Kiinalaiskeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Bonjour!

Tänään on hyvä päivä!
18
47%
Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä!
5
13%
Tämä päivä on yhtä keskinkertainen kuin ajatukseni!
15
39%

Ääniä yhteensä: 38

Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kid kirjoitti:Pitäskö miettii vielä samanlaiset vaatteet päälle?
Joopa joo, käydään jostain aleräkistä repäsemässä hirveimmät mitä löydetään. Ja Elpalle kanssa! On siinä miehillä hävettävää... :twisted:

EDIT: Mä lähden nyt pois tästä konehen ääreltä. Puhelimesta saa kiinni!
Viimeksi muokannut Vaola, 09.08.2006 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

väännettiin muurilaastit ja rakennettiin seinää... ihan mukavaa hommaa ruokapalkalla oleskella ja tehdä kevyttä hommaa.

Aika rennohko kissan roikale kylässä... silittelin vastakarvaankin, mutta ei pelkkää mitään...
slam

saan kait syödä
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:saan kait syödä
Et. Kiellettyä suomessa.

Noni, työpäivä on loppumaisillaan. Espan suuntaan käypi tie, ja nälkä on suunnaton. Taidan mä sittenkin hakea jostain (vaikka Subwayltä) jotain sinne puistoon mukaan :P *pohjaton maha*
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:[
Noni, työpäivä on loppumaisillaan.
Noni, mä jatkan vielä duuneja ja soittelen ko pääsen. Pitäkää vähän paikkaa meillekkin jooko!
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Vuosien kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan vihaan heräämistä enemmän kuin mitään muuta.
Pistetään sut kokeeksi pallisähköisku-solmuköysiruoskintakidutukseen, niin huomaat että maailmassa on kamalampiakin asioita kuin herääminen. Kaikki on suhteellista, junou poks fiuuu tzäp.
:hep:
Tuota, siitä leffaillasta... :shock:

+

Blääh. Tää päivä meni ihan vörpiin kirotun vatsavaivan :barf: takia. Mitään muuta en ole saanut aikaiseksi kuin monen tunnin päikkärit ja pakolliset eläintenruokintakuviot.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?

Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?

Tähän on tultu. Kysykää itseltänne: ketä mä oon vetänyt?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Camilla
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jouduin tänään lähtemään kotiin töistä, kun alkoi oksettaa ja huippaa yhtäkkiä. Kun pääsin kotiin oireet äkkiä katosivat.

Kävin katsomassa yhtä aika kivaa kämppää Haagassa, mutta pelkään että se olis ollut liian iso mulle. Huomenna uudestaan Lauttasaareen pienempää kattomaan.

Äsken kävin myös tankkaamassa ja yllättäen mun kortilla ei ollutkaan katetta. Oli pikkasen noloa selitellä et huomenna tulee palkka ja tulen sitten maksamaan.. Onneks oli kiltti huoltiksen poika työvuorossa.
slam

valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa :) maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

slam kirjoitti:valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa :) maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Q: Miks Rektumbylissä eiku sernopiilissä eiku...äh. Noh, miks siellä ei ole postilaatikoita?

A: Ne on kaikki pu0lassa mikroaaltouuneina. Paitsi slämän oma.
Kirjoitan tätä alasti
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olen käynyt lääkärissä, kuntosalilla, kaupassa, pacessa ja pakannut reppuni.. Ihan hyvin pullat uunissa. Huomenna sitten etelää kohti. Pellavarock jää nyt sittenkin väliin valitettavasti. Elomessut saa kelvata.
Täällä on k u u m a !!!
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

irmelianneli kirjoitti:Olen raakannut peppuni..
Gee. Mahtaa illalla karvat pölistä?
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

segma kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olen raakannut peppuni..
Gee. Mahtaa illalla karvat pölistä?
Itseasiassa tein tuonkin. En vaan kehdannut ilmoittaa sitä tässä. Ei ne nyt pölise. Miten lienee oman peppusi laita?
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

irmelianneli kirjoitti:Itseasiassa tein tuonkin. En vaan kehdannut ilmoittaa sitä tässä. Ei ne nyt pölise. Miten lienee oman peppusi laita?
Ei pölise kun käytän viiksivahaa (á la Hercule Poirot).
-Superior-
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ann kirjoitti:Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?
Anna-beibe sun pitää tajuta, että mulla on henkinen identiteettikriisi. Siis nyt kun sain hyväksytettyä mun tissit sulla.
Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?
On. Nimittelee mua jatkuvasti siaksi. Tai mikä vielä loukkaavampaa, pullopersesiaksi!
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
OperaDuudson

