Nää. Keittiön ikkuna on kaakkoon päinNiba kirjoitti:Mittarisi ovat taarauksen tarpeessa?Bliss kirjoitti:Keittiön ikkunan ulkopuolella oleva lämpömittari näyttää +16°, talon toisella puolella oleva -4°...
Tarkoitin lämpömittareita.

Vanhalla duunipaikalla oli semmonen, tiietään.Mulli75 kirjoitti:Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Ostin vahingossa kylppäriin viimeks sellasen uuveen. Mies oli reissus, enkä jaksanu vaihtaa (ku en osannu valkata uutta)... Siihen tottu. Menkkaveri näytti jännältä.Mulli75 kirjoitti:Ajattelitko ostaa semmoisen sinisen lampun niin kuin joissakin yleisissä vessoissa, sillä sinisellä valolla on kuulemma semmoinen tietty tehtävä joka haittaa tiettyssä tilanteessa.ninnithequeen kirjoitti:Meijän pikkuvessassa on disco. Eikun lamppuostoksille
Kaikkien munanpuhaltajien suurruhtinatar vastaa: Reikä munan molempiin päihin (joo, siinä imettävässä on valmiiks jo, mut vaaan toisessa päässä!!11), keltuainen rikki piiitkällä neulalla, sitten reilu puhallus siihen toiseen reikään (tää on se vaikee jos on tottunu vaan imemään), vesi läpi ja maalaamaan. Aika herkkää kamaa (niinQ munat yleensäkin) et ei kannata kauheesti vatkata!Geetzu kirjoitti:Mut miten noi pääsiäismunat nyt toimiikaan, pysyen hajuttomina?
Niin tietty. Oonpas tyhmä.ninnithequeen kirjoitti:Mä vaan keitän ne koviksi ja sit maalataan vesi- ja sormiväreillä. Ei ne niin kauaa esillä ole että alkaisivat haista...
Jos vähiten väärälläsi on vaalea verhoilu, on verhoilun tummuessa tasan yksi vaihtoehto saada se entiseen loistoonsa - ammattikäyttöön tarkoitetulla pesurilla tehtävä pesu/välitön kosteuden poisto. Muutoin jää aina niitä ikäviä läikkiä. Autofixarit luokittelevat pesut useimmiten joko verhoilupesuun tai sit totaaliseen sisätilapesuun, myös penkkikohtaisia hintoja on. Toi 85 oli halvin niistä noin 10/20 täällä sijaitsevasta pajahinnasta. En jaksanut siis kaikkia läpi soittaa. Netistä yrityspuhelinluettelosta saat pk-seudulta luultavasti satakunta numeroaGeetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon. Ja sit kans lasien tummennusta varten joku suositus.
Osoite suunnilleen Vattuniemenkatu 25 eli siinä Bike Worldin vieressä pienehkö autotallintapainen, jossa tummahkot mieshenkilöt puunaa autoja rakkaudella. Sisätilojen putsaamishinnoista en tiedä tarkkaan, kaveri mainosti niiden(kin) olevan halpoja ja jälki hyvää. Itse vein pari kertaa oman autoni ulkoiseen käsinpesuun ja hinta oli halvempi ku Heikkiläntien Shellin koneellisessa pesussa.Geetzu kirjoitti:Ja nyt heti kaikki suosittelemaan halpaa mutta hyvää tällaista minunkin rakkaalleni! Mieluiten tosi läheltä tätä missä nyt oon.