Niin justiinsa, naureskelet vaan kun piipaa-auto tulee ja kiltit sedät vie minut pehmeään huoneeseen lekottelemaan.bedlam kirjoitti:Okei, no mutta jos nyt sitten alat vääntää väitöskirjaa aiheesta: "Päätä heiluttaessa osa aivotoiminnoista siirtyy hiuksiin", älä kuitenkaan mainitse minua idean innoittajana. Olen niin vaatimaton, että siirrän kaiken kunnian löydöstä sinulle!
Töllikäs tiistai
-
ElanorRaven
-
1108
Jaa tämä Ragnarok?DeliriumTremens kirjoitti:Ragnarok rulettaa

No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.
Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
-
DeliriumTremens
juu ei tuo ragnarok1108 kirjoitti:Jaa tämä Ragnarok?DeliriumTremens kirjoitti:Ragnarok rulettaa
No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.
Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
satyricon- NAM!!!
-
bedlam
Näin voi tietty käydä, mutta vain lyhyttukkaiset tohtorit voivat olla niin hölmöjä etteivät usko tuota teoriaa!ElanorRaven kirjoitti:Niin justiinsa, naureskelet vaan kun piipaa-auto tulee ja kiltit sedät vie minut pehmeään huoneeseen lekottelemaan.
Mutta nyt nukuksimaan, tavoitteena herätä kun viisari on kiertänyt täyden ympyrän. Siis toivottavasti tuo lyhkäisin viisari.
-
bedlam
-
ElanorRaven
-
Sudenhenki
-
ElanorRaven
-
RolloTomasi
-
Dumari