Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lenkillä käyty. Mukavaa, ettei siellä ole enään niin kuuma. Ei tarvi kestää sitä puolen tunnin jälkihikeä. Nyt jos sitä pikkaisen punnertaisi, menisi suihkuun ja miettisi mitäs sitä tekisi. Kai sitä joutuu korkkaamaan muutaman oluen jossain vaiheessa, kun ei koti-ilta oikein innosta. Harmi vaan kun kukaan tuttu ei tunnu ehtivän, kun ei ole rahaa/on töitä/eivät voi sietää seuraani jne.

Kaipa sitä täytyy itse kurkistaa illan meininkin yksikseen ellei sitten kenestäkään kityläisestä löydy juopottelu seuraa?
Mojo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lenkki ja lyhyt kuntopiiri. Ehkei ihan mikään napakymppi-idea eilisen rehkimisen vielä painaessa jaloissa ja lihaksissa. Mut jääräpää mikä jääräpää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Perun tunnintakaisen baariinlähtökiinnostukseni. Shakkia huomenna, pitää olla virkeä (ja shakki on lisäksi sittenkin kivempaakin!) :shakki:

Lisäys: kerron sitten huomenna, onko shakki ihmelääke premenstruaalivaivoihinkin.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Palasin juuri lenkiltä Töölönlahdelta - ja jouduin taas toteamaan että vituiksi meni rauhallinen pitkä lenkki. Ensimmäiset puoli tuntia meni vallan mainiosti, omaa tahtia ja tavoiteaikaa juosten. Keräilin muiden juoksijoiden selkiä reitillä ja hyvällä fiiliksellä puskin eteenpäin. Takaraivossa oli kuitenkin ajatus että vaikka kulkee hyvin, pitäisi hidastaa ja antaa pulssin rauhoittua -- juosta todellakin se pitkä ja rauhallinen lenkki.

Jostain kuitenkin liihahtaa samalla reitille edelleni parinsadan metrin päähän suunnilleen samaa vauhtia juossut kaveri. Ennen pitkää olin juossut sen kiinni ja juoksimme näppärästi peräkkäin hyvää tasaista vauhtia. Lähdettäessä uudelle kierrokselle vauhti kuitenkin alkoi kiristymään, ja vaikka järki sanoi että olen juoksemassa omaa lenkkiä - sitä pitkää hidasta lenkkiä, kilometrinopeudella 5 minuuttia kilometri - ei pää sallinut sitä. Välimatka pidettiin samana ja ennen pitkää sitä juostiinkin jo 4.30 kilometrinopeudella ja linnunlaulun mäkeen noustessa otin vetovuoron ja nostin nopeuden neljään minuuttiin kilometri ja sen alle.

Lopputulos ei kuitenkaan ollut se mitä odotin. Sen sijaan että olisin juossut ylhäisessä yksinäisyydessä miehekkäästi partaani naureskellen, toinen kaveri pysyikin tehokkaasti selässä kiinni. Liian nopea kilometrivauhti söi lopulta voimat ja motivaation, joten pitkäksi tarkoitettu lenkki typistyi lopulta normaaliksi yhdeksän kilometrin repäisyksi.

Kele.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

kävin katsomassa veljeäni ja tämän kahta todistetta siitä, että pillua vaimolta on saatu. sellainen parisuhteileva voittaja tuo veljeni on. vihaan häntä.

hyvää keskiviikkoa.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aijoo... miksi kävin jos vihaan? isän mieliksi.
Camilla
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

huima kirjoitti: Lähdettäessä uudelle kierrokselle vauhti kuitenkin alkoi kiristymään, ja vaikka järki sanoi että olen juoksemassa omaa lenkkiä - sitä pitkää hidasta lenkkiä, kilometrinopeudella 5 minuuttia kilometri - ei pää sallinut sitä. Välimatka pidettiin samana ja ennen pitkää sitä juostiinkin jo 4.30 kilometrinopeudella ja linnunlaulun mäkeen noustessa otin vetovuoron ja nostin nopeuden neljään minuuttiin kilometri ja sen alle.
Tsisses! Mun "pitkät lenkit" (1-1,5h) lönkötellään tyyliin 9 km/h. Okei mun perseeni onkin varmaan kaks kertaa yhtä iso kun huiman.. Sun pitäs ottaa joku todella hidas kaveri lenkille mukaan, siis semmonen rapakuntonen joka pitäis sunkin juoksuvauhdin tarpeeks hiljasena.

Tänään on ollut tosi ihku päivä. Mä taidan heivata ne kaks muuta kesäheilaa..
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:Tsisses! Mun "pitkät lenkit" (1-1,5h) lönkötellään tyyliin 9 km/h. Okei mun perseeni onkin varmaan kaks kertaa yhtä iso kun huiman.. Sun pitäs ottaa joku todella hidas kaveri lenkille mukaan, siis semmonen rapakuntonen joka pitäis sunkin juoksuvauhdin tarpeeks hiljasena.
No milloin lähdetään?

