Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

sipsi kirjoitti: Mut nyt se raha ei ookaan hävinny mun tililtä. Tai siis ainakin näyttää siltä, tilitapahtumien perusteella.
Sen tilin saldon alla lukee yleensä se käyttövara, joka on siis pienempi kuin saldo jos sieltä on pystyssä tilityksiä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nyt sit tilitietojen mukaan se on lähteny vasta tänään se vuokraraha mun tililta. Vaik siis maksoin jo torstaina. Onpas kummallista.. Mut nyt ku alkaa miettii, mulle on vissiin ennenkin käyny samalla tavalla.
Oli miten oli, köyhyyttä taas tiedossa jonku aikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tää kyssäri on vähänku Xibelle.. kenen homma on huolehtia, että ambulanssin varustetaso on kokoajan kunnossa, että sieltä löytyy esim. vettä aina?
Nyt penikseni on fantastinen!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Clay kirjoitti:Tää kyssäri on vähänku Xibelle..
No en mä sitten vastaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Clay
Kitisijä

Lolita kirjoitti:
No en mä sitten vastaa.
Vastaa nyt vaan, saatte erikoisluvan.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Clay kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
No en mä sitten vastaa.
Kyl ne on ne sairaankuljetusvuorossa olevat palomiehet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Clay
Kitisijä

Lolita kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Lolita kirjoitti: No en mä sitten vastaa.
Kyl ne on ne sairaankuljetusvuorossa olevat palomiehet.
Mitä ihmettä palomiehet tekee ambulanssissa ilman vakavia palovammoja?
syttiK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Clay kirjoitti:Mitä ihmettä palomiehet tekee ambulanssissa ilman vakavia palovammoja?
Tiesitsäetsamasettyypitnaaraaporukkaatarpeentullenmerenpohjasta? ihQ.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Clay
Kitisijä

syttiK kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mitä ihmettä palomiehet tekee ambulanssissa ilman vakavia palovammoja?
Tiesitsäetsamasettyypitnaaraaporukkaatarpeentullenmerenpohjasta? ihQ.
Yritätsä uhkailla mua vai!?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

brona kirjoitti:Vinkkejä poliisikoulun pääsykokeisiin?
Kannattaa opetella se lasten palikkakuutio ulkoa, siis että pyöreät palikat menee pyöreistä koloista ja kolmiot kolmioista. Siellä kun pitää sada ne kaikki palikat sinne sisään. Mut jos et millään opi niin ei se haittaa, pääasia että saat ne palikat sinne sisään. Poliisissa tarvitaan vahvojakin miehiä/naisia.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:hysteerinenhirnuntahetki:
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Hih, hassu! :D
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Kyssäri: Paljonko maksaa sanelukone ja mistä niitä saa?

Aion nauhoittaa toisen pomon "hauskoja läppiä", kun kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä se mies minulle juttelee kun olemme kahden kesken toimistolla. Jos se ei hyvällä tajua...
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

didi kirjoitti:Kyssäri: Paljonko maksaa sanelukone ja mistä niitä saa?

Aion nauhoittaa toisen pomon "hauskoja läppiä", kun kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä se mies minulle juttelee kun olemme kahden kesken toimistolla. Jos se ei hyvällä tajua...
http://www.pixmania.com/fi/fi/audio/san ... gorie.html

Toivottavasti onnistut.
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Aika monilla kännyköillä voi äänittää, ainakin nokian kännyköillä.
Älä löi! En ole hurrit!
didi

Kimmen kirjoitti: Aika monilla kännyköillä voi äänittää, ainakin nokian kännyköillä.
Oma puhelin on sen verran vanha, ettei sillä voi nauhoittaa kuin vain 2 min eriä, ja siinäkin äänenlaatu on heikko. Olisikohan uudemmissa Nokioissa mahdollisuus pidempien juttujen nauhottamiseen. Saisi siinä sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kimmen kirjoitti:
Aika monilla kännyköillä voi äänittää, ainakin nokian kännyköillä.
Joillakin kameroillakin jopa pystyy. Yllätyin kun löysin omasta Canonista sanelutoiminnon. Ei varmasti kukaan osaa epäillä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No mitä se juttelee?
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

didi kirjoitti:Olisikohan uudemmissa Nokioissa mahdollisuus pidempien juttujen nauhottamiseen
6680 huolii minuutin pätkiä. N-sarjan pulikoista en tiedä.
NuoriDaavid

Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?

Jos olet sanonut ja hän silti jatkaa niitä, niin ala tykittää niin pahaa tekstiä, että hän lopettaa.
didi

NuoriDaavid kirjoitti: Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?

Jos olet sanonut ja hän silti jatkaa niitä, niin ala tykittää niin pahaa tekstiä, että hän lopettaa.
Kyllä, hänelle on sanottu kolmesti erittäin selkeästi, että hänen tapansa jutella minulle ei ole sopivaa.

Tekisi kyllä mieli sanoa todella pahasti, mutta yleisen ilmapiirin takia en viitsi. Olen myöskin meidän perhefirmamme "edustaja" ko firmassa, joten mikään vittuilu ei tule kysymykseen.
NuoriDaavid

didi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?

Kyllä, hänelle on sanottu kolmesti erittäin selkeästi, että hänen tapansa jutella minulle ei ole sopivaa.

Tekisi kyllä mieli sanoa todella pahasti, mutta yleisen ilmapiirin takia en viitsi. Olen myöskin meidän perhefirmamme "edustaja" ko firmassa, joten mikään vittuilu ei tule kysymykseen.
Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?
didi

NuoriDaavid kirjoitti: Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?
Nauhan tarkoitus on saada tj:n ja myös äitini vähättelevä asenne "anna sen mennä vaan korvien ohi" loppumaan.
NuoriDaavid

didi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?
Nauhan tarkoitus on saada tj:n ja myös äitini vähättelevä asenne "anna sen mennä vaan korvien ohi" loppumaan.
OK. Ymmärrän, inhottavaa, jos tj ja äitisi eivät tue sinua.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
didi kirjoitti:
OK. Ymmärrän, inhottavaa, jos tj ja äitisi eivät tue sinua.
Voidaanko lähettää Dave sinne työpaikalle panemaan pomoa turpaan?
Vastaa Viestiin