Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei koske.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Chap kirjoitti:Koskeeko Kitinää?
Listaa vain selailemalla osui silmiin yksi kitinäläisen tunnus. Ilmeisesti on sentään käyttänyt täällä eri salasanaa (Aasin viestin yllä käsitin niin että on tarkastettu, ettei täällä ole listan tunnus/hash-pareja.)

Aika monen tuntemani tunnuksia tuolla oli, yksi esim. jo F-securen blogin kuvituksessa käytetyssä parinkymmenen tunnuksen listassa. Yhdeltä toiselta oli kaapattu hotmail-tili vaihtamalla salasana ja sitten perseilty Mesessä.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Täytyy mennä äkkiä käymään Hollannissa ;P

http://tinyurl.com/3788g7

Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta? Nyt sitten voivat hollannin viranomaiset valmistautua LSD ja Bromidragonfly vyöryyn, nimittäin joku tulee noiden taikasienien tilalle "kansan psykedeeliksi". Yhtä fiksu veto kuin tanskassa kristianian hajottaminen, eli ei kovinkaan.

KIELTÄKÄÄ PALLOGRILLIT! KIELTÄKÄÄ ASPIRIINI!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
aasi
Kitisijä

nokkaelain kirjoitti:
Chap kirjoitti:Koskeeko Kitinää?
Listaa vain selailemalla osui silmiin yksi kitinäläisen tunnus. Ilmeisesti on sentään käyttänyt täällä eri salasanaa (Aasin viestin yllä käsitin niin että on tarkastettu, ettei täällä ole listan tunnus/hash-pareja.)
Sen verran humalassa olin että tuota kirjoittaessani tarkoitin vain ettei kaikkia Kitinän tunnus/hash-yhdistelmiä löydy tuolta.

Tein nyt vähän ristiintarkistelua ja kyllähän sieltä muutama ongelmatapaus löytyi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aasi kirjoitti:Tein nyt vähän ristiintarkistelua ja kyllähän sieltä muutama ongelmatapaus löytyi.
Öh, ilmoittelet sitten varmaan asianosaisille?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Haemaeraemies kirjoitti:Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta?
On sulla huolet, voi jeesusperkele.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei löytynyt äkkiseltään omaa nimeä eikä käyttäjätunnuksia listalta, mutta varmuuden vuoksi meni jokseenkin kaikki salasanat vaihtoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aasi
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
aasi kirjoitti:Tein nyt vähän ristiintarkistelua ja kyllähän sieltä muutama ongelmatapaus löytyi.
Olen ilmoittanut.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

aasi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Olen ilmoittanut.
Mistä sen listan löytää?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Öh, ilmoittelet sitten varmaan asianosaisille?
Olen ilmoittanut.
Mistä sen listan löytää?
Mä voin mailata.
aasi
Kitisijä

Chap kirjoitti: Mistä sen listan löytää?
Ei ainakaan enää sieltä mistä alunperin löytyi.
Chap

Tix kirjoitti:
Chap kirjoitti:
aasi kirjoitti: Olen ilmoittanut.
Mistä sen listan löytää?
Mä voin mailata.
Thx, laita tulemaan. Tsekkaan löytyykö sieltä mun rakkausruno.com:in ja mystermethod.fi:n tunnarit.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:
Mä voin mailata.
Mailaatko mulle myös? Mahtaako tämä koskea esim. nettikauppasivuja tms myös? Muita tunnuksia keskustelupalstoille mulla ei ole, kuin tänne ja Cityyn. Citystä vois muutenkin poistaa mut en viimeks vikkelään yrittäessä onnistunut. (Olen ilmeisesti vähän pöljä.)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Mä voin mailata.
Mailaatko mulle myös? Mahtaako tämä koskea esim. nettikauppasivuja tms myös? Muita tunnuksia keskustelupalstoille mulla ei ole, kuin tänne ja Cityyn. Citystä vois muutenkin poistaa mut en viimeks vikkelään yrittäessä onnistunut. (Olen ilmeisesti vähän pöljä.)
Ircgalleriaa ja keskustelupalstoja ymmärtääkseni vain. Cityn tunnareita siellä ei ole eikä täältäkään.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:...mun rakkausruno.com:in tunnarit...
Älä vaan sano että pelleilit. Murtaisit uskoni insinöörilajin piileviin romantiikkataipumuksiin.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Itseäni ei listalta löytynyt, mutta päätin kuitenkin vaihtaa salasanat käyttämiini maileihin. Liikaa pelannut samoilla salasanoilla liian kauan.
Lolita
Kitisijä

Minä löysin linkin listaan osoitteesta: http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t507132

Edit: Jahas, ei löydy enää.
Viimeksi muokannut Lolita, 14.10.2007 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti: Mä voin mailata.
Ircgalleriaa ja keskustelupalstoja ymmärtääkseni vain. Cityn tunnareita siellä ei ole eikä täältäkään.
Mitä keskustelupalstoja?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Mitä keskustelupalstoja?
Ei mitn. hajua.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pyry-Matias kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta?
On sulla huolet, voi jeesusperkele.
No on mulla huolet, koska tuo tulee tuottamaan rahaa järjestäytyneen rikollisuuden taskuun, ja tuomaan markkinoille lisää päihteitä joista kuluttajilla ei ole mitään tietoa mitä ne oikeasti on.

Päihdepoliittiset ratkaisut ei ole niin yksinkertaisia mitä nopealla vilkaisulla voisi vaikuttaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Chap

Zeb kirjoitti:
Chap kirjoitti:...mun rakkausruno.com:in tunnarit...
Älä vaan sano että pelleilit. Murtaisit uskoni insinöörilajin piileviin romantiikkataipumuksiin.
No en todellakaan pelleille. Tässä joitakin taidonnäytteitäni.

Laskeva runo:
Jäätelön, jos saisin
sen ostaisin
ja söisin
öisin

Haiku:
Lyhyt, pää litteä
tuoppi siinä lepää taas
suuhun makkaraa
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:No en todellakaan pelleille. Tässä joitakin taidonnäytteitäni.

Laskeva runo:
Jäätelön, jos saisin
sen ostaisin
ja söisin
öisin

Haiku:
Lyhyt, pää litteä
tuoppi siinä lepää taas
suuhun makkaraa
Rakkausruno.com? Kyllä nyt taidat ihan pikkuisen huijata kuitenkin :(
Lolita
Kitisijä

Hahaa! Tämmöisen sivun löysin nyt: http://www.pelulamu.net/vuoto/

Siitä sit vaan kokeilemaan löytyykö.
Vastaa Viestiin