Mulla on selainen punainen pitkä naru, jonka voisi sitoa musta kiinni suhun - etten varmasti pääse kohottamaan nopeutta :-D
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No niin, se alkaa olla jo 90% varmaa, että mä menen sinne basistien keskelle Tavastialle. Enää puutu kuin muutama vaatekappale ja sit menoks. En muistakaan milloin olisin viimeksi ollut baarissa, ehkä Edithin kanssa Zetorissa ja Rocksissa muinoin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Syökää kanaa, syökää kanaa! *syö kanaa*
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Huomenta. Unihärmää silmissä ja teinien niin hekumaalinen piehtarointi ja puhe kuuluu ulkoa... great morning.

työtä työntämään piakkoin... tulipahan sitä nukuttuakin kohtuudella
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Tullunna nukuttua niin hyvin, että työtähän lähtöö työntöön ihan mielellään... ei vaan paree liian aikaisin mennä, kun joutuu pitään monta tuntia vapaata kesken kaiken. Abc;eeltäkin on netti poistettu ilkivallan vuoksi. Teinit, teinit... teidän vuoksenne! :lol:
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
silsakenraali™

ElanorRaven kirjoitti:Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
Eikö nykynuoriso enää seksiä kaipaa? Juovat kuulemma viinaakin kuin aikamiehet.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jotain kummallista on tapahtunut. Kahtena iltana peräkkäin mä en ole sammunut sohvalle, ei edes väsytä yhtään.
ElanorRaven

silsakenraali™ kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Aah, seitsemännessä taivaassa taas. JuNppa, pyöräily ja suihku on hieno yhdistelmä!
Eikö nykynuoriso enää seksiä kaipaa? Juovat kuulemma viinaakin kuin aikamiehet.
Ei sellaista osaa kaivata, mitä ei ole saatavilla :D Ja enhän minä viinaakaan juo juuri laisinkaan, taidan olla vähän outo.
silsakenraali™

ElanorRaven kirjoitti:Ei sellaista osaa kaivata, mitä ei ole saatavilla :D
Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
ElanorRaven

silsakenraali™ kirjoitti:Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
Kai sen voi niinkin ajatella :D

Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
silsakenraali™

ElanorRaven kirjoitti:Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Paikannapa kipupiste, niin päättelen sen lihaksen, josta kipu tulee. Onko kipu niskassa, epäkäslihaksissa (eli ne siinä hartijoiden ja niskan välissä) vai pelkästään olkapäissä?

Pystypunnerrus vetää usein niskan ja hartiat jäykiksi.
ElanorRaven

silsakenraali™ kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Paikannapa kipupiste, niin päättelen sen lihaksen, josta kipu tulee. Onko kipu niskassa, epäkäslihaksissa (eli ne siinä hartijoiden ja niskan välissä) vai pelkästään olkapäissä?
Ei niskassa laisinkaan, vaan nimenomaan tuossa olkapäiden kohdalla, kuitenkin selkeästi kropan etupuolella. Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Miehillä se taitaa mennä, notta sellaista ei ymmärrä kaivata mistä ei tiedä, ja tietenkin päinvastoin :wink:
Kai sen voi niinkin ajatella :D

Miten hartialihaksia (olkapäälihaksia) voi venytellä? Ikävä kiristävä tunne pystypunnerruksien jäljiltä.
Aika hyvin mie ainakin saan venytettyä ihan kasvot seinäänpäin nojaamalla ja käsiä ylhäällä seinää vasten 'työntämällä'. Leuanvetotelineessä roikkuminen toimii myös erittäin hyvin. Tai niin, jotta menee selin seinää vasten loivaan mäkihyppääjämäiseen kyykkyasentoon ja nostaa kädet sivukautta ylös seinälle niin, että kämmenet ovat seinää vasten.
ElanorRaven

bedlam kirjoitti:Aika hyvin mie ainakin saan venytettyä ihan kasvot seinäänpäin nojaamalla ja käsiä ylhäällä seinää vasten 'työntämällä'. Leuanvetotelineessä roikkuminen toimii myös erittäin hyvin. Tai niin, jotta menee selin seinää vasten loivaan mäkihyppääjämäiseen kyykkyasentoon ja nostaa kädet sivukautta ylös seinälle niin, että kämmenet ovat seinää vasten.
Kah, kiitos vinkeistä, kokeillaanpa. Hitto kun on pitänyt jo pitkän aikaa hankkia sellainen oven väliin ängettävä tanko, nyt tuntuisikin varmaan aika taivaalliselta roikkua siinä!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
Tuolta löytyy venytysliikkeet kaikille lihaksille. Mene tuohon linkkiin, klikkaa yläotsikkoa (lihaksen nimi) ja sieltä löytyy Stretch-otsikko. Niistä alimmaista tarkoitin mäkihyppyasennolla.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.07.2006 23:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Pienen googlettamisen jälkeen uskoisin sen olevan tuo.
Tuolta löytyy venytysliikkeet kaikille lihaksille. Mene tuohon linkkiin, klikkaa yläotsikkoa (lihaksen nimi) ja sieltä löytyy Stretch.
*laittaa silmät päähän*
Vastaa Viestiin