Nää. Keittiön ikkuna on kaakkoon päinNiba kirjoitti:Mittarisi ovat taarauksen tarpeessa?Bliss kirjoitti:Keittiön ikkunan ulkopuolella oleva lämpömittari näyttää +16°, talon toisella puolella oleva -4°...
Tarkoitin lämpömittareita.
Kellokeskiviikko
Päiväjärjestykseni on mennyt täysin sekaisin. Herään kymmeneltä ja aikaisintaan puoliltapäivin olen jotenkuten pukeissa. Mutta se loma alkoi tänään Voin vihdoin mennä ostamaan pääsiäisen ensimmäisen munan!
Tosin ensin pitäisi selvittää paljon köyhyysvirastolta on tullut rahaa, jännittää
Tosin ensin pitäisi selvittää paljon köyhyysvirastolta on tullut rahaa, jännittää
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Haa, oonpas taas päissäni töissä. No en nyt ehkä päissäni, mut ainaki olin tyylikkäästi myöhässä vaikka kuinka paljon, ja muutenki taas naurattaa kaikki. Ja kiukuttaa yhtäaikaa.
Esimerkiks se, et lainasin yheltä ns.entiseltä hoidolta rahaa eilen, eikä siinä muuten mitään..mut en nyt sit tajua et miten voin maksaa ne takasin, ku eihän mulla enää sen puhelinnumeroa ole muistissa.. Joopajoo. Kunnon sekoilua taas.
Sitäpaitsi mulle ei saa antaa kännykkää, ku on promilleja veressä. On taas tullu läheteltyä jotain ihan ihme viestejä ihan vääriin numeroihin. (Täytynee ehkä korjata asia jollain "munarikasta päästäistä-viestillä".)
Joo. Nälkä. Plop.
Superplop.
Esimerkiks se, et lainasin yheltä ns.entiseltä hoidolta rahaa eilen, eikä siinä muuten mitään..mut en nyt sit tajua et miten voin maksaa ne takasin, ku eihän mulla enää sen puhelinnumeroa ole muistissa.. Joopajoo. Kunnon sekoilua taas.
Sitäpaitsi mulle ei saa antaa kännykkää, ku on promilleja veressä. On taas tullu läheteltyä jotain ihan ihme viestejä ihan vääriin numeroihin. (Täytynee ehkä korjata asia jollain "munarikasta päästäistä-viestillä".)
Joo. Nälkä. Plop.
Superplop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vanhalla duunipaikalla oli semmonen, tiietään.Mulli75 kirjoitti:Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Nyt tuo ukko yrittää ruuvata sitä uutta loisteputkea paikalleen mutta ei onnistu. Kuseminen kynttilänvalossa onkin niin romanttista.
Kohta maalataan tyttären kanssa muneja, jee!
Ostin vahingossa kylppäriin viimeks sellasen uuveen. Mies oli reissus, enkä jaksanu vaihtaa (ku en osannu valkata uutta)... Siihen tottu. Menkkaveri näytti jännältä.Mulli75 kirjoitti:Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Vois maalata munej täälläkin. Siis miten se tehään? Osaan kyl imee munaa. Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
Kaikkien munanpuhaltajien suurruhtinatar vastaa: Reikä munan molempiin päihin (joo, siinä imettävässä on valmiiks jo, mut vaaan toisessa päässä!!11), keltuainen rikki piiitkällä neulalla, sitten reilu puhallus siihen toiseen reikään (tää on se vaikee jos on tottunu vaan imemään), vesi läpi ja maalaamaan. Aika herkkää kamaa (niinQ munat yleensäkin) et ei kannata kauheesti vatkata!Geetzu kirjoitti:Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
Oon loman tarpeessa. Oon sekoillut koko päivän töissä tehden varsin vallattomia asioita. Panettaisikin. Onneks on kohta pääsiäinen, munan saanti on varmaa.
Kaverini soitteli eilen kysellen lainopillisia neuvoja koskien työsopimustaan, ja jossain siinä virallisen lätinän keskellä vaihdettiin ihan kuulumisiakin. Ystävättäreni kertoi aviomiehensä kyselleen viime viikonloppuna että koskahan taloudessa mahdollisesti harrastetaan seksiä, johon ystävättäreni vastasi että ehkäpä pääsiäisenä. Mies oli kysynyt notta minkähän vuoden pääsiäinen mahtaa olla kyseessä.
Ei oo helppoo olla naimisissa. Kännissä ja kihloissa, miksei?
Niin tietty. Oonpas tyhmä.ninnithequeen kirjoitti:Mä vaan keitän ne koviksi ja sit maalataan vesi- ja sormiväreillä. Ei ne niin kauaa esillä ole että alkaisivat haista...
En kyllä tiedä miten saan tytön ihastelemaan valmiita munia. Sen on aina pakko rikkoa kuori kaikista, aamiaispöydässä opittua... Katsotaas.
Jos vähiten väärälläsi on vaalea verhoilu, on verhoilun tummuessa tasan yksi vaihtoehto saada se entiseen loistoonsa - ammattikäyttöön tarkoitetulla pesurilla tehtävä pesu/välitön kosteuden poisto. Muutoin jää aina niitä ikäviä läikkiä. Autofixarit luokittelevat pesut useimmiten joko verhoilupesuun tai sit totaaliseen sisätilapesuun, myös penkkikohtaisia hintoja on. Toi 85 oli halvin niistä noin 10/20 täällä sijaitsevasta pajahinnasta. En jaksanut siis kaikkia läpi soittaa. Netistä yrityspuhelinluettelosta saat pk-seudulta luultavasti satakunta numeroaGeetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon. Ja sit kans lasien tummennusta varten joku suositus.
Haluatko olla neekeri?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Osoite suunnilleen Vattuniemenkatu 25 eli siinä Bike Worldin vieressä pienehkö autotallintapainen, jossa tummahkot mieshenkilöt puunaa autoja rakkaudella. Sisätilojen putsaamishinnoista en tiedä tarkkaan, kaveri mainosti niiden(kin) olevan halpoja ja jälki hyvää. Itse vein pari kertaa oman autoni ulkoiseen käsinpesuun ja hinta oli halvempi ku Heikkiläntien Shellin koneellisessa pesussa.Geetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi