Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Lennonjohtajat saa mitä tahansa, ainakin vatsahaavan. Kaarina Kivilahti on lähinnä pelottava.
...
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Edith kirjoitti: mutta mihin lennonjohtajat ovat muka koskaan yltäneet? Montako euroviisubiisiä niistä on tehty?
http://www.flightforum.fi/forum/index.p ... 409.0.html

Kannattaa lukea, osa jutuista menee yli lipan ja alta rännin mutta kyllä nää osaa, Esa Karanko on Jumala! :)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa tämän maan valtionlaitosten kirjekuorien surkea liima, mistä tähän hätään nyt teippiä löytää?

Veronpalautukset taitaa muuttua lisäveroiksi pienen tarkastelun jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Itse olisin mieluusti kuullut vielä päänympäryksen. Meillä oli 33 :P
Lennosta vastaan, että oli 34 cm.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vitutuskäyrä on laskussa. Ei tarvitsekaan purkaa kaikkia lattioita talosta, vettä ei ole päässyt eristeisiin kuitenkaan niin paljoa kuin aluksi pelättiin. Lisäksi eilinen farssi pakoputken irtoamisen takia päättyi onnellisesti, paikallinen korjaaja paikkasi sen jo tänään.

Mutta se irtoaminen. Putki irtosi n. 15 km ennen kotia, ja vielä niin, että se moottorinpuoleinen osa alkoi laahata maata, kun taas loppupätkä pysyi vakaasti paikoillaan. Piti sitten keksiä jokin väliaikaisratkaisu, jotta pääsisimme kotiin ja myöhemmin korjaajalle. Mustekala alkupätkää tukemaan oli ratkaisu, mutta sen paikoilleen laittaminen keskelle auton alustaa tienposkessa ei ollut ihan niin yksinkertainen ratkaisu. Elukalla oli uudet työvaatteet päällä, kun taas minulla oli hieman iäkkäämmät samettihousut ja t-paita, joten tietenkin minun vaatteillani homma piti hoitaa. Mahani ei kuitenkaan mahtunut auton alle, minkä takia ainoaksi ratkaisuksi jäi vaihtaa vaatteita. Minä pukeuduin Elukan paitaan ja housuihin, joista kummatkaan eivät menneet kiinni mahan kohdalta, Elukka puolestaan minun t-paitaani ja häntä puolisääreen ulottuviin sammareihini ja ryömi auton alle. Vaatteiden vaihto tapahtui tietenkin perjantaina vilkkaimman mökkiliikenteen aikana, joten odotimme vain milloin poliisit tulisivat nappaamaan meidät nakuilusta maantienlaidassa johtuen. Eivät onneksi ehtineet paikalle, olisimme hyvinkin tuonnäköisinä saattaneet joutua suljetulle osastolle...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:farssi pakoputken irtoamisen takia
Voi reps :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kadoin pönttöön supermyrkkyä liuottaakseni kiinnijääneet paskat irti. Ja heti alkoi kusettamaan perkeleesti.

Pitääkö tehdä Slämit ja kusta lavuaariin? Moraali ei vain salli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:Kadoin pönttöön supermyrkkyä liuottaakseni kiinnijääneet paskat irti. Ja heti alkoi kusettamaan perkeleesti.

Pitääkö tehdä Slämit ja kusta lavuaariin? Moraali ei vain salli.
Sillä pissi suihkulla voi yrittää myös irrotella niitä kakkijäämiä... Siistit pissaajat tekee niin :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Sillä pissi suihkulla voi yrittää myös irrotella niitä kakkijäämiä... Siistit pissaajat tekee niin :)
Kyseessä oli siis edellisen asukkaan vesirajan alapuolelle keräämä mönjäkerros, joka ei irronnut tunnin ponnekkaalla karhuntassulla hinkkaamisella juuri ollenkaan. On tullut myös liotettua aikaisemmin esimerkiksi kourallisessa astianpesukoneen pesutabletteja, ilman vaikutusta.

Tuo supermyrkky irroitti osan ja ison osan sai raaputettua myrkyn pehmennettyä töhnää. Mutta vielä on sarkaa jäljellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ittu, aatana, petkele. Kylppäriremppa venyy sittenkin kuin purukumi, ilman vesivessaa ja kunnon suihkua on helvetillistä elää, vaikka kuinka olisikin pihasauna, wannabe-alfauros mahassani on aiheuttanut _minulle_ äänenmurroksen, tissit falskaavat maitoa jo nyt, enkä siis voi tässä kuumuudessa nukkua nakuna. Menee hermot.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:tissit falskaavat maitoa jo nyt, enkä siis voi tässä kuumuudessa nukkua nakuna
Pelkät liivit suojuksilla on ihan hyvä uniasu. Olin jotakuinkun samassa jamassa toissakesänä :D
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:tissit falskaavat maitoa jo nyt, enkä siis voi tässä kuumuudessa nukkua nakuna
Pelkät liivit suojuksilla on ihan hyvä uniasu. Olin jotakuinkun samassa jamassa toissakesänä :D
Ahistavat nekin kun on tottunut täysnakuiluun, mutta pakko kai tässä on totutella. Intiaaninimenikin kun on Kamiina, niin ajatus kesästä muutenkaan ei oikein innosta. Onneksi diabeetikot laitetaan yleensä synnyttämään jo viikoilla 36-37, niin ehkä säästyn tappavalta heinäkuulta. Toisaalta, toivottavasti remontti ehtii alta pois. ttu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pikkuisen meinaa nyt tympiä, joudun huoraamaan koko viikon.

