On niitä muitaki.... Fuel - Quarter So I walk Alone
I ask no quarter friend
I walk alone
Til I find you again
Liikuttavaa miten mulle omistetaan biisejä, avataan ketjuja, keskustellaan jatkuvasti, pidetään äänestyksiä... Pitäs avata kokonaan oma osio forumille jotta tää mun fanikerho sais rauhassa ruotia pahaa oloaan
Poistakaa nyt sitten kaikki alle 15 vastausta saaneet ketjut. Niin ja kaikki joissa on päälle 150 vastausta. Niin ja kaikki joissa on sana "On" tai "Pimppa". Tai jos ketjua on katsottu enemmän kuin 50 kertaa.
Quarter kirjoitti:Hah! Nyt vasta huomasin Minä sinun plussiasi tarvitse. Ota itkupotkuraivarit ja vihaa mua mulkkuna natsiperkeleenä niinkun muukin rakkikoiralauma.
Quarter kirjoitti:Hah! Nyt vasta huomasin Minä sinun plussiasi tarvitse. Ota itkupotkuraivarit ja vihaa mua mulkkuna natsiperkeleenä niinkun muukin rakkikoiralauma.
Ketäs tarkoitat "rakkikoiralaumalla"?
Kröh.. korjaan... fanikerho
QD, ja sitten sä ihmettelet miks jengi tulistuu
The great club outshines the individual, always and forever.
Laittoiko imbe tämän ketju itse P-jauhantaan. Olik tää sittenki vaan huumoria? Vittu mä olen pihalla. Tuo moderoinnilla uhkailuhan oli vitsi kun kaikkihan alkoi tästä ketjussa, jossa supa valittaa loukatuksi tulemistaan, eikö?
Quasimodo kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Vieläkö aasi jatketaan tätä "ei modata vaan rakastetaan kaikkia" -linjaa? Hyvin näyttäny toimivan..
Jyrki73 kirjoitti:Olik tää sittenki vaan huumoria? Vittu mä olen pihalla. Tuo moderoinnilla uhkailuhan oli vitsi kun kaikkihan alkoi tästä ketjussa, jossa supa valittaa loukatuksi tulemistaan, eikö?
Olet ymmärtänyt nyt ihan väärin. Kitinässä ei ole vitsejä, eikä huumoria.