Pah. Zeppeliinin on paljon parempi.Clay kirjoitti: Tool - No Quarter
Quarterilta modeoikeudet pois
No mitvit, nyt se poistettiin vaik just kehuin. =(Lapitii kirjoitti:Onneks sentään esim. tänkaltaset helmet on säästetty: http://kitina.net/viewtopic.php?t=4150 =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
Quarter
On niitä muitaki.... Fuel - Quarter
So I walk Alone
I ask no quarter friend
I walk alone
Til I find you again
Liikuttavaa miten mulle omistetaan biisejä, avataan ketjuja, keskustellaan jatkuvasti, pidetään äänestyksiä... Pitäs avata kokonaan oma osio forumille jotta tää mun fanikerho sais rauhassa ruotia pahaa oloaan
So I walk Alone
I ask no quarter friend
I walk alone
Til I find you again
Liikuttavaa miten mulle omistetaan biisejä, avataan ketjuja, keskustellaan jatkuvasti, pidetään äänestyksiä... Pitäs avata kokonaan oma osio forumille jotta tää mun fanikerho sais rauhassa ruotia pahaa oloaan
-
1108
-
Flipperix
Mä teen nyt sen, mitä Aasi ja Hämis eivät ole suostuneet tekemään.Flipperix kirjoitti:Mitä te niitä ketjuja nyt poistelette, 200.000 viestiä pitäis saada ja toiset vaan jarruttelee.
EDIT: enpä teekään, tähän rajoittuu nääkin modeoikeudet. Perkele! Pois ei pääse vaikka kuinka pyristelee.
Eip voi mitään..
The great club outshines the individual, always and forever.
-
PerttiMakimaa
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Milläköhän moista perustelet? Itse olet paska, jos vain lauot suustasi moisia, etkä sitten kuitenkaan osaa tai halua perustella.Lapitii kirjoitti:QD:ltä toki periaattees voisin nyt pyytää anteeks, mut enpä taida viittii, se on aina ollu niin paska mode.
Itselläni ei ole QD:stä mitään pahaa sanaa sanottavana ja osaan perustella mielipiteeni ja ajatukseni henkilökohtaiseen kokemukseen.
-
Quarter
Joo en jaksa enää palata jauhaan noita vanhoja juttuja.mustaenkeli kirjoitti:Milläköhän moista perustelet? Itse olet paska, jos vain lauot suustasi moisia, etkä sitten kuitenkaan osaa tai halua perustella.Lapitii kirjoitti:QD:ltä toki periaattees voisin nyt pyytää anteeks, mut enpä taida viittii, se on aina ollu niin paska mode.
Voit ihan vapaasti olla tota mieltä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
-
Dumari
-
Quarter
-
Dumari
QD, ja sitten sä ihmettelet miks jengi tulistuuQuarter kirjoitti:Kröh.. korjaan... fanikerhoDumari kirjoitti:Ketäs tarkoitat "rakkikoiralaumalla"?Quarter kirjoitti:Hah! Nyt vasta huomasinMinä sinun plussiasi tarvitse. Ota itkupotkuraivarit ja vihaa mua mulkkuna natsiperkeleenä niinkun muukin rakkikoiralauma.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Quarter
-
Quarter
Laittoiko imbe tämän ketju itse P-jauhantaan. Olik tää sittenki vaan huumoria? Vittu mä olen pihalla. Tuo moderoinnilla uhkailuhan oli vitsi kun kaikkihan alkoi tästä ketjussa, jossa supa valittaa loukatuksi tulemistaan, eikö?
Quasimodo kirjoitti:Ai niin... Oletko sinä joku moderaattori?Quarter kirjoitti:Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Miksei sinua ole täällä ennen näkynyt?
Olet ymmärtänyt nyt ihan väärin. Kitinässä ei ole vitsejä, eikä huumoria.Jyrki73 kirjoitti:Olik tää sittenki vaan huumoria? Vittu mä olen pihalla. Tuo moderoinnilla uhkailuhan oli vitsi kun kaikkihan alkoi tästä ketjussa, jossa supa valittaa loukatuksi tulemistaan, eikö?
Nyt penikseni on fantastinen!