Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

mustakikkeli kirjoitti: Kreitsua luulinkin pitkän aikaa viimekin vuonna näkemäkseni Swirlin pikkusiskoksi.
Moni muukin luuli. Aloin melkein itsekin uskoa siihen, koska argumentointi oli niin vakuuttavaa. Onneksi tilanne laukesi ja lopulta minä olinkin minä.

Kiitosta vain kaikille hauskasta seurasta. Kaikkien läsnäolijoiden naamat ovat syöpyneet mieleeni, mutta enpä taida osata yhdistää niitä oikeisiin nimimerkkieihin. Muisti näet - yllättäen - "vähän" pätkii.
alja
Kitinän uhri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

mä valitsin kuskin hommat, tylsät känniläpät ja väsymyksen,
eli lähettäkää korvaavaa materiaalia mulle kompensoimaan tätä kitypuutosta.
tunnen itseni suorastaa petturiksi :?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti: Käsivarret ja oikea puoli naamasta taisivat palaa ihan kunnolla ja huutavat punaisina hoosiannaa, kosteusvoidetta kuluu.
Pitikin kysyä miten nenä jaksaa. Rusketusrajan muotoilu on tarkkaa puuhaa! Toisaalta, huonomminkin olisi voinut käydä, vrt. Mylwinin aurinkolasit. 8)

Kiitos grillimestarille ja osallistuneille. :h:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ihmekään, jos on lihaa palanut eilisen aikana. Puistossa etenkin herrasväen pukeutuminen oli varsin niukkaa. Ellen olisi tiennyt olevani puistossa, olisin saattanut luulla olevani Stockmannin herkun lihatiskillä. Mutta mikäs siinä – kyllähän noita vartaita kelpasi katsella :D

Hameväen (oliko muuten yhdelläkään daamilla housuja? Alushousuja ei lasketa) pukeutuminen oli huomattavasti siveämpää kuin herrojen. Tissejä ei vilauteltu (ainakaan minulle) eikä käsittääkseni mitään muitakaan ruumiinosia. Ihania siweitä neitoja kaikki! Kyllä tästä täytyy vetää sellainen johtopäätös, että kityherrat ovat lutkia.

Eräs trauma jäi: hieman kauempana eräs varttuneempi mieshenkilö otti aurinkoa. Hänellä oli stringit jalassa ja kun hän puki housuja jalkaansa (oli lähdössä ilmeisesti) hän pyllisti suoraan miittileiriä kohden, jolloin tämä kamala totuus (ja naruperse) paljastui. Katsoin koko toimituksen epäuskoisen kauhun vallassa (enkä vieläkään saa tuota kauhukuvaa pois silmistäni). Naru ei sovi miehen perseeseen. Niin se vain on.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti:että kityherrat ovat lutkia.
Myönnä pois, tykkäät silti.
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Kiitoksia minunkin puolestani, kiva oli. Kadonnut linssisuojuskin löytyi, joten hukkuneiden tavaroiden listalle ei päädy kuin limupullo, jonka kohtalosta ei ole mitään tietoa. No kaipa minä sen sitten join jossain välissä.

Muistikortille on kummasti ilmestynyt 150 miittikuvaa - jotka näyttävät öh erikoisilta. Näyttää siltä, että 1/500s suljinajalla ja F11 aukolla ei tule kyllä kuin mustaa. Jokseenkin kaikki kameran asetukset oli muutettu, mutta eniten kuviin vaikutti manuaalitarkennuksen käyttö, jonka seurauksena kaikki kuvat tarkentuvat mihin sattuu. Näitä kuvia ei kannata näyttää kenellekään.

Anteeksipyyntöni menevät Edithille ja Keikaukselle. Jos joku muu kaipaa anteeksipyyntöäni, niin minulle voi ilmoittautua.

e.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Hengissä pääsin takaisin Turkuun! Kitinäsakki oli hurjan mukavaa, eikä kukaan purrut, Ninni vaan pussasi. Jalat todella kipiästi rakoilla ja väsyttää niin vietävästi. Mutta hauskaa oli, tulen takuulla toistekin :D

EDIT: Kuvat purettu kamerasta. Martan ja Manalan hempeilyä, Slamin ja Keikauksen hurja takaa-ajo, homoerååttisia tapahtumia, monenlaista lähentelyä, Manalan yksinäinen grillauslinnake yms... Asianomaiset voivat pyydellä kuvia vaikka mesen välityksellä :D

EDIT2: Onko Slamilla kenties ADHD?
No kiitti vaan, ei edes alaviitettä vahtimisesta ja lukuisista pahoista mulkaisuista, vittu halauksenkin sai repiä melkein väkisin. Pitäkää tunkkinne. Menen vällyihin piiloon enkä tule esille.

Kiitokset Mustakikkelille, cardicille, Lolitalle, Bluntlylle, Myltsille, Ninnille ja niille jotka uskovat sen ansainneensa. Manala kuitenkin kiukkuaa taas siitä kuka oikeasti mahdollisti koko paskan, ja sehän oli Niba, iso käsi hänelle. Tämä ei yksinkertaisesti olisi toiminut perseen vertaa ilman häntä.

Yksi ihminen sai sukat pyörimään jaloissani aivan älyttömästi, ja yksi ihminen friikkasi minut aivan totaalisesti, hieno saldo! Ja numba vitun homohomohomohomohomohomohomo, mie ängen jossain välissä sinne, kun saan taas happea.

EDIT: Voi vittu slamppa oli sekava jantteri, ei tiennyt pitäisikö soittaa valkotakkiset vai korkeasaareen. :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on kaamee kapula.
Kiitos kaikille, en taas muista millon on ollu noin hauskaa. Manalan teeseitse-grillit ja Martan kirsikat oli ihan parhautta. Niin ja Elpan tissit, joita puristelin. Viittiskö Milli postaa tänne sen runon mikä Dumikselle vietiin?
Niin juu, ja se 70 vee äijä stringeissä, onks kellään kuvia siitä :D
Elanor oli juuri niin söpö kuin kuvat antavat ymmärtääkin. Puspus. Isot pahat Kityläiset ehkä pelotti...:D
Oisipa ollut kamera sillon päivällä, kun koottiin sitä telttaa, minä, Slam, Nibsu ja mustakikkeli. Yöllä sen kasaamisessa ei ollut ongelmaa, Niba nukku ja pojat kasas :lol:
Jatkobaarissa Swengissä oli ylikivaa, vaikka eräät tamperelaiset eivät sisään päässytkään (ei kannata vittuilla portsareille, håmå)

Josta tulikin mieleeni: oli aivan, aivan, IHANAA nähdä 1108 pitkästä aikaa. Paikallaolijat näkivät kuinka Ninni juoksi. Pus.

Nyt olen Niballa, Slam makaa tos vieressä eikä Nibsu ite pääse ylös. Olo on järkyttävä, vissiin meillä kaikilla.
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Tännekö kuuluu ilmoittatua, että on hengissä selvinnyt himaan? *ilmoittautuu*

Kiitokset kaikille kityilijöille, joiden kanssa tuli eilen juteltua. En nyt rupea eritelemään, kun listasta tulisi niin pitkä ja jonkun unohtaisin kuitenkin. Oikein hauskaa oli ja tulen varmasti miittailemaan jatkossakin.

Jotta ei "sattuu & tapahtuu" osuus olisi jäänyt liian lyhyeksi niin kerrottakoon, että joku urpo yritti nostaa mut kurkusta ilmaan junassa matkalla himaan. Tämä oli tietenkin omaa syytäni. Ei pitäisi mennä itkeville ihmisille puhumaan. Perheen "pää" on kuitenkin nurkan takana odottamassa mistä löytyy lisää teilattavia...

Edit: Nyt on