Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Prosessille haleja ja voimia :paijaa:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Okei, nyt alkavat lekurien prioriteetit selvitä. On yksi ja hailea miten diabeetikkoäideille käy raskauden takia, kunhan mahdollisesti terveet vauvat saavat parhaat mahdolliset lähtökohdat elämälleen. Kuulemma esim. silmälääkärin vaatimukset erään diabeetikkoäidin synnytyksen aikaistamisesta etenevän sokeutumisen vuoksi eivät olleet merkanneet mitään verrattuna vauvan keuhkojen kypsyyteen, mikä kuitenkin on synnytyksen jälkeen suht. helposti hoidettavissa oleva ongelma. Ilmeisesti noiden mielestä olisi parasta, jos meikäläiset kuolisivat synnytykseen heti terveen vauvan synnytyksen jälkeen. Täällä tehdään taloudellisesti kannattavia lapsia isänmaalle, ei perheenjäseniä. Aika pelottavaa todeta olevansa itse yksi priorisointiharavan piikkiin tarttuva roska. Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

prosessi kirjoitti: Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Ehkä toi kaikki paskan kokeminen ja sen sietämään joutuminen on kaikki sen arvosta, kun nyytti on sylissä. On se! <3

*jupinaa*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

syttiK kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ei edes vituta, lähinnä tämä on järkyttävää.
Ehkä toi kaikki paskan kokeminen ja sen sietämään joutuminen on kaikki sen arvosta, kun nyytti on sylissä. On se! <3

*jupinaa*
:P Ilmeisesti joku Naistenklinikalta lukee Kitinää tai jotain, eivät nimittäin uskaltaneetkaan tehdä punktiota enää minulle, vaan päättivät passittaa saman tien käynnistykseen. Jotta homma ei kuitenkaan menisi liian helpoksi, päätti osastonlääkäri kumota noiden kolmen lääkärin yhteisen päätöksen ja ilmoittaa, että olen tervetullut käynnistykseen vasta maanantaina.

Erikoislääkärit vielä pakenivat paikalta päätettyään ettei kukaan heistä halua tehdä punktiota ja jättivät asiasta kertomisen nokkimisjärjestyksessä alimmalle, joka myös joutui kertomaan uutisen päätöksen pyörtämisestä minulle. Onneksi hänelle tämä jatkuva valvominen oli jo ehtinyt saada minut siihen tilaan, että kaikki vaan hymyilytti ja minulla oli täysi työ estää itseäni alkamasta kikattamaan.

Varsinkin sen edellisen punktion tehneen erikoislääkärin pako toimenpidehuoneesta, kun minä odottelin käytävässä enkä odotushuoneessa, oli huvittava. Hän kurkisti ovenraosta ja nähtyään minut juoksi käytävää pitkin toiseen suuntaan. Nuo ovat pähkähulluja kaikki tyynni.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Siis voi helvetti mitä paskaa! Mä oon niin kypsä jälleen kerran rampautuneeseen nilkkaani, että oon vapaaehtoinen pieksämään kenet hyvänsä kättä pidemmällä ja ilman.
...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Päänsärky ja hermojen kireys.

Hei mä en vaan osaa relaa ku tarpeeks alkaa kiristää. Nuff!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

brona kirjoitti:^ Siis voi helvetti mitä paskaa! Mä oon niin kypsä jälleen kerran rampautuneeseen nilkkaani, että oon vapaaehtoinen pieksämään kenet hyvänsä kättä pidemmällä ja ilman.
Katsoin parhaaksi säästää sen 'tapan kaikki' -moodin vasta synnytyksen jälkeen, mutta huonosti noiden pahimpien idioottien tulee vielä käymään. Kait siinä jokin puolen vuoden tjtn. raja on, minkä jälkeen ei enää voi syyttää hoitovirheistä, mutta ennen sitä ehtii vielä paljon.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tulikuuma tomaatti räjähti kitalakeeni ja nyt sitä koristaa jättimäinen vesikello. Voi v*ttu kun v*tuttaa!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

^ Auts!
Vituttaa, jouduin olemaan natsipomo ja tyrkkimään periaatteessa saikkuun oikeutetut lapsukaiset töihin. Ei tosin ollut paljon vaihtoehtoja, itse olisin joutunut jo päivän hinkattuani könkkäämään limpun kokoisella nilkallani vielä iltavuoron. Tässä tapauksessa ainoan tuuraajan aka meikäläisen jalka ajoi kipeiden sormien ohi. Silti harmittaa, ovat sen verta kivoja nuo tytsit.
...
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Exän on vissiin viinahöyryissään hirveän vaikea ymmärtää, että en todellakaan työaikana jaksa/ehdi/pysty vaihtelemaan kuulumisia. Vitun siistiä, että se soitti tänne toimistollekin ja pomo vastasi puhelimeen. Eiköhän se sitten pomolle selvinnyt, että ei olla enää yhdessä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Työn orjana taas loman jälkeen. Voitte olla varmoja, että vituttaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lakkasin kynsiäni melkein puolitoista tuntia (hain safkiksella lakan, aivan pähee pinkki maksoi 2,20e) ja sitten sähläsin, kompuroin silppurin johtoihin ja joka vitun kynsi menee nyt uusiks. Ja töitäkin pitäis. Liian rankka päivä kaltaiselleni pikkuporv siis pikkuperfektionistille.
William Munny

