenkin seuraa suorastaan odotan
No pane äläkä pihtaa, niin ei tarvii jäädä junnaamaan tommoseen "deittaillaan nyt näitä urpojakin" -elämänvaiheeseen.
Savannah

Herra Manala kirjoitti: No pane äläkä pihtaa, niin ei tarvii jäädä junnaamaan tommoseen "deittaillaan nyt näitä urpojakin" -elämänvaiheeseen.
Lupaan panna jos bongaan jonkun tarpeeksi kivan. Sitä paitsi tämä elämänvaihe sopii minulle paljon paremmin kuin vuodesta toiseen saman urpon kanssa pyöriminen.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Komppailen uutta bestistäni Savannahia :P
Hei, mä varasin sen jo mun pikkusiskoks, ei saa ryöstää sitä.
Vastaa Viestiin