Noni, työpäivä on loppumaisillaan. Espan suuntaan käypi tie, ja nälkä on suunnaton. Taidan mä sittenkin hakea jostain (vaikka Subwayltä) jotain sinne puistoon mukaan *pohjaton maha*
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka kirjoitti:Vuosien kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan vihaan heräämistä enemmän kuin mitään muuta.
Pistetään sut kokeeksi pallisähköisku-solmuköysiruoskintakidutukseen, niin huomaat että maailmassa on kamalampiakin asioita kuin herääminen. Kaikki on suhteellista, junou poks fiuuu tzäp.
Tuota, siitä leffaillasta...
+
Blääh. Tää päivä meni ihan vörpiin kirotun vatsavaivan takia. Mitään muuta en ole saanut aikaiseksi kuin monen tunnin päikkärit ja pakolliset eläintenruokintakuviot.
Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?
Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?
Tähän on tultu. Kysykää itseltänne: ketä mä oon vetänyt?
Jouduin tänään lähtemään kotiin töistä, kun alkoi oksettaa ja huippaa yhtäkkiä. Kun pääsin kotiin oireet äkkiä katosivat.
Kävin katsomassa yhtä aika kivaa kämppää Haagassa, mutta pelkään että se olis ollut liian iso mulle. Huomenna uudestaan Lauttasaareen pienempää kattomaan.
Äsken kävin myös tankkaamassa ja yllättäen mun kortilla ei ollutkaan katetta. Oli pikkasen noloa selitellä et huomenna tulee palkka ja tulen sitten maksamaan.. Onneks oli kiltti huoltiksen poika työvuorossa.
slam kirjoitti:valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Q: Miks Rektumbylissä eiku sernopiilissä eiku...äh. Noh, miks siellä ei ole postilaatikoita?
A: Ne on kaikki pu0lassa mikroaaltouuneina. Paitsi slämän oma.
Olen käynyt lääkärissä, kuntosalilla, kaupassa, pacessa ja pakannut reppuni.. Ihan hyvin pullat uunissa. Huomenna sitten etelää kohti. Pellavarock jää nyt sittenkin väliin valitettavasti. Elomessut saa kelvata.
Täällä on k u u m a !!!
Ann kirjoitti:Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?
Anna-beibe sun pitää tajuta, että mulla on henkinen identiteettikriisi. Siis nyt kun sain hyväksytettyä mun tissit sulla.
Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?
On. Nimittelee mua jatkuvasti siaksi. Tai mikä vielä loukkaavampaa, pullopersesiaksi!
ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa
slam kirjoitti:valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Q: Miks Rektumbylissä eiku sernopiilissä eiku...äh. Noh, miks siellä ei ole postilaatikoita?
A: Ne on kaikki pu0lassa mikroaaltouuneina. Paitsi slämän oma.
valmistettiin rakennusteline. on tukeva. tarvitsee muurata korkiammalta huomenna... HAUSKOA. kohta suihkuun
OperaDuudson kirjoitti:ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa
Kyl tästä ihan keskitason keskiviikko tulikin, hyvin osasin äänestää aamulla. Normi (eilen vain sosiaalinen olut biljardipöydän äärellä) työpäivän jälkeen kuuma suihku, vajaa kilo pyttipannua ja puoli kiloa nektariineja - hyvin kypsässä iässä ovat - Kaksi tornia DVD frodokohtaukset kelaten, saunan lauteilla pitkästä aikaa ja nyt popittaa uusista kaiuttimista Slayeria. Vielä kun malttaa mennä ajoissa maate niin hyvin menee.
Yks kämppis palas justiinsa Euroopan lomareissulta, toinen lähti lähes samalla ovenavauksella kolmeksi kuukaudeksi Ghanaan, jättäen tyttöystävänsä asumaan huoneeseensa. Ei käy aika niin pitkäksi kun päivittyy kaveripiiri kotonakin tasaisin väliajoin.
Veristä touhua repiä kaulaa puolitylsällä metallinkappaleella. No nyt voi olla taas muutaman viikon rauhassa.
Huomasin pelottavan seikan tässä päivällä: olen tulossa äitiini. Ravasin useamman tunnin tänään kaupoissa enkä ostanut yhtään mitään. No näki kivannäköisiä misuja luonnollisessa ympäristössään, vaihtelua pikselimössölle.
Tämän päivän ruoka-annoksellani joku sambialainen kylä, tai kaikki eurooppalaiset maratoonarit, olisivat eläneet viikon tai kaksi. Ja kaikki laihuusintoilijat saa tuijottaa karvaista persettäni ennen kitinän aloittamista.
Kuinka ihmistä voi väsyttää näin tolkuttomasti. Tuntuu, että viimeisestä lomapätkästä olisi jo ikuisuus. Eikä siitä todellisuudessa ole kuin kaksi viikkoa. Seuraavat neljä päivää meinaan kyllä pitää vapaata. Pakko saada nukkua hiukan univelkoja pois.
Huoh uutisissa kertoivat just, että sähkön hinta nousee. Miten se voi taas nousta, ei ymmärrä! Nyt jo maksan tämän pienen luukun talvilämmityksestä mielestäni tähtitieteellisen summan. Ei käy kyllä kateeksi isommissa asunnoissa asuvia... Täytyy varmaan se varaava takka hommata vielä syksyn aikana tähän huusholliin, kun paikkakin on valmiina.