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Lakkasin kynsiäni... Ja töitäkin pitäis...
Hei herkkupeba! Siitä sait! Hahhahhaa!! Mitäs menet lakkaamaan kynsiäs toisten maksamalla ajalla!! Paha saa palkkansa! Töissä tehdään töitä, ei lakata kynsiä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

William Munny kirjoitti:Hei herkkupeba! Siitä sait! Hahhahhaa!! Mitäs menet lakkaamaan kynsiäs toisten maksamalla ajalla!! Paha saa palkkansa! Töissä tehdään töitä, ei lakata kynsiä.
No mihin duuniin sä luulet että toi yks on palkattu, daah? No näyttämään hyvältä tietty.
William Munny

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Tix kirjoitti:No mihin duuniin sä luulet että toi yks on palkattu, daah? No näyttämään hyvältä tietty.
Siinä tapauksessa rekrytoija on tainnut osua kultasuoneen. Gee syntynyt näyttämään hyvältä!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei mun palkka mikään iso oo. Vois oikeastaan viedä kuitin tosta lakasta pomon pöydälle, ties vaikka maksaiskin. Sainhan mä uuden passatinkin. (Päätin lakata kynnet kotona illalla, tuli muka oikeita töitä ny.)
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Vituttaa, kun olen tyhmä. Pitäisi tehdä jotain isoja päätöksiä liittyen wc:n kalusteisiin, kaapit, pönttö ja allas. Mä yritän kovasti ymmärtää sitä mitä se remppamies sanoo.. Pelkään vain, että mua viilataan linssiin tässä asiassa.. enkä tiedä oikein kenen puoleen kääntyä. Idiootti minä melkein jo ehdin luulla, että isää kiinnostaisi auttaa mua tässä asiassa.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:Vituttaa, kun olen tyhmä. Pitäisi tehdä jotain isoja päätöksiä liittyen wc:n kalusteisiin, kaapit, pönttö ja allas. Mä yritän kovasti ymmärtää sitä mitä se remppamies sanoo.. Pelkään vain, että mua viilataan linssiin tässä asiassa..
Kannattaa käydä rautakaupassa mittanauhan kanssa mittailemassa altaan ja allaskaapin mittoja jos niissä esillä olevissa ei ole mittatietoja.
Tämän jälkeen kämpälle hahmottelemaan minkä verran ne vie tilaa tuleeko pyykinpesukone mahdollisesti samaan tilaan tai jotain muuta.
Altaan korkeus asennettaessa on myös oleellinen juttu joka pitää huomioida. Ethän halua nousta jakkaralle kun peset naaman tai kumartua polviin saakka. Sen verran haukkana pitää kytätä aentajien touhuja kun niistä ei aina tiedä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Northbridgen siilin emolevyssä oleva kiinnike lensi helvettiin jostain syystä. Eipä saa enää oikein kunnolla painumaan sitä kiinni niin kone pätkii välillä ja tähtisadetta esiintyy kuvassa. Taisi mennä uuden ostoksi kun ei viitsi alkaa porailemaankaan emoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Ei helvetti, ei saatana...
voi vitun vittu.
Yksi ketä luulin kaveriksi ja lojaaliksi ei olekaan nyt kaveri eikä lojaali.. voi paskan paska vitu vittu..
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Tuon tervaa ja höyheniä!
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:^ Tuon tervaa ja höyheniä!
Sä voisit käydä möyhentämässä sen...mä voisin kans..(no ei nyt oikeasti) mulla on sellainen olo, että mua kiristettäis.. ja käytetään kostonvälineenä.. voi paskan paska
Viimeksi muokannut didi, 23.07.2007 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Harmittaa, kun vkonlopun jälkeen väsyttää enemmän kuin sitä ennen. Ärsyttävää, kun ihmiset tapattavat itsensä sekoillessaan liikenteessä. Läskimaha puristaa housuja, kele.
Paras päivä ikinä.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Juuri kun vasen etusormi alkaa parantua edellisestä lääkärikäyntiä vaatineesta palovammasta, poltin sen uudelleen. Ja siinä samalla myös peukalon ja keskisormen. Uitan niitä nyt kylmässä vedessä ja tunnen kuinka iho kiristyy ja kehittää vesikelloja. Voi perkeleen perkele. Kokkaaminen ilman patalappuja on vaarallista.

t: nimimerkki yksikätinen (ei se rosmo kuitenkaan)
Vastaa Viestiin