Death Angelkaan ei kyllä iske Act III-levyä lukuunottamatta. Mutta se onkin kova.Bluntly kirjoitti:Meillä ei taida olla muuta yhteistä musiikkimaussa kuin Death angel.bedlam kirjoitti:Ukkoskiveksen kuulin jo äsken, tylsää paskaa.
Euroviisukevät
- irmelianneli
- Kitisijä
Sitä mä näissä kaikissa ihmettelen. Kun mun mielestä euroviisubiisissä pitäisi olla äärimmäisen tarttuva kertosäe, joka jää hetki päähän ensimmäisellä kuuntelulla. Kun tarttuvan kertosäkeen säveltäminen on itse asiassa todella helppoa, miksei sellaisia biisejä kuultu? Pakaraisen viisussa oli tarttuvuutta eniten, mutta tankeroenglanti ja kornit sanat häiritsivät.Suvinen kirjoitti:Thunderstone taas oli perusvarmaa ja siksi tylsää, en muista biisistä mitään vaikka olen kuullut sen lyhyen ajan sisään neljä kertaa. Pakarinen siis kisoihin näyttämään edes nätiltä sitten.
Jee, lähetetään euroviisuihin nahkakorsettiin rautakangella tungettu turvonnut emakko. Lisäksi biisiä ei pysty kuuntelemaan kolmea sekuntia pidempään ilman sisäistä verenvuotoa.
Kuka vittu tuotakin on taas äänestänyt?
Kuka vittu tuotakin on taas äänestänyt?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Vaatteet olivat aivan kamalat, hiuksista puhumattakaan. Idolsin aikaan se oli vielä kuuli, mutta nykyään se näyttää paula koivuniemen drag-versiolta.Rouva Pupu kirjoitti: Sinä? Pakarinen on kyllä semmonen kokonaisuus, jotta håt håt håt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Joo paha sanoa mitään, kuuntelin vaan kaks biisiä tota:) Eiku niin pätkiä tietty tuosta Katrastakin sen plagiaattisyytöksen vuoksi.Suvinen kirjoitti:
Parempi lookalike kuin huono kopio em. artistien biisistä tyyliin Katra! *puistatus*
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Että sillälailla..
Oon näemmä pudonnut jostain perunakuormasta, kun en nähnyt tossa Pakaraisen vedossa mitään hyvää. Laulujen sanoista sai yhtä hyvin selvää kuin Hivexin pojan takeltelusta. Kaikenkaikkiaan ihan saatanan huono taso. En jaksanut kuunnella yhtään biisiä kokonaan.
Jos lähetetään sinne edustamaan joku läpällä, niin mieluiten sitten semmonen joka on oikeasti hauska.. niinku Danny. Rehellisiä jos ollaan, kuten on tapana, niin alkoholin turvottama trukkikuskilesbo-Hanna näyttää ja kuulostaa ihan harakalta.
Ei ne euroopassa oo katsoneet meidän idolsia, joten ne viis veisaa sen sympaattisuudesta. Niiden silmissä se on vaan a wee bit on the slow side.
Mut kun sille pistää tekstarin menemään, niin sehän on ku itseään äänestäis.
RANT!
Oon näemmä pudonnut jostain perunakuormasta, kun en nähnyt tossa Pakaraisen vedossa mitään hyvää. Laulujen sanoista sai yhtä hyvin selvää kuin Hivexin pojan takeltelusta. Kaikenkaikkiaan ihan saatanan huono taso. En jaksanut kuunnella yhtään biisiä kokonaan.
Jos lähetetään sinne edustamaan joku läpällä, niin mieluiten sitten semmonen joka on oikeasti hauska.. niinku Danny. Rehellisiä jos ollaan, kuten on tapana, niin alkoholin turvottama trukkikuskilesbo-Hanna näyttää ja kuulostaa ihan harakalta.
Ei ne euroopassa oo katsoneet meidän idolsia, joten ne viis veisaa sen sympaattisuudesta. Niiden silmissä se on vaan a wee bit on the slow side.
Mut kun sille pistää tekstarin menemään, niin sehän on ku itseään äänestäis.
RANT!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Snadisti ja positiivisesti yllätyin, aluks teki mieli vetää ranteet, mut loppua kohden kertsi alkoi vähä jo toimia. Visuaalinen puolihan noissa kinkereissä merkkaa vitusti, miks siellä taustalla oli bändi joka leikki soittavansa? Olisivat joko olleet esillä tai sitten poissa. Jotain soolon tynkääkin piisi oli yritetty laittaa, se oli täysin turha ja munaton.
Näin jälkijunassa perehdyn Euroviisu-kappaleisiin.