Mutta minkäs teet, vanha poka ja tarvitsin ne rahat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulostaa vähän siltä, että kohta on konsultit kilometritehtaalla tästä firmasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:Kuulostaa vähän siltä, että kohta on konsultit kilometritehtaalla tästä firmasta.
Kuulostaa vähän, että konsultti = Bluntly.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kuulostaa vähän siltä, että kohta on konsultit kilometritehtaalla tästä firmasta.
Kuulostaa vähän, että konsultti = Bluntly.
Yksi monesta, kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vituttaa ihan törkeesti istua tääl hikises toimistossa, ku kaikki muut maailman ihmiset on varmasti ottamas aurinkoa jossain.
Muutenki tää duuni on taas niin vitun ärsyttävää, et ei oo todellista. Epäkiitollisuus rulaa. (Ihme sana..mistäköhän mä sen keksin? Siis rulaa? Rulettaa? 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

prosessi kirjoitti: synnyttämään jo viikoilla 36-37, niin ehkä säästyn tappavalta heinäkuulta. Toisaalta, toivottavasti remontti ehtii alta pois. ttu.
Raskaat ne oltavat on jo silloinkin :?

Kääpiö syntyi intiaanikesän kesäkuussa vkolla38 ja hyvä niin, pötzin kans ois ennemmin tai myöhemmin kuollu viimestään kuumuuteen, tosin mul oli raskausmyrkytys.

Jos ei reNppa alkaa ajallaan valmistautua, isket oman lusikan soppaan. Sitä kummasti kestää tehä vaikka mitä, jotta saisi olla lopuksi yksin omassa kropassaan :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mun päätä ja hampaita kiristää mun pomo ja siinä samalla muutamat muut lutkut ja pari muuta. Pukkaa varmaan jotain "loman alku"-ressiä.
En tajua kuin voi mies olla noin lipevä ja tyrkky, eri asia ois jos ois jokseenki ees jonkin näkönen, muttaku ei. Onneks saan olla erossa kyseisestä lafkasta 2.5 kk.

Vituttaa myös oma päävamma asian suhteen, että mun pääs alkaa enempi ja enempi hahmottua visio, että haluan hoitoalalle. Poks!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Joskus noiden (muiden) elukoiden jäljet on kyllä semmosta siivottavaa että voi :laatta: . :maanantai:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

syttiK kirjoitti:
prosessi kirjoitti: synnyttämään jo viikoilla 36-37, niin ehkä säästyn tappavalta heinäkuulta. Toisaalta, toivottavasti remontti ehtii alta pois. ttu.
Raskaat ne oltavat on jo silloinkin :?

Kääpiö syntyi intiaanikesän kesäkuussa vkolla38 ja hyvä niin, pötzin kans ois ennemmin tai myöhemmin kuollu viimestään kuumuuteen, tosin mul oli raskausmyrkytys.
Juu, jo pelkästään tämänpäiväinenkin kuumuus on ollut lähes tappavaa, luulisi että ennen pitkää alan turpoamaankin tämän lämmön takia. Puhumattakaan siitä ihanuudesta, että mukelo aikoo kasvaa sisälläni sikaisoksi, saattaa hyvinkin olla viisikiloinen jo tuolloin viikolla 36, ainakin ultrien painoarviokäyristä päätellen. Ylihuomenna selviää onko kasvu edelleen kiihtynyt vaiko jo tasoittunut. Katkeroidun kyllä, jos joudun sektioon ihan vain mukelon jättiläiskoon takia.
Jos ei reNppa alkaa ajallaan valmistautua, isket oman lusikan soppaan. Sitä kummasti kestää tehä vaikka mitä, jotta saisi olla lopuksi yksin omassa kropassaan :wink:
Juu, kestää. Itse remppaan osallistuminen voi kyllä olla vähän vaikeaa, kun kylppäri on pieni ja ahdas (ollut joskus aikojen alussa iso ruokakomero) ja osa työstä on tehtävä lattian alla. Puhumattakaan siitä, että vesieristeiden väsääminen ilman asianmukaista koulutusta taitaa olla lahjoitus vakuutusyhtiölle jos jotain joskus tulevaisuudessa sattuu. Mutta lampaiden keritsemistä ajattelin lykätä vielä pari viikkoa, mikä saattaa siinä vaiheessa kun se toteutetaan hyvinkin laittaa tapahtumat liikkeelle...
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vituttaa että vituttaa. Olen töisä aina se joka stressintäyteisinä päivinä vaan naureskelee ja ottaa löysin rantein. Nyt jo viikon ajan oon ollut aamuäreä koko päivän ja tiuskinut alaisille jos eivät osaa lukea ajatuksiani. Harmittaa, lepposana ois paljon hauskempaa mulla ja niilläkin.
Onneks yhen työkaverin seuralla on muhun rauhoittava vaikutus, mutta senkään kanssa ei taas pitkään aikaan olla oltu samoissa vuoroissa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Joku saatanan analfabeetti oli vetänyt minin kylkeen 1,5m skraadun ja potkaissut peilin irti. Omistavan luokan ongelmia.

Jos joskus yhytän tekijän niin halkaisen jormansa Stihl-moottorisahalla tai täytän vaginan sulalla tinalla.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Lahjoitetaan sitkeä kurkkukipu eteenpäin, stana!
...
Vastaa Viestiin