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa :D
slam

McJanne kirjoitti:
slam kirjoitti:valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa :) maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Q: Miks Rektumbylissä eiku sernopiilissä eiku...äh. Noh, miks siellä ei ole postilaatikoita?

A: Ne on kaikki pu0lassa mikroaaltouuneina. Paitsi slämän oma.
valmistettiin rakennusteline. on tukeva. :) tarvitsee muurata korkiammalta huomenna... HAUSKOA. kohta suihkuun :)
slam

OperaDuudson kirjoitti:ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa :D
ostaakko meinaat? osta maalta :)
OperaDuudson

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

noup vuokra-kämppä ... ei mun tuloilla luukkua osteta :lol:
slam

OperaDuudson kirjoitti:noup vuokra-kämppä ... ei mun tuloilla luukkua osteta :lol:
Jepulis... kävin suihkussa ja ruoka olisi jees.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Okei, paskaksi meni tämäkin päivä... Minä lähden nukkumaan.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt on ammuttu. Kehityksen huomasi ja ammuin mielestäni todella hyvin ottaen huomioon, että tämä oli vasta toinen kerta ammunnan parissa. Ammuu!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kyl tästä ihan keskitason keskiviikko tulikin, hyvin osasin äänestää aamulla. Normi (eilen vain sosiaalinen olut biljardipöydän äärellä) työpäivän jälkeen kuuma suihku, vajaa kilo pyttipannua ja puoli kiloa nektariineja - hyvin kypsässä iässä ovat - Kaksi tornia DVD frodokohtaukset kelaten, saunan lauteilla pitkästä aikaa ja nyt popittaa uusista kaiuttimista Slayeria. Vielä kun malttaa mennä ajoissa maate niin hyvin menee.

Yks kämppis palas justiinsa Euroopan lomareissulta, toinen lähti lähes samalla ovenavauksella kolmeksi kuukaudeksi Ghanaan, jättäen tyttöystävänsä asumaan huoneeseensa. Ei käy aika niin pitkäksi kun päivittyy kaveripiiri kotonakin tasaisin väliajoin.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veristä touhua repiä kaulaa puolitylsällä metallinkappaleella. No nyt voi olla taas muutaman viikon rauhassa.

Huomasin pelottavan seikan tässä päivällä: olen tulossa äitiini. Ravasin useamman tunnin tänään kaupoissa enkä ostanut yhtään mitään. No näki kivannäköisiä misuja luonnollisessa ympäristössään, vaihtelua pikselimössölle.

Tämän päivän ruoka-annoksellani joku sambialainen kylä, tai kaikki eurooppalaiset maratoonarit, olisivat eläneet viikon tai kaksi. Ja kaikki laihuusintoilijat saa tuijottaa karvaista persettäni ennen kitinän aloittamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Kuinka ihmistä voi väsyttää näin tolkuttomasti. Tuntuu, että viimeisestä lomapätkästä olisi jo ikuisuus. Eikä siitä todellisuudessa ole kuin kaksi viikkoa. Seuraavat neljä päivää meinaan kyllä pitää vapaata. Pakko saada nukkua hiukan univelkoja pois.

Huoh uutisissa kertoivat just, että sähkön hinta nousee. Miten se voi taas nousta, ei ymmärrä! Nyt jo maksan tämän pienen luukun talvilämmityksestä mielestäni tähtitieteellisen summan. Ei käy kyllä kateeksi isommissa asunnoissa asuvia... Täytyy varmaan se varaava takka hommata vielä syksyn aikana tähän huusholliin, kun paikkakin on valmiina.
Vastaa Viestiin