Kerro vaivasta
Olkapää roikkuu. Burana ei auta, eikä Panacod. Eikä edes nukuta. Vittu mä en jaksa olla töissä, kun kirjoittaminenkin vihloo 
Enkä voi ottaa sairaslomaakaan, koska vaiva on sellainen, mikä pahentuu töitä tekemällä.
Pitää varmaan mennä mollin sivuille..

Enkä voi ottaa sairaslomaakaan, koska vaiva on sellainen, mikä pahentuu töitä tekemällä.
Pitää varmaan mennä mollin sivuille..
The great club outshines the individual, always and forever.
Mene ichmees!Bliss kirjoitti:Flunssa pahenee vaan. Korvaa särkee, ei pysty kunnolla avaamaan suuta, kun johonkin ohimon kohdille sattuu, taitaa kaivautua poskionteloihinkin, pää on räjähtämispisteessä. Tarttiskohan sitä vaivautua lääkärille...?
Miunkin semi-flunssa uusiutui, kylmän juominen on mahotonta koska kurccuun zattuu.
On se kumma kun ihmiset alkaa vanhetessaan vähätellä vaivojaan.Bliss kirjoitti:Flunssa pahenee vaan. Korvaa särkee, ei pysty kunnolla avaamaan suuta, kun johonkin ohimon kohdille sattuu, taitaa kaivautua poskionteloihinkin, pää on räjähtämispisteessä. Tarttiskohan sitä vaivautua lääkärille...?
Jotkut sitten luulevat vielä kaiken lisäksi ettei lääkäri tee muuta kuin laittaa kädet ristiin ja käännyttää kotia.
Hoitotakuu alkaa olla vitsi.
Terveyskeskusten ainoa lääkärikin voi olla kokouksessa kun joku oikeasti tarvitsee apua.
Mä olen aikaa sitten lakannut käyttämästä terveyskeskus"palveluita". Mielummin maksan siitä, että pääsen lääkärille tarvittaessa suunnilleen HETI, enkä joudu tuntikausia jonottamaan räkivän ja muuten jotain eksoottisia viruksia vilisevän joukon keskellä tk:n päivystyksessä. Omalääkäri-systeemi pissii niin pahasti, että seuraava vapaa aika tais olla kolmen viikon päästä (piruuttani soitin). Jokatapauksessa pitkästi lokakuun puolella. Huvittavaa.Mulli75 kirjoitti: Terveyskeskusten ainoa lääkärikin voi olla kokouksessa kun joku oikeasti tarvitsee apua.
Kunnalliselle hammaslääkärille on seitsemän kuukauden jono. Hah!
Joo, tää taitaa olla väärä ketju tämän asian ruoskimiseen, soriiiii...
Täällä tuo omalääkäri hommeli taas toimii oikein hyvin, ja helpottaa kun ei joka kerta pidä räpättää samoja asioita miljoonan vuoden takaa, jotta asia hahmottuu ymmärrettävästi. Pari kertaa on käynyt niin etten ole aikaa saanut omalle lääkärille esim tänään loman vuoksi, mutta ohjattiin toiselle lekurille, jolla aikoja vapaana. Turussa tosin oli hieman erilaista kun ei aina edes tiennyt saako aikaa koskaan milloinkaan, siellä olikin sitten yksityiset käytössä ainakin meillä.
- irmelianneli
- Kitisijä
Selkä ja polvet vaivaa edelleen. Ja pieni flunssanpoikanen. Ja hartiat niin jumissa että mää kualen.
Lisäksi mielenkiintoisia ihomuutoksia erään mielenkiintoisen näköisen luomen lähettyvillä. Lekuriin kai joutuu menemään. Ja kyllä, olen näyttänyt luomeani lekurille jo aiemminkin, mutta olivat sitä mieltä ettei ole vaarallinen...
Lisäksi mielenkiintoisia ihomuutoksia erään mielenkiintoisen näköisen luomen lähettyvillä. Lekuriin kai joutuu menemään. Ja kyllä, olen näyttänyt luomeani lekurille jo aiemminkin, mutta olivat sitä mieltä ettei ole vaarallinen...
Auttaiskohan sun polviin muuten ne Tiikeriankan mainostamat vihersimpukka-hainrusto kapselit? Tuli vaan mieleen, että jos ne tehos Tikrullakin, niin miksei sulla. Voisit kokeilla.ninnithequeen kirjoitti:Selkä ja polvet vaivaa edelleen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Selittäkää joku: kurkussa tuntuu painetta. Sen kohdan, missä miehellä on yleensä aataminomena, alapuolella (rintalastan kuopassa), tuntuu siltä kuin joku painaisi sitä kokoajan sormella = vaikea hengittää, ja tuntuu että olisi vaikea niellä. Pitää kokoajan ottaa syvempiä henkäyksiä, jotta tuntuu siltä että saa tarpeeksi happea.
Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki?
Mikäköhän toi on... turvonnut/tulehtunut keuhkoputki?

[quote="Elppis"][/quote]
Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
Mulla ollut muutaman kerran tuollainen, muutamia kuukausia sitten. Oli myös ulkopuolelta koskiessa herkkä ja pieni kirvelyn tunne lisänä.
Joku allerginen reaktio se vissiin mulla oli, joka sitten sieltä turvotti jotain.
Mut uskoisin että tulehduksen ja allergian aiheuttamilla oireilla ei ole eroja, ainakaan itse en huomaa eroa olenko kipeä vaiko vain ärsyyntynyt jostain ilmassa olevasta. Lekuriin?
Töykeetä porukkaa!Elppis kirjoitti:5 m päässä on sisätautilääkärit, 15 m neurologit ja 20m päässä kirurgit. Mihinköhän sitä suuntais.. Katsotaan nyt vielä hetki..Rouva Pupu kirjoitti:Lekuriin?
"Voi kuule tyttö hyvä... sulla on vain flunssa. Toi on ihan normaali flunssan oire. Sairaslomaa vaan.. niin.". ARGh.
Ei sairasloma mitään paranna.
MÄ meen himaan, ja tilaan ambulanssin.

(NOT)
Lainaan itseäni. Patti on kasvanut, vuotaa veristä nestettä eikä haava ole ummessa. Särkeekin.Kid kirjoitti:Mä en tajua kuinka syvältä mua on oikeen leikattu. Särky on mieletön ja tekis mieli vaan itkee. Ja nauraa - kaks vaivasta tikkiä.
Haava vuotaa ja vähän väliä pitää tarkistaa jottei "valu yli". Stanan rasvapatti sisäreidessä. Ällöä!
Huomenna soitto ja toivottavasti käynti tätilääkäritädillä.