Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Jumissa
Mene lähimmän seinän luokse. Laita koko käsivartesi "makaamaan" vaakasuoraan kämmen seinää vasten ja alat vääntämään kroppaasi seinästä pois päin. Toimii. Selkiskö?!

En mä minnekään salille päässyt. Sulattelin sapuskaa lukemalla taas kerran koulukirjaa, ja taas kerran nukahdin saman tien. Heräsin yhdeksän jälkeen, se siitä treenistä sitten. Huomenna kokeilen mennä suoraan töistä...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:*laittaa silmät päähän*
Toi on hyvä ja kattava, joskin vähän toimivuudeltaan kimurantti sivusto :wink:
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ElanorRaven kirjoitti:olkapäiden kohdalla
Venytät kuten rintalihasta ikään eli tuet kämmentä ja työnnät rintaa eteen käsi sivulla suorana. Perus pyöritysliikkeet tietty.

Jos lihas on kipeä ennen seuraavaa reeniä, niin lämmittele huolellisesti ja tee mieluummin joitakin korvaavia vipuvarsiliikkeitä eli älä vapailla painoilla, jotta vähennät loukkaantumisriskiä.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Sinkkumatti kirjoitti:vittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittu, kun missasin tän. SAATANA!

Toivottavasti löytyy torrenttina. :twisted:
Mulla on myös DVD.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kiitos kaikki viisaat neuvonantajat! Nyt kuitenkin väsyttää sen verran, että lähden pienen venyttelysession kautta nukkumaan. Enääkaksipäivääenääkaksipäivää... :krooh:
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nukkumaan kai tuota joutanee juu. Ja toivottavasti nyt saisi ihan nukuttuakin. Öitä ja kullinkuvia vaan kaikille.
-Superior-
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mulla on kerrankin jotain oikeaa sanottavaa! Tallasin tänään landella Espoossa yhdessä ryteikössä kotilon paljailla jaloillani! Iik! Vahingossa!!!
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
SikaMika

-Superior- kirjoitti:Mulla on kerrankin jotain oikeaa sanottavaa! Tallasin tänään landella Espoossa yhdessä ryteikössä kotilon paljailla jaloillani! Iik! Vahingossa!!!
Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
-Superior-
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SikaMika kirjoitti:Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
Pahus. Mussa taitaa olla jotain vikaa, koska toi ei ollut sarkasmia. Mun elämä oikeasti halkeilee.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
SikaMika

-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
Pahus. Mussa taitaa olla jotain vikaa, koska toi ei ollut sarkasmia. Mun elämä oikeasti halkeilee.
Sinun täytyy nähdä asiat oikeissa mittasuhteissa. Mietipä kuinka pahasti sen kotilon elämä mahtaa halkeilla tempauksesi jälkeen; pieni harha-askel sinulle, mutta suuri kotiloparalle.
Suosittelen edelleenkin sitä kosteutusta. Aloitat ylhäältä, josta kosteus valuu tiettyjen luonnonvoimien myötävaikutuksella alemmas. Mutta kosteutat itseäsi vain siinä määrin, että kykenet pysyttelemään poissa ryteiköistä.
Vastaa Viestiin