Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia.
Mä en voi lopettaa hihittämistä :D
Tollastahan se on, päivästä toiseen...
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ymmärtääkseni kukaan ei ainakaan tässä ketjussa olevien kanssa ole tehnyt yhtään mitään. Prove me wrong... :)
No mä olen todennäköisesti viimeinen jolta kannattaa kysyä sisäpiiritietoa Kitinään liittyvissä asioissa :) Kommenttini oli enemmänkin yleisluontoinen havainto siitä miten asiat yleensä skulaa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:No mä olen todennäköisesti viimeinen jolta kannattaa kysyä sisäpiiritietoa Kitinään liittyvissä asioissa :) Kommenttini oli enemmänkin yleisluontoinen havainto siitä miten asiat yleensä skulaa.
Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Vaikea sanoa. Mä en edes ymmärrä laskeutua minnekään ja sormeni näppäimistöllä elävät omaa elämäänsä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti: Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.
Söpöä. Yhdistettynä sun ihanaan ärrään! :wink:
Kikkelis kokkelis.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Olenko minä sitten viimeistä edellinen?

Oman kommenttini tarkoitus oli lähinnä sanoa se ja laskeutua periskooppisyvyyteen. :)
Vaikea sanoa. Mä en edes ymmärrä laskeutua minnekään ja sormeni näppäimistöllä elävät omaa elämäänsä.
Hankkikaa huone!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hankkikaa huone!
Jos perustelet riittävän hyvin.
Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Kuulostaa järkeenkäyvältä. :)
Rahkapussi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Kimmen kirjoitti:Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.
Nii-i, vauvat ja muut mönkiäiset ovat kivoja kaukaa katsottuna, mutta kun menee lähemmäksi, varsinkin ruoka-aikaan, niin yhtäkkiä ne rupeavat vuotamaan ällöttävästi, "buglaus" lienee oikea termi mamojen slangilla. Iyyyh!

Kaverini kohta 3-vuotias Leevi-poika on nyt hyvässä iässä. Jaksaa peuhata ja kommunikoida tädin kanssa. Eilenkin leikittiin robottia: poika nousi mun kengille ja minä roikotin häntä käsistä, sitten yhdessä käveltiin eteenpäin ja minä lauloin kuolematonta Kraftverkin pop-viisua: "We are the robots, did did did did di..."
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Oletettavasti keskivertomies vastaisi tässä, että on parempi olla tollona _sisällä_. :)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Ainakin pörssissä sisäpiiritiedolla voi tehdä rahaa (se on tosin kiellettyä).
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Ainakin pörssissä sisäpiiritiedolla voi tehdä rahaa (se on tosin kiellettyä).
Paljon väliä.
Tarvii vaan olla Alhon Arjan bestis, niin kaikista talousrikoksista selviää lievällä nuhtelulla tai törkeässä tapauksessa lisäksi soo-soo -sormenosoittelulla.

Vaihtoehtoinen käyttötapa sisäpiiritiedolle on tietenkin tehdä Gattacat ja julkaista se heti ensimmäisen erimielisyyden tullen.
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Hei hei! Nyt sitä huomiota mulle kanssa! Mä olen kuitenkin uusioperheen isä ja viikonloppu isä samassa paketissa. Ei se mitään, että joudun (öh… siis saan) hyysäämään kahta lasta, mutta että joudun säätämään näiden lasten asioita kahden eri naisen kanssa. Voitteko kuvitella miten helvetillinen tilanne? Maassa jossa miehen oikeuksia poljetaan tasa-arvon alttarilla surutta. Snif.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
Kyse ei ollut ihan samasta asiasta, vaan tämän yh-äidin olisi ensin pitänyt mennä uusioperheeseen "lapsellisen" miehen kanssa ja saada sitä kautta tappelu lapsista aikaan kahden miehen kanssa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan

Toki kannustus on aina parempi kuin oikea alakoukku, mutta kuten viitaten Zebin toteamukseen --> eipä se niissä arjen tilanteissa kovin konkreettisesti jeesaa. Enkä tosiaan usko että ruumiin nesteiden vaihtokaan tuottaa tuloksia tuolla saralla.

:on:

Istuin tänään aamusella yhteensä pari tuntia kouluterkkarin vastaanotolla. Tyttöjä haastateltiin heidän elämäntavoistaan, harrastuksista, mielipuuhista yms. Molemmista sain oikein hyvää palautetta. Siitä että ovat tietoisia hyvästä ruokavaliosta, kiinnostuneita liikunnasta ja kehittyneitä älyllisesti. Ja sekä painoa että pituutta on tullut paljon lisää, oikein sopivassa suhteessa. Kuulo ja näkö normaalit.

