Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

MGandhi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Miks mä keksin tähän kategoriaan vaikka kuinka paljon NAISIA, mutta tuskin yhtään miestä :shock:
Pelottavaa!
Ei yllätä yhtään. Bisseily on edelleen hyvin muodikasta :P
Mä en ole ajatellut ryhtyväni sellaiseen muoti-ilmiöön, niinkuin en muihinkaan muotioikkuihin :shock:
Tai sitten miehet nykyään on vaan niin...yök. Varsinkin julkkikset. Taviksia tiedän vaikka kuinka monta, jotka kelpais ihan loistavasti :P
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tällä neidillä on oikein kiva paita.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Viesti Kirjoittaja cardic »

AarneAnkka kirjoitti:Tällä neidillä on oikein kiva paita.
onpas neidilla rumat rinnat
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

cardic kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Tällä neidillä on oikein kiva paita.
onpas neidilla rumat rinnat
En sanoisi niin, koska niitä ei näy, onhan neidillä paita päällä. Mutta huolimatta osaan kyllä sanoa, että neiti on minun makuuni aivan liian etupainoinen... Tai siis että hänen rintansa taitavaat kuulua johonin toiseen kroppaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

LillyMunster kirjoitti:
cardic kirjoitti:onpas neidilla rumat rinnat
En sanoisi niin, koska niitä ei näy, onhan neidillä paita päällä.
Tai sitten Cardicin maun mukkaan pelkkä koko riittää tekemään niistä rumat? Sou not, ei se oo multa pois. :D

Huomioittehan että kyseessä on perversio, fetissi, kaapelointihäiriö aivoissa. Kun puhun kauneudesta, kiinnitän huomiota kokonaisuuteen ihan toisella tavalla, eikä siinä asteikossa tissien kaliiperilla ole merkitystä.

Tästä sitten nouseekin kysymys. Kuinka yleistä on että laittaa Pantavat ja Kaunottaret eri asteikoille? Moniko teistä tekee niin? Meinaan, kyllä ne Kaunottaretkin ovat pantavia, mutta jotenkin eri tavalla. Monimutkaista. :think:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

AarneAnkka kirjoitti: Kuinka yleistä on että laittaa Pantavat ja Kaunottaret eri asteikoille?
Kyllä minulla on eri listat hyvännäköisille ja nussittaville, ehdottomasti.
Osa on molempia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä silmää miellyttävä ja seksuaalisesti haluttava voivat olla kaksi täysin eri asiaa. Monet ovat kauniita olematta seksikkäitä. Maisemat ovat kauniita, mutten mä niitä panis. Tämä on muuten jännä asia, tai kiinnostava miettiä mikä ihmisen loppujen lopuksi saa kategorisoitumaan akselilla panisin/so not. Siis puhtaasti ulkonäön ollessa kyseessä.
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Music TV:ssä on yksi hyvä puoli. Sieltä saa aina puolen tunnin välein huokailla näitä unelmia.

Kuva

ja etenkin tätä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tässä olis niinQ se yx ja ainut musta mies, jota voisin unissani panna:

Kuva

Tyson Beckdord :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa, sehän on neekeri! Iik!
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti:Tässä olis niinQ se yx ja ainut musta mies, jota voisin Tyson Beckdord :h:
Kaveri näyttää ihan Sinuhelta
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa, sehän on neekeri! Iik!
Kato, sä oot terävä! ;)
Sinkkumatti kirjoitti:Kaveri näyttää ihan Sinuhelta
Niin näyttää :D Mutta AHHHH... *nuolee huuliaan*
The great club outshines the individual, always and forever.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Ja taas naiset puhuvat panevansa. Mitä vittua ne naiset muka panee, hä?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SnapaHead kirjoitti:Ja taas naiset puhuvat panevansa. Mitä vittua ne naiset muka panee, hä?
Ei ne vittua pane. Paitti lespåt.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Musta se israelilainen transukupuolinen euroviisuvoittaja oli kyllä hotimpi kuin nämä hormonihoidetut kisumirrit. Melko jaatavaa.

Kuva
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

sanctus kirjoitti:Musta se israelilainen transukupuolinen euroviisuvoittaja oli kyllä hotimpi
Ihmekkös toi. Sähän oot homoisi.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

ninnithequeen kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Ja taas naiset puhuvat panevansa. Mitä vittua ne naiset muka panee, hä?
Ei ne vittua pane. Paitti lespåt.
No kysytään toisin. Miten vitussa naiset mukaa panee mitään?

Asiahan on niin, että naisia pannaan miesten toimesta. Ei naiset voi miehiä panna eikä nussia eikä mitään, koska naisilta puuttuu asiaankuuluva varustus. Naiset vaan makaa ja ottaa.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Olen aina hyväksyvä muiden fantasioille itsestäni. Siihen se kuitenkin jääköön.
Sinkkumatti kirjoitti:Ihmekkös toi. Sähän oot homoisi.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

sanctus kirjoitti:Olen aina hyväksyvä muiden fantasioille itsestäni.
Muah. Taitaa santtusetä fantasioida vaan ihan itse tällä hetkellä. Ensin israelilaisesta she-malesta ja nyt jo minusta. Sori. 130%
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Nooh. Minua on homoteltu, luultu homoksi yms. jo sen verran monesti näinä menneinä vuosina, että olen hyväksynyt toisten mielen sisällön minusta vain heitä itseään koskevaksi, ei totuudeksi minusta.
Sinkkumatti kirjoitti:Muah.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SnapaHead kirjoitti: Naiset vaan makaa ja ottaa.
Voi sua kultapoika-parkaa.

Sun seksielämäs on varmasti hyvin, hyvin tylsää.
Tai jos ei sun, niin ainakin sun naistesi.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

sanctus kirjoitti:Nooh.
Tarkennettakoon, että homoisi-nimikeen sait vain ja ainoastaan taannoin käyttämästäsi Gay Daddy-titlestä. Varsinkin kun en ole ikinä kuullutkaan moisesta pumpusta.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 19.07.2006 14:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Sinkkumatti kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Olen aina hyväksyvä muiden fantasioille itsestäni.
Muah. Taitaa santtusetä fantasioida vaan ihan itse tällä hetkellä. Ensin israelilaisesta she-malesta ja nyt jo minusta. Sori. 130%
Kyllä noi sun ylimeikatut silikonihuulihirviöt näyttää aika pitkälti laihalta ja pyntätyltä Mickey Rourkelta. Vanhoja kotkia vielä. Paitsi että jenkkilumpuista ei ota selvää minkä ikäisiä ovat kun näyttävät helposti 28-vuotiaana nelikymppisiltä. Vissiin se on toi lärvin jatkuva rassaaminen. Ja turhaan postailet tollasia. Sä mitään pillua saa. Nomenescio vähän valais minkälainen sika sä olet. Haista huilu senkin jäppinen ja syöksy sementtiin.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

ninnithequeen kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: Naiset vaan makaa ja ottaa.
Voi sua kultapoika-parkaa.

Sun seksielämäs on varmasti hyvin, hyvin tylsää.
Tai jos ei sun, niin ainakin sun naistesi.
Älä nyt juopponarttu vaihda puheenaihetta. Miten naiset mukaa nussii tai panee, hä? Kyllä ämmät puhuu ja puhuu panevansa, mutta ei sitten osa selittää että miten.

Kultapoika olen kyllä.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SnapaHead kirjoitti:
Kyllä noi sun ylimeikatut silikonihuulihirviöt näyttää aika pitkälti laihalta ja pyntätyltä Mickey Rourkelta.


Ryhähäh., tää oli paha. Rourke bodattuna versiona on kyllä nykyään yksi rumimmista mahdollisista ihmisistä.
Nomenescio vähän valais minkälainen sika sä olet. Haista huilu senkin jäppinen ja syöksy sementtiin.
Ainiin joo. Ei kun juosten junaa vastaan sit vaan.
Vastaa Viestiin