Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Löysin ihan tuoreen, vähänkäytetyn flunssan.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Curccu cipeä colmatta päivää, tulis nyt ees flunssaa&kuumetta! Vakio: polvi paskana.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olkapää roikkuu. Burana ei auta, eikä Panacod. Eikä edes nukuta. Vittu mä en jaksa olla töissä, kun kirjoittaminenkin vihloo :(

Enkä voi ottaa sairaslomaakaan, koska vaiva on sellainen, mikä pahentuu töitä tekemällä.

Pitää varmaan mennä mollin sivuille..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:Löysin ihan tuoreen, vähänkäytetyn flunssan.
Tuntuu olevan muotia. *kröh köh*
Mä sain kaupanpäällisiksi vielä niskalihas- ja päänsäryn. :cheer:
Bliss

Flunssa pahenee vaan. Korvaa särkee, ei pysty kunnolla avaamaan suuta, kun johonkin ohimon kohdille sattuu, taitaa kaivautua poskionteloihinkin, pää on räjähtämispisteessä. Tarttiskohan sitä vaivautua lääkärille...?
Dumari

Bliss kirjoitti:Flunssa pahenee vaan. Korvaa särkee, ei pysty kunnolla avaamaan suuta, kun johonkin ohimon kohdille sattuu, taitaa kaivautua poskionteloihinkin, pää on räjähtämispisteessä. Tarttiskohan sitä vaivautua lääkärille...?
Mene ichmees!
Miunkin semi-flunssa uusiutui, kylmän juominen on mahotonta koska kurccuun zattuu.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Flunssa pahenee vaan. Korvaa särkee, ei pysty kunnolla avaamaan suuta, kun johonkin ohimon kohdille sattuu, taitaa kaivautua poskionteloihinkin, pää on räjähtämispisteessä. Tarttiskohan sitä vaivautua lääkärille...?
On se kumma kun ihmiset alkaa vanhetessaan vähätellä vaivojaan.
Jotkut sitten luulevat vielä kaiken lisäksi ettei lääkäri tee muuta kuin laittaa kädet ristiin ja käännyttää kotia.

Hoitotakuu alkaa olla vitsi.

Terveyskeskusten ainoa lääkärikin voi olla kokouksessa kun joku oikeasti tarvitsee apua.
Bliss

Mulli75 kirjoitti: Terveyskeskusten ainoa lääkärikin voi olla kokouksessa kun joku oikeasti tarvitsee apua.
Mä olen aikaa sitten lakannut käyttämästä terveyskeskus"palveluita". Mielummin maksan siitä, että pääsen lääkärille tarvittaessa suunnilleen HETI, enkä joudu tuntikausia jonottamaan räkivän ja muuten jotain eksoottisia viruksia vilisevän joukon keskellä tk:n päivystyksessä. Omalääkäri-systeemi pissii niin pahasti, että seuraava vapaa aika tais olla kolmen viikon päästä (piruuttani soitin). Jokatapauksessa pitkästi lokakuun puolella. Huvittavaa.
Kunnalliselle hammaslääkärille on seitsemän kuukauden jono. Hah!

Joo, tää taitaa olla väärä ketju tämän asian ruoskimiseen, soriiiii...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Täällä tuo omalääkäri hommeli taas toimii oikein hyvin, ja helpottaa kun ei joka kerta pidä räpättää samoja asioita miljoonan vuoden takaa, jotta asia hahmottuu ymmärrettävästi. Pari kertaa on käynyt niin etten ole aikaa saanut omalle lääkärille esim tänään loman vuoksi, mutta ohjattiin toiselle lekurille, jolla aikoja vapaana. Turussa tosin oli hieman erilaista kun ei aina edes tiennyt saako aikaa koskaan milloinkaan, siellä olikin sitten yksityiset käytössä ainakin meillä.
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Henkeä ahdistaa aina aamulla ja illalla. Hankala hengittää sisäänpäin, alkaa yskittää. Nyt on ruvennu limaa irtoon jo kuitenkin.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

no niin näytin huulta lääkärille. Määräs ensi hätään johonkin sieniin ja hiivaan voidetta ja perjantaina labrakokeisiin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Keuhkoputkentulehdus, korvatulehdus ja poskiontelontulehdus kaikki samassa paketissa :yo:
Tuhdinpuoleinen antibioottikuuri. Yök.
Dumari

Bliss kirjoitti:Keuhkoputkentulehdus, korvatulehdus ja poskiontelontulehdus kaikki samassa paketissa :yo:
Tuhdinpuoleinen antibioottikuuri. Yök.
No nyt mami ottaa rauhallisesti ja hoitaa ittensä kuosiin, ei kandee vähätellä vaivojaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Selkä ja polvet vaivaa edelleen. Ja pieni flunssanpoikanen. Ja hartiat niin jumissa että mää kualen.

Lisäksi mielenkiintoisia ihomuutoksia erään mielenkiintoisen näköisen luomen lähettyvillä. Lekuriin kai joutuu menemään. Ja kyllä, olen näyttänyt luomeani lekurille jo aiemminkin, mutta olivat sitä mieltä ettei ole vaarallinen...
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

KisSandra kirjoitti:Arvauksia?
Haima? Kipinkapin tohtorille ja labraan tulehdusarvot tutkituttamaan.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Selkä ja polvet vaivaa edelleen.
Auttaiskohan sun polviin muuten ne Tiikeriankan mainostamat vihersimpukka-hainrusto kapselit? Tuli vaan mieleen, että jos ne tehos Tikrullakin, niin miksei sulla. Voisit kokeilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

Selittäkää joku: kurkussa tuntuu painetta. Sen kohdan, missä miehellä on yleensä aataminomena, alapuolella (rintalastan kuopassa), tuntuu siltä kuin joku painaisi sitä kokoajan sormella = vaikea hengittää, ja tuntuu että olisi vaikea niellä. Pitää kokoajan ottaa syvempiä henkäyksiä, jotta tuntuu siltä että saa tarpeeksi happea.

Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki? :o
Rouva Pupu

[quote="Elppis"][/quote]

Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
Elppis
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..
Elppis
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..
Töykeetä porukkaa!

"Voi kuule tyttö hyvä... sulla on vain flunssa. Toi on ihan normaali flunssan oire. Sairaslomaa vaan.. niin.". ARGh.

Ei sairasloma mitään paranna.

MÄ meen himaan, ja tilaan ambulanssin. :)

(NOT)
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^

Vieläkin vuotaa? No ovatpas kovasti kaivelleet. Toivottavasti alkaisi pian parantua ja lakkaisi särkemästä. Siihen asti, Buranaa naamaan *hali*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
brona
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja brona »

"Vaivaista" rasvapattia saatetaan joutua leikkaamaan yllättävän laajalta alueelta. Kokemusta edellisen koiran vastaavasta. Äiti meni sitä vielä puristelemaan, jolloin tulehtui. Seurauksena kohtuullisen kokoinen monttu koiran kyljessä, kun joutuivat sen tulehtuneen kudoksen poistamaan.
...
Rouva Pupu

Kuume, päänsärky, poskisärky, korvasärky, leukasärky, kurkkukipu, yskä, hengenahdistus, käsi ja jalkasärky, nuha, ripuli, vatsakipu.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kid kirjoitti:Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Lainaan itseäni. Patti on kasvanut, vuotaa veristä nestettä eikä haava ole ummessa. Särkeekin.
Huomenna soitto ja toivottavasti käynti tätilääkäritädillä.
Vastaa Viestiin