Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä? Kerroin kyllä molemmille, että tapaan toisenkin ihmisen samana päivänä. Tuli yhtäkkiä vain lievästi epävarma olo, että kuuluukohan tämän nyt mennä ihan näin, vaikka en ajatellutkaan jakaa piparia kummallekaan
On epäeettistä. Siis, jos et jaa piparia molemmille.
Savannah kirjoitti:Onko epäeettistä jos lähden kahden eri miehen kanssa treffeille samana päivänä? Kerroin kyllä molemmille, että tapaan toisenkin ihmisen samana päivänä. Tuli yhtäkkiä vain lievästi epävarma olo, että kuuluukohan tämän nyt mennä ihan näin, vaikka en ajatellutkaan jakaa piparia kummallekaan
Siis tottakai jokainen haluaa olla jonotuslistalla varatilalla.
ak kirjoitti:
Siis tottakai jokainen haluaa olla jonotuslistalla varatilalla.
En ajattele, että kukaan on varatilalla. Olen molemmat luvannut nähdä ja molemmille sopii parhaiten sama päivä. Mikäli olisin antanut toisella uuden jonotusnumeron niin silloinhan vasta hän olisi joutunut varasijalle. Eikös?
Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen. Ne osumat tulee yleensä jostain ihan muualta kuin hölmöistä deittailuista, ainakin itsellä.
Yleensä siihen liittyy viinaa ja puolilöysän mamban sovittamista puolikuivaan etikkahappoon.
Herra Manala kirjoitti:Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen.
Kuka hullu nyt kävisi treffeillä jos ei halua? Minä tapaan mielelläni uusia ihmisiä, se on hauskaa viihdettä.
Herra Manala kirjoitti:Mä en hiffaa tätä S&S-tyttöjen harrastelemaa deittailujuttua. Ei siitä oikeasti tule mitään, koskaan. Se että vaan "pitää käydä" jonkun kanssa deiteillä on jo ajatuksena jotenkin ihan vitun vastenmielinen.
Kuka hullu nyt kävisi treffeillä jos ei halua? Minä tapaan mielelläni uusia ihmisiä, se on hauskaa viihdettä.
Jaa? Sun juttujen perusteella se kuulostaa kovin vastenmieleltä ja raskaalta.
Herra Manala kirjoitti:
No pane äläkä pihtaa, niin ei tarvii jäädä junnaamaan tommoseen "deittaillaan nyt näitä urpojakin" -elämänvaiheeseen.
Lupaan panna jos bongaan jonkun tarpeeksi kivan. Sitä paitsi tämä elämänvaihe sopii minulle paljon paremmin kuin vuodesta toiseen saman urpon kanssa pyöriminen.