Trukkia kuskaava pakari-Hanna tuskin voi häpäistä viisuisäntää enempää kuin edeltäjänsä. Thunderstonen kappaleen voisin kuunnella toiseenkin kertaan. Eri asia sitten onkin, olisiko siinä ainesta suuren yleisön suosikiksi. Lovex kuulostaa siltä, kuin Hanoi Rocks esiintyisi selvinpäin. Tosin Makkonen ei puhu rallienglantia.
Paras ehdokas Euroviisuihin voitti. Taso ei ollut kovinkaan kova. Harmi, ettei lahjakkaampia muusikoita ilmeisesti kiinnosta moiset kisat. Mielelläni olisin nähnyt vaikka Husky Rescuen laulamassa Caravania viisuissa.
Trukkia kuskaava pakari-Hanna tuskin voi häpäistä viisuisäntää enempää kuin edeltäjänsä. Thunderstonen kappaleen voisin kuunnella toiseenkin kertaan. Eri asia sitten onkin, olisiko siinä ainesta suuren yleisön suosikiksi. Lovex kuulostaa siltä, kuin Hanoi Rocks esiintyisi selvinpäin. Tosin Makkonen ei puhu rallienglantia.
Paras ehdokas Euroviisuihin voitti. Taso ei ollut kovinkaan kova. Harmi, ettei lahjakkaampia muusikoita ilmeisesti kiinnosta moiset kisat. Mielelläni olisin nähnyt vaikka Husky Rescuen laulamassa Caravania viisuissa.

Terveiset paikan päältä. Caribiassa oli varsin kosteat tunnelmat.
No. Mieluummin Hanna kuin Thunderstone. Vaikka periaatteessa bändi joka laulaa vielä 2000-luvulla itsepintaisen tosissaan (???) "This is the way we live, and these are the hands we give", sopisikin klisee-mittarilla viisumittelöihin kuin jortikka-... No joo. (Taidan olla vieläkin vähän maistissa).
P.S. Hanna Pakarinen lämmitti mun käsiä.

No. Mieluummin Hanna kuin Thunderstone. Vaikka periaatteessa bändi joka laulaa vielä 2000-luvulla itsepintaisen tosissaan (???) "This is the way we live, and these are the hands we give", sopisikin klisee-mittarilla viisumittelöihin kuin jortikka-... No joo. (Taidan olla vieläkin vähän maistissa).
P.S. Hanna Pakarinen lämmitti mun käsiä.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mahtaako olla? En säveltämisestä ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä, mutta olen ymmärtänyt, että tarttuva kertosäe tarkoittaa myyvää sävellystä. Sävelystyöstä taas maksetaan rojaltteja ja myyvä poppisbiisi tai iskelmä tai rock-sävellys tuottaa niitä enemmän kuin ei-myyvä. Eivätkö säveltäjät ole kiinnostuneet rahasta?bedlam kirjoitti: Sitä mä näissä kaikissa ihmettelen. Kun mun mielestä euroviisubiisissä pitäisi olla äärimmäisen tarttuva kertosäe, joka jää hetki päähän ensimmäisellä kuuntelulla. Kun tarttuvan kertosäkeen säveltäminen on itse asiassa todella helppoa--
Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
Ei, kyllä tarkoitin kirjaimellisesti sitä että päähän jäävän kertosäkeen säveltäminen on oikeasti hemmetin helppoa. Kyllä väitän ihan rehellisesti, että tuollaisia Pakaraisen viisun kertsejä tehtailisin viisi kappaletta tunnissa sanoineen päivineen.NuoriDaavid kirjoitti:Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
Tuon Pakaraisen biisin kertsi ei ollut erityisen tarttuva.bedlam kirjoitti:Ei, kyllä tarkoitin kirjaimellisesti sitä että päähän jäävän kertosäkeen säveltäminen on oikeasti hemmetin helppoa. Kyllä väitän ihan rehellisesti, että tuollaisia Pakaraisen viisun kertsejä tehtailisin viisi kappaletta tunnissa sanoineen päivineen.NuoriDaavid kirjoitti:Enemmin uskon, että kommenttisi on verrattavissa suomalaisen apurahaohjaajan kosmoksessa antamaan kommenttiin " tuollainen myyvä action-elokuva on tosi helppo tehdä"
Mutta: jos tarttuvan biisin teko on sinulle helppoa, niin ei se tarkoita, että se on helppoa yleisesti ottaen.
Kun sinulla on kyky tehdä tarttuvia sävellyksiä, niin miksi et hyödynnä sitä ?(tai ehkä hyödynnätkin, enhän minä tiedä).
Ymmärtääkseni myyville artisteille koko ajan haetaan biisejä ja niistä myös maksetaan hyvin.
Vai olisiko tuo huoraamista?