Sen tilin saldon alla lukee yleensä se käyttövara, joka on siis pienempi kuin saldo jos sieltä on pystyssä tilityksiä.sipsi kirjoitti: Mut nyt se raha ei ookaan hävinny mun tililtä. Tai siis ainakin näyttää siltä, tilitapahtumien perusteella.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No nyt sit tilitietojen mukaan se on lähteny vasta tänään se vuokraraha mun tililta. Vaik siis maksoin jo torstaina. Onpas kummallista.. Mut nyt ku alkaa miettii, mulle on vissiin ennenkin käyny samalla tavalla.
Oli miten oli, köyhyyttä taas tiedossa jonku aikaa.
Oli miten oli, köyhyyttä taas tiedossa jonku aikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kyl ne on ne sairaankuljetusvuorossa olevat palomiehet.Clay kirjoitti:Vastaa nyt vaan, saatte erikoisluvan.Lolita kirjoitti:No en mä sitten vastaa.Clay kirjoitti:Tää kyssäri on vähänku Xibelle..
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
BettyB.
Kannattaa opetella se lasten palikkakuutio ulkoa, siis että pyöreät palikat menee pyöreistä koloista ja kolmiot kolmioista. Siellä kun pitää sada ne kaikki palikat sinne sisään. Mut jos et millään opi niin ei se haittaa, pääasia että saat ne palikat sinne sisään. Poliisissa tarvitaan vahvojakin miehiä/naisia.brona kirjoitti:Vinkkejä poliisikoulun pääsykokeisiin?
-
didi
-
Aito_Johanna
http://www.pixmania.com/fi/fi/audio/san ... gorie.htmldidi kirjoitti:Kyssäri: Paljonko maksaa sanelukone ja mistä niitä saa?
Aion nauhoittaa toisen pomon "hauskoja läppiä", kun kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä se mies minulle juttelee kun olemme kahden kesken toimistolla. Jos se ei hyvällä tajua...
Toivottavasti onnistut.
-
didi
Oma puhelin on sen verran vanha, ettei sillä voi nauhoittaa kuin vain 2 min eriä, ja siinäkin äänenlaatu on heikko. Olisikohan uudemmissa Nokioissa mahdollisuus pidempien juttujen nauhottamiseen. Saisi siinä sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.Kimmen kirjoitti: Aika monilla kännyköillä voi äänittää, ainakin nokian kännyköillä.
-
bedlam
-
NuoriDaavid
-
Sheetlord
-
NuoriDaavid
Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?didi kirjoitti:Kyssäri: Paljonko maksaa sanelukone ja mistä niitä saa?
Aion nauhoittaa toisen pomon "hauskoja läppiä", kun kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä se mies minulle juttelee kun olemme kahden kesken toimistolla. Jos se ei hyvällä tajua...
Jos olet sanonut ja hän silti jatkaa niitä, niin ala tykittää niin pahaa tekstiä, että hän lopettaa.
-
didi
Kyllä, hänelle on sanottu kolmesti erittäin selkeästi, että hänen tapansa jutella minulle ei ole sopivaa.NuoriDaavid kirjoitti: Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?
Jos olet sanonut ja hän silti jatkaa niitä, niin ala tykittää niin pahaa tekstiä, että hän lopettaa.
Tekisi kyllä mieli sanoa todella pahasti, mutta yleisen ilmapiirin takia en viitsi. Olen myöskin meidän perhefirmamme "edustaja" ko firmassa, joten mikään vittuilu ei tule kysymykseen.
-
NuoriDaavid
Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?didi kirjoitti:Kyllä, hänelle on sanottu kolmesti erittäin selkeästi, että hänen tapansa jutella minulle ei ole sopivaa.NuoriDaavid kirjoitti: Oletko sanonut hänelle täysin selkeästi, että en pidä hänen "hauskoista läpistään"?
Tekisi kyllä mieli sanoa todella pahasti, mutta yleisen ilmapiirin takia en viitsi. Olen myöskin meidän perhefirmamme "edustaja" ko firmassa, joten mikään vittuilu ei tule kysymykseen.
-
didi
-
NuoriDaavid
OK. Ymmärrän, inhottavaa, jos tj ja äitisi eivät tue sinua.didi kirjoitti:Nauhan tarkoitus on saada tj:n ja myös äitini vähättelevä asenne "anna sen mennä vaan korvien ohi" loppumaan.NuoriDaavid kirjoitti: Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?
-
elco
Voidaanko lähettää Dave sinne työpaikalle panemaan pomoa turpaan?NuoriDaavid kirjoitti:OK. Ymmärrän, inhottavaa, jos tj ja äitisi eivät tue sinua.didi kirjoitti:Nauhan tarkoitus on saada tj:n ja myös äitini vähättelevä asenne "anna sen mennä vaan korvien ohi" loppumaan.NuoriDaavid kirjoitti: Hankala tilanne tuo, että olet perhefirmanne edustaja. Mahtaako sekään vaikuttaa positiivisesti asioihin, jos nauhoitat salaa?