No koitetaan.... Torstai
Eehehheheee!!
Hyvä fiilis. Huomenna viimeinen työpäivä ennen lomaa, sitten kaikkia mahdollisia kylmiä juomia tarjoilevat hanat auki ja suunta kohti helteistä Turkua.
Kävin kiskaisemassa pari huurteista terassilla, kun velipoika oli eksynyt Isoon Kaupunkiin. Melkein teki mieleni ilkkalipsahtaa iltasella Kallen syntiseen torstaihin, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Edessä on pitkä kuuma viikonloppu eikä kaikkia paukkuja viitsi ampua taivaalle ennen aikojaan. Huomenna sitten...ja lauantaina...ja sunnuntaina...ja ensi viikolla ainakin ke-la Tampesterissa...piip ja poks sanoo Sian maksa!
Huomiseen, koikkalaiset!
Hyvä fiilis. Huomenna viimeinen työpäivä ennen lomaa, sitten kaikkia mahdollisia kylmiä juomia tarjoilevat hanat auki ja suunta kohti helteistä Turkua.
Kävin kiskaisemassa pari huurteista terassilla, kun velipoika oli eksynyt Isoon Kaupunkiin. Melkein teki mieleni ilkkalipsahtaa iltasella Kallen syntiseen torstaihin, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Edessä on pitkä kuuma viikonloppu eikä kaikkia paukkuja viitsi ampua taivaalle ennen aikojaan. Huomenna sitten...ja lauantaina...ja sunnuntaina...ja ensi viikolla ainakin ke-la Tampesterissa...piip ja poks sanoo Sian maksa!
Huomiseen, koikkalaiset!
Mut ajeltiin ketoon eli hiekkaan futishöntsyssä. Kaaduin sillee ukemilla, pahiten osumia sai oikea yläselkäni, kirvelee. Eihän mulla ollut edes paitaa.
Huomenna suuntaan tsädiin jo puolelta päivin. Haemme polttarisankarin tänne manseen nolattavaksi pariksi päiväksi. Sääliksi käy äijää, mut no can do.
Jos yllättäsi itsensä ja kävis aamusalilla ennen parin päivän ränniä. Olis hyvä omatunto tinata.
Huomenna suuntaan tsädiin jo puolelta päivin. Haemme polttarisankarin tänne manseen nolattavaksi pariksi päiväksi. Sääliksi käy äijää, mut no can do.
Jos yllättäsi itsensä ja kävis aamusalilla ennen parin päivän ränniä. Olis hyvä omatunto tinata.
huoh.. mä kans luin juuri meidän porukan polttarisuunnitelman elokuulle. Oli sen verran typerää amismeininkiä nolaamisine ja mannevittuiluineen, että taidan skipata koko touhun. 17 mustalaiseksi puettua kännistä ukkoa teivon raveissa ei ole kovinkaan houkutteleva polttarisuunnitelma.silsakenraali™ kirjoitti: Haemme polttarisankarin tänne manseen nolattavaksi pariksi päiväksi. Sääliksi käy äijää, mut no can do.
.
Mikä ihme siinä on, että hyvällä porukalla hyvä mökkireissu ja joku laskuvarjohyppy sankarille ei riitä? Mä en jaksa ymmärtää sitä käsittämättömän typerää kouhottamista, jossa ainut tarkoitus on nolata sankari viimeisen päälle. Idioottimaista puuhaa IMO.
Terveisia aurinkoisesta Prahasta. Hostellin nettikone on sangen julkisella paikalla, mutta kehtaan silti kayttaa kitinaa, koska taalla ei tietaakseni ole ketaan muita suomalaisia eika noi siis ymmarra, mita teen!!!!!!!!!111
Luin matkaoppaasta, etta taalla on (tarkkaan ottaen oppaan kirjoitushetkella oli vasta valmisteilla, mut kai se nyt jo on olemassa) sellainen maailman ihme kuin ILMAINEN ILOTALO. Asiakkaan pitaa vain allekirjoittaa sopimus, jossa han suostuu siihen, etta hanen asiakaskayntinsa videoidaan ja lahetetaan netissa kaikille, jotka tahtovat maksusta katsoa. Eiko tassa olisi jollekulle, hienotunteisesti nimia mainitsematta, oiva tilaisuus?
Luin matkaoppaasta, etta taalla on (tarkkaan ottaen oppaan kirjoitushetkella oli vasta valmisteilla, mut kai se nyt jo on olemassa) sellainen maailman ihme kuin ILMAINEN ILOTALO. Asiakkaan pitaa vain allekirjoittaa sopimus, jossa han suostuu siihen, etta hanen asiakaskayntinsa videoidaan ja lahetetaan netissa kaikille, jotka tahtovat maksusta katsoa. Eiko tassa olisi jollekulle, hienotunteisesti nimia mainitsematta, oiva tilaisuus?