Tuli taas hetkiseksi semmoinen fiilis että jee. :P
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan

Toki kannustus on aina parempi kuin oikea alakoukku, mutta kuten viitaten Zebin toteamukseen --> eipä se niissä arjen tilanteissa kovin konkreettisesti jeesaa. Enkä tosiaan usko että ruumiin nesteiden vaihtokaan tuottaa tuloksia tuolla saralla.

:on:

Istuin tänään aamusella yhteensä pari tuntia kouluterkkarin vastaanotolla. Tyttöjä haastateltiin heidän elämäntavoistaan, harrastuksista, mielipuuhista yms. Molemmista sain oikein hyvää palautetta. Siitä että ovat tietoisia hyvästä ruokavaliosta, kiinnostuneita liikunnasta ja kehittyneitä älyllisesti. Ja sekä painoa että pituutta on tullut paljon lisää, oikein sopivassa suhteessa. Kuulo ja näkö normaalit.

Tuli taas hetkiseksi semmoinen fiilis että jee. :P
Tuota tuota. On selvää, että tällaisella palstalla saat tästä aiheesta mielipiteitä laidasta laitaan. Toivottavasti olet osannut suodattaa niistä olennaisen.

Ilmeisesti jossakin tuossa jee:n paikkeilla muistit taas miksi ihmeessä jaksat tehdä tätä. Hyvä näin. Totta tosiaan mattoa oksennuksesta siivotessa tämä asia helposti unohtuu, mutta kyllä ihmisen kehitys pikku pavusta ihan aikuiseksi ihmiseksi on kyllä yksi elämän suurista ihmeistä. Hiljaiseksi vetää ihan pelkkä sen ajattelu.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan
Kyllä kaikkia ihmisiä (myös sinua) saa ja pitää tukea tarpeen tullen.

Voin erittäin hyvin uskoa, että kaksosten yh:n homma ON rankkaa.

En minä ainakaan ole tuen antamista kritisoinut.

Kiinnitin vain huomiota ketjussa esiintulleisiin asioihin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaolalle: En epäillyt tuota hetkeäkään. Hyvin vedät. :wink: Muista, että ajatukset ja teot ovat kaksi eri asiaa. Sulla, niin kuin useimmista meistä, on varmaan joskus pää täynnä synkkiä ajatuksia ja vitutusta, mutta silti me toimitaan ihan mallikkaasti.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
Juuri näin!

Mäkin voisin kommentoida monille, että mitäs hankitte niin paskan isän lapsillenne että yksin jäätte! Hah! Mulla on hyvä Mies! Vaikka olenkin ruma ja tyhmä!

Vaan en. Ja pointti tuossa "nätti"-kommentissani oli muuten ihan se, että jos mä olisin vastaavan ketjun aloittanut, olisi tullut paskaa niskaan. Mutta koska Vaola aloitti sen, niin ei mittään. Johtuu vaan siitä, että kaikki tykkää Vaolasta, itseni mukaanlukien, eikä sille tarvitse kenenkään vittuilla tai selkään puukotella. Ja Vaola ON ihQ.

Mutta mikäli YHTÄÄN palstalaisia tunnen, niin taidan olla oikeassa, ja se minua huvitti.

Joka tapauksessa kahta työtä en enää ikinä tee, enkä mene edes yötöihin. Mä en halua polttaa itseäni loppuun, kiitos. Älkää hullut tehkö samaa virhettä ko mie. Se meinasi loppupeleissä maksaa koko perheen.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapsia on kiva heitellä ilmaan ja ottaa kiinni talikolla. Vaola on hyvä ja kokeilee niin sinusta tulee iloisen ja hykerryttävän WiiiHiiiiii + *spruit* yhdistelmän säestämänä ex-YH.

np: Urn - Rise Of Necromancy
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska..
Kyse on viihteestä.
Keikaus kirjoitti:Vaolalle: En epäillyt tuota hetkeäkään. Hyvin vedät. Wink Muista, että ajatukset ja teot ovat kaksi eri asiaa. Sulla, niin kuin useimmista meistä, on varmaan joskus pää täynnä synkkiä ajatuksia ja vitutusta, mutta silti me toimitaan ihan mallikkaasti.
Ylläolevan kaltainen lässytys on vain huonoa viihdettä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin