bedlam kirjoitti:Okei, no mutta jos nyt sitten alat vääntää väitöskirjaa aiheesta: "Päätä heiluttaessa osa aivotoiminnoista siirtyy hiuksiin", älä kuitenkaan mainitse minua idean innoittajana. Olen niin vaatimaton, että siirrän kaiken kunnian löydöstä sinulle!
Niin justiinsa, naureskelet vaan kun piipaa-auto tulee ja kiltit sedät vie minut pehmeään huoneeseen lekottelemaan.
No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.
Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.
Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
Hölöpöti pölöpöti, Elanor lähtee nyt nukkumaan. Niin, ja selvennykseksi, tosielämässä Elanor on sitten ihan totaalisen übersinkku, ei mitään vääriä huhuja kiertämään