*pärskis* Ei käy kateeksi. Varokaa vaan, että ette saa nekkua kipeeksi ja puukosta kylkeen, jos törmäätte aitoihin ja alkuperäisiin ja 99% todennäköisyydellä tulette kyllä törmäämään..Sinkkumatti kirjoitti: 17 mustalaiseksi puettua kännistä ukkoa teivon raveissa ei ole kovinkaan houkutteleva polttarisuunnitelma.
Juuri tämä on se syy, miksi ilmoitin etten kyseisiin naamiaisiin osallistu. Aikuinen mies ei jaksa enää leikkiä 20 vuotiaiden corollapoikien leikkejä.safi kirjoitti:Varokaa vaan, että ette saa nekkua kipeeksi ja puukosta kylkeen, jos törmäätte aitoihin ja alkuperäisiin ja 99% todennäköisyydellä tulette kyllä törmäämään..
- LillyMunster
- Kitisijä
Lähtökuume, nyt se iski!! Pakkaamaan, pakkaamaan, suunnitelemaan!! Tätä on vuosi odotettu, ja nyt se on jo ihan pian! Sitten odottamaan taas vuosi... Voi miksi, miksi vain kerran vuodessa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kerrohan, miksi polttarikalu täytyy nolata? Miksi ei voi olla liikenteessä ihan normivetimissä ja käydä harrastamassa kaikkea nastaa, mitä muuten ei tulisi tehtyä?silsakenraali™ kirjoitti: Mutta pidä toki mielipiteesi.
Viimekesänä yksi porukkamme kaveri kellui kumiveneessä lappeenrannan vierasvenesatamassa ja ohikulkijat saivat heitellä sitä kanamunilla. Kai niillä joilllakin oli hauskaa,mutta minusta tuo oli varsin noloa amismeininkiä.
Jos jonain päivänä itse joudun polttareiden kohteeksi, on ihan turha kuvitellakkaan että suostun kulkemaan hameessa ympräkaupunkia ja myymään pimpsloorasta namuja. Jätän moisen leikin mieluusti kokonaan väliin.
Parhaat bileet on silloin, kun ollaan hyvällä porukalla jossain mökillä, jossa on vesileluja, sauna, ruokaa ja viinaa. Ei se muuta tartte.
Nolatakin voi monella tapaa, josta lievimmät ja nyt käytössä olevat muodot ovat mielestäni jo jotain muuta kuin nolaamista, lähinnä polttariittejä, jotka muotoutuvat tietenkin kyseisen porukan ajatusmaailmasta, siitä mikä on sopivaa ja kivaa. Iän karttuessa myös temput laimenevat - luonnollisesti.Sinkkumatti kirjoitti:Kerrohan, miksi polttarikalu täytyy nolata? Miksi ei voi olla liikenteessä ihan normivetimissä ja käydä harrastamassa kaikkea nastaa, mitä muuten ei tulisi tehtyä?
Itse miellän asian niin, että eihän kyse olisi polttareista, jos ei tehtäisi jotain muutakin kuin perinteisiä juttuja.
Ja edelleen, enhän tarkoittanut varsinaista nolaamista, jota itse peräänkuulutat. Nolaaminen itsessään, kuten esimerkissäsi kerroit, on mautonta, teinixii, junttia jne.
silsakenraali™ kirjoitti:Itse miellän asian niin, että eihän kyse olisi polttareista, jos ei tehtäisi jotain muutakin kuin perinteisiä juttuja.
No mä kyllä väitän että sille polttarikalullekkin kaikkein mieluisinta on törpötellä, syödä ja saunoa hyvässä porukassa sekä touhuta ukkojen juttuja. Ainakin kummasti nuo ukkomiehet juuri tuosta aina haaveleat, kun vittuuntuvat perhe-elämäänsä.
Kai tuon kaikki myöntävät ilman väittämääsikin. Naisethan tekevät useimmiten juuri noin - hellivät sankaria. Kai tässä on kyse myös perinteistä. Äh, en mä jaksa vääntää. Aihe on aika yhdentekevä.Sinkkumatti kirjoitti:No mä kyllä väitän että sille polttarikalullekkin kaikkein mieluisinta on törpötellä, syödä ja saunoa hyvässä porukassa sekä touhuta ukkojen juttuja. Ainakin kummasti nuo ukkomiehet juuri tuosta aina haaveleat, kun vittuuntuvat perhe-elämäänsä.
No eihän ole. Tossa muuten aika hyviä juttuja:silsakenraali™ kirjoitti:Aihe on aika yhdentekevä.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=12431
Sun täytyy kuitenkin vaihtaa leikkikaveria. Sori, meen tankkaan unta viikonloppua varten. Seuraava yö onkin sit PV:n puolijoukkueteltassa järven rannalla, ja silloin ei varmaan tule juuri nukuttua. Onneksi ei ole kipinää.Sinkkumatti kirjoitti:No eihän ole.silsakenraali™ kirjoitti:Aihe on aika yhdentekevä.