Ohopsis, sehän on käytävä kohta nu-kuksimaan, jotta jaksaapi huomenna edustaa haistattelussa.
Muissa uutisissa tänään: Kuontalo lyheni huomattavasti tuosta avattareni edustamasta mallista.
Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Niijoo, ja hyvvää huomenta. Minä elän edelleen eilisestä rääkistä huolimatta! Jalat on vähän hellinä ja kädet sitäkin enemmän ja koko kroppa tuntuu hieman täriseväiseltä, mutta hyvältä silti tuntuu! Huomenna varmaan on vasta pahin edessä
Pitäisiköhän alkaa miettimään jotain uutta allekirjoitusta joka sisältää onnentoivotukset sekä v...tuilut niin ei tarvitse erikseen kirjoittaa ONNEA Kissalle ! yms.
Huomenta mouhenta. Nyt on suurin osa juoksevista asioista hoidettu. Enää pitää käydä noutamassa ajo- ja henkilökortti polliisilaitokselta, ja sitten voin löysäillä loppupäivän. Achh jaaa.
Himppu, akillesjänne vihoittelee vieläkin. Paranisi jo, ennen niitä vuorivaelluksia. Peukalon haavakin paranee hyvään tahtiin, mutta taisin katkaista jonkun hermon, sillä peukalon syrjä haavan yläpuolella (semmoinen 6 x 6 mm:n alue) on tunnoton. Eiköhän sekin lopulta kuntoudu...
Huomenia! Pitkästä pitkästä aikaa duunikone päästää mut Kitinään! Uskomatonta.
Ei kuulu mitään uutta tälle pallonpuoliskolle. Töissä ollaan vielä yli kolme viikkoa ennen kesälomaa, ja voitte vaan kuvitella miten TYLSÄÄ täällä on.
Mitäs Kitinässä on tapahtunu? Vai onko mitään?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Jumankukkelis kun väsyttää ja pitäisi lähteä duunia paiskimaan. Uskalla edes kahvia maistaa kun maha vihoittelee jostakin, kai ne eiliset mandariinit eivät olleet ihan terveitä.
Huomenta kaikki naperot tuli juuri täyteen 9 kk työsuhdetta ja samalla ylitettyä entinen ennätys ei hullummin lähes 30v pitkäaikais työttömältä
Aamusta heräsin jotain 6 aikaan ja mietiskelin mitä elämästäni olen joutunut muuttamaan duunintakii ja se on kai apsoluutinen vapaus. vaikka saan itse päättä miten ja missä työni teen
ajattelin kusua Kityn eli kitinän porukat espoon asuntomessuille uuden duunini espoon nuorisoasuntojen media olkkariin. ei mitään uutta ja mulistavaa mutta aiika monelle ekaan kämppän muuttavalle mahis kattoo kunnon töllöstä tai tykistä vaik kitinän itkuvirsiä.