Päivän uutiskatsaus
Sori, oli pakkoChap kirjoitti:80000 suomalaista käyttäjätunnusta ja salasanaa kähvelletty ja julkaistu netissä. Koskeeko Kitinää?

Listaa vain selailemalla osui silmiin yksi kitinäläisen tunnus. Ilmeisesti on sentään käyttänyt täällä eri salasanaa (Aasin viestin yllä käsitin niin että on tarkastettu, ettei täällä ole listan tunnus/hash-pareja.)Chap kirjoitti:Koskeeko Kitinää?
Aika monen tuntemani tunnuksia tuolla oli, yksi esim. jo F-securen blogin kuvituksessa käytetyssä parinkymmenen tunnuksen listassa. Yhdeltä toiselta oli kaapattu hotmail-tili vaihtamalla salasana ja sitten perseilty Mesessä.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Täytyy mennä äkkiä käymään Hollannissa ;P
http://tinyurl.com/3788g7
Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta? Nyt sitten voivat hollannin viranomaiset valmistautua LSD ja Bromidragonfly vyöryyn, nimittäin joku tulee noiden taikasienien tilalle "kansan psykedeeliksi". Yhtä fiksu veto kuin tanskassa kristianian hajottaminen, eli ei kovinkaan.
KIELTÄKÄÄ PALLOGRILLIT! KIELTÄKÄÄ ASPIRIINI!
http://tinyurl.com/3788g7
Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta? Nyt sitten voivat hollannin viranomaiset valmistautua LSD ja Bromidragonfly vyöryyn, nimittäin joku tulee noiden taikasienien tilalle "kansan psykedeeliksi". Yhtä fiksu veto kuin tanskassa kristianian hajottaminen, eli ei kovinkaan.
KIELTÄKÄÄ PALLOGRILLIT! KIELTÄKÄÄ ASPIRIINI!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sen verran humalassa olin että tuota kirjoittaessani tarkoitin vain ettei kaikkia Kitinän tunnus/hash-yhdistelmiä löydy tuolta.nokkaelain kirjoitti:Listaa vain selailemalla osui silmiin yksi kitinäläisen tunnus. Ilmeisesti on sentään käyttänyt täällä eri salasanaa (Aasin viestin yllä käsitin niin että on tarkastettu, ettei täällä ole listan tunnus/hash-pareja.)Chap kirjoitti:Koskeeko Kitinää?
Tein nyt vähän ristiintarkistelua ja kyllähän sieltä muutama ongelmatapaus löytyi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mailaatko mulle myös? Mahtaako tämä koskea esim. nettikauppasivuja tms myös? Muita tunnuksia keskustelupalstoille mulla ei ole, kuin tänne ja Cityyn. Citystä vois muutenkin poistaa mut en viimeks vikkelään yrittäessä onnistunut. (Olen ilmeisesti vähän pöljä.)Tix kirjoitti:Mä voin mailata.Chap kirjoitti: Mistä sen listan löytää?
Ircgalleriaa ja keskustelupalstoja ymmärtääkseni vain. Cityn tunnareita siellä ei ole eikä täältäkään.Zeb kirjoitti:Mailaatko mulle myös? Mahtaako tämä koskea esim. nettikauppasivuja tms myös? Muita tunnuksia keskustelupalstoille mulla ei ole, kuin tänne ja Cityyn. Citystä vois muutenkin poistaa mut en viimeks vikkelään yrittäessä onnistunut. (Olen ilmeisesti vähän pöljä.)Tix kirjoitti:Mä voin mailata.Chap kirjoitti: Mistä sen listan löytää?
Minä löysin linkin listaan osoitteesta: http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t507132
Edit: Jahas, ei löydy enää.
Edit: Jahas, ei löydy enää.
Viimeksi muokannut Lolita, 14.10.2007 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mitä keskustelupalstoja?Tix kirjoitti:Ircgalleriaa ja keskustelupalstoja ymmärtääkseni vain. Cityn tunnareita siellä ei ole eikä täältäkään.Zeb kirjoitti:Mailaatko mulle myös? Mahtaako tämä koskea esim. nettikauppasivuja tms myös? Muita tunnuksia keskustelupalstoille mulla ei ole, kuin tänne ja Cityyn. Citystä vois muutenkin poistaa mut en viimeks vikkelään yrittäessä onnistunut. (Olen ilmeisesti vähän pöljä.)Tix kirjoitti: Mä voin mailata.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
No on mulla huolet, koska tuo tulee tuottamaan rahaa järjestäytyneen rikollisuuden taskuun, ja tuomaan markkinoille lisää päihteitä joista kuluttajilla ei ole mitään tietoa mitä ne oikeasti on.Pyry-Matias kirjoitti:On sulla huolet, voi jeesusperkele.Haemaeraemies kirjoitti:Ärsyttävää, kun joku ei osaa käyttäytyä kunnolla tajusteissa, niin kielletään se kaikilta?
Päihdepoliittiset ratkaisut ei ole niin yksinkertaisia mitä nopealla vilkaisulla voisi vaikuttaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
No en todellakaan pelleille. Tässä joitakin taidonnäytteitäni.Zeb kirjoitti:Älä vaan sano että pelleilit. Murtaisit uskoni insinöörilajin piileviin romantiikkataipumuksiin.Chap kirjoitti:...mun rakkausruno.com:in tunnarit...
Laskeva runo:
Jäätelön, jos saisin
sen ostaisin
ja söisin
öisin
Haiku:
Lyhyt, pää litteä
tuoppi siinä lepää taas
suuhun makkaraa
Hahaa! Tämmöisen sivun löysin nyt: http://www.pelulamu.net/vuoto/
Siitä sit vaan kokeilemaan löytyykö.
Siitä sit vaan kokeilemaan löytyykö.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx