Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: ..Leenu, Liinu ja Tiinu
Mun makuun noi tsubut oli aina jotenkin ärsyttäviä.
Ei ole Milla Magian voittanutta.
Näinpäs itseni äsken heijastavasta pinnasta, ja voi jeesus että voi nuori ihminen näyttää ihan vanhalta apinalta ilman meikkiä. Hyi helvetti!
Niinhän ne oli, vaikkei niitä paljoa edes niissä sarjiksissa näytetty.

Milla Magia oli hauska ja se sen Korppi.. Toivoin aina että ne olisvat kerrankin onnistuneet saamaan sen lantin. Samoin toivoin välillä Karhukoplankin onnistuvan, kun ne aina kämmäsi..

No hei, tuohon peilijuttuun - noin se just välillä menee, normihomma. Onhan se päivästäkin kiinni, joskus (harvoin) olen herännyt niin, että jo aamulla, täydessä unenpöpperössä ja aamu-känkkäränkkyydessä, olisi ollut jotenkin ookoon näköinen. Silloinhan ne pesukarhu-Sipowitz-silmäpussit oikein kelluu poskilla.. Parempi kun ei siis katso peiliin ollenkaan, menee suihkuun ja läiskii voiteita puolsokeana sinne tänne. sitten kurkkaa.. Varovasti.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:sitten kurkkaa..
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:shock:

Been there, done that. Duunannu sipovickckfggftshii siis.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti::shock:

Been there, done that. Duunannu sipovickckfggftshii siis.
Kerro lisää.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihan niinku et ois muka ollu taputtamassa tahtia siinä vieressä. Chappis tais olla hoiteleen valaistusta.
Prepare for the worstest.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sheetlord kirjoitti:Löysin ohimoilta ensimmäiset harmaat hiukset! :shock:
Hah, mä löysin jo yli vuos sitten! Nyt niitä on jo niin paljon, etten millään pysty peitteleen. Ja mä vaan tykkään, että jännän näköstä.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Edith kirjoitti:Ja mä vaan tykkään, että jännän näköstä.
Ethän sinä lapsiraukka ole täyttänyt edes kolmea kymmentä vielä - kai? Harmaa on muuten ihan aliarvostettu väri naisella.
Itseään täytyy lohduttaa itseään sillä faktalla, että Lemmykin värjää tukkaansa..

Kuva
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Sheetlord kirjoitti:Löysin ohimoilta ensimmäiset harmaat hiukset! :shock:
Hyvä syy vetäistä kesäksi seksikäs kalju... Tai sitten ei. Jotkut miehethän vain kasvattavat särmää ikääntyessään. :wink:

TJEU:

Kuva
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sheetlord kirjoitti: ..
[img]Kuva%20hopeahiuksisesta%20naisesta[/img]
Mullakin on semmoinen hopeanharmaa raita alahiuksissa, ollut siinä jo n. 12-vuotiaasta lähtien. Jotenkin spooky.. Ja siihen ei muuten ole koskaan juuri tarttunut mikään väri. Harmaa on jytää.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sheetlord kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ja mä vaan tykkään, että jännän näköstä.
Ethän sinä lapsiraukka ole täyttänyt edes kolmea kymmentä vielä - kai?
Mä olin 27 tai 28 kun tää alkoi, luultavammin 27 (olis pitänyt itse asiassa merkkaa päivämäärä muistiin!) ja nyt oon vajaan kuukauden ollut 29. Ei tää kyllä mun mielestä mikään ongelma ole. Vähän hassua kyllä. Sukuvika, kai.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:Löysin ohimoilta ensimmäiset harmaat hiukset! :shock:
En mä mitään shokkia saanut huomatessani saman asian n. 2 vuotta sitten. Mä olen varmaan aika nopeasti pilaantuvaa sorttia kun minulla nyt jo harmaita hiuksia. Ainoa mikä asiassa ärsyttää on se kuinka parturit ja kaikki muut jotka pääsee lähietäisyydelle huomauttavat: "Sulle on tullut harmaita hiuksia, kuinka vanha sä oikein olet?" Ihan niin kuin olisivat itse kuolemattomia ja ikinuoria teinejä. Enkä muuten leikkaa poiskaan niitä harmaita, kasvakoon kun kerran on tukka päässä vielä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt EI vituta: 8.5.2007, klo 10.16, strategiset mitat 2984 g, 49 cm, poika. Äiti ja lapsi voivat hyvin eikä isänkään voinnissa ole valittamista.

:pikkugee: :cheer: :dream:
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IhQuonnittelut koko porukalle! :h:

Ja muista, että olemme täällä silloinkin kun joskus yön tunteina ja kersan kitistessä saattaa sillain ihan snadisti vituttaa ;)

Eiku tsemppiä hirmusesti, oliko esikoinen? :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Ja muista, että olemme täällä silloinkin kun joskus yön tunteina ja kersan kitistessä saattaa sillain ihan snadisti vituttaa ;)
Eiku tsemppiä hirmusesti, oliko esikoinen? :)
Ei kai tämä voi vituttaa vai voiko :shock: Esikoinen juu ja sitä hämmentävämpi spektaakkeli, mutta ei haittaa vaikka tekee kipeää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Ei kai tämä voi vituttaa vai voiko :shock: Esikoinen juu ja sitä hämmentävämpi spektaakkeli, mutta ei haittaa vaikka tekee kipeää.
Toivottavasti äiti on samaa mieltä ;)

Kysymykseen: Hyvä tuore vanhempi, tulette löytämään vastauksen kysymykseenne jossain vaiheessa. Sitä ei kuitenkaan paljasteta alkuvaiheessa, tulette huomaamaan syyn ajan kuluessa. Oih, tunnen itseni niin kokeneeksi, melkein neljän vuoden kokemuksella ;) Vertaan kuitenkin Vaolan 2x7v. on neljäntoista vuoden äitiyskokemus! Wohaa!
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jaahas. Mies on rikkonut jalkansa. Tulee kiva viikonloppu.

Ja akvaariosta on palanut lamppu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Riemumieli kirjoitti: :pikkugee: :cheer: :dream:
Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No nyt mä en ehdi sinne pankkiin siirtämään toiselta tililtä rahaa toiselle(tätä EI voi tehdä verkkopankissa) joten viikonlopun budjetti näyttä olevan 8,21e. Voi mua, äitienpäiväkin ja kaikkee! TYMÄ! Toki saan sitä rahaa vastineeksi tietyistä palveluksista :oops:, älkää huoliko, en tule nääntymään, ainakaan nälkään:8):. Nyt voin mennä vain salille huhkimaan, jos ehdin enää sitäkään. Ärrinmurrin! Huomenna sit aamusta, kiukutikiukuti.

Budjettilisäys:+3,70 eli yhteensä huikeat 11,91 juurous.

+laukkuun oli liiskautunut banaani. Nuuh.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti:Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
Pitkästä? Eikö niiden keskipituus oo 50cm? Tosin ei kande huolestua vielä tässä vaiheessa, omakin oli huikeat 0,5 cm alle keskimittainen syntyessään ja nyt hyvinkin pitkä ikäisekseen :twisted:
Prepare for the worstest.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kertokaahan mulle! Miksi kaikki aina ilmoittavat vauvan saatuaan strategiset mitat? Onko se joku kansanperinne, koska jos beibi on normikokoinen, niin mitä väliä noilla mitoilla oikeesti on? Siis kiinnostaako ihmisiä niinku oikeesti onko vauva 49 vai 51 senttii?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No, parhaiten elonsa tiellä selviävät muksut, jotka ovat kutakuinkin laskettuna aikana normikokoisia. Pituus about give or take 50 cm(tällä ei siis oikeastikaan hutunkaan merkitystä, mutta 55cm on jo pitkä ja 45 cm lyhyt. yleensä ne on kaikki jotain väliltä 47 ja 53). Paino on yleensä siinä 3500g, kovin paljon kevyemmillä(alle 2500g) ei ole välttämättä tarpeeksi vararavintoa koska paino tippuu vauvoilla syntymän jälkeen, ennen kuin alkaa taas nousta. Kovin läskit muksut(sanoisinko yli 4500g kenenkään vastasyntyneen kurvikkaita muotoja loukkaamatta) taas ovat lähtökohtaisesti hankalampia synnyttää, ja voivat kärsiä diabeteksesta. Vastustuskyky ja elinvoima ovat siis parhaimmillaan about normikokoisilla kersoilla.

Tästä nyt ei tule kenenkään tekemän mitään johtopäätöksiä. Riemumielen vauva oli juurikin parahultaisen kokoinen, hyvin lähellä omaani 8) Eikä siis pieni pyöräkkyys tahi hoikkuus tee kenenkään vauvasta huonompaa, se on vaan semmoinen perusnormioletus, josta sopii joustaa suuntaan jos toiseenkin, muttei liikaa kummiskaan. Olikohan tarpeeksi diplomaattinen yet informatiivinen vastaus, oliko?
Prepare for the worstest.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Siis kiinnostaako ihmisiä niinku oikeesti onko vauva 49 vai 51 senttii?
Voin sanoa, ettei tuoreita vanhempia kiinnosta palaakaan mikä muuta maailmaa kiinnostaa. :D
(eli ihan vaan joku tapa, ei siinä ajatella mitä joku haluaa tai ei halua kuulla)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Itse olisin mieluusti kuullut vielä päänympäryksen. Meillä oli 33 :P
Prepare for the worstest.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Onnittelut pitkästä hoikkiksesta jäbästä! :]
Pitkästä? Eikö niiden keskipituus oo 50cm?
Khöh, siis jotenki meinasin et koska noin köykänen mut kuitenki vaan omaa vauvaani pari senttii lyhyempi niin varmaan aika hoikkis... Oma oli päälle 4 kilonen ja 51cm, tosta kato jotenki tulkitsin... Kelasin oikeesti et oma oli pitkä, mut eihän se sit ookaan ollu ku keskimittanen! Mulle valehdeltiin!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tyttövauvoja kandee aina kehua pitkiksi ja että ne on selkeesti malliainesta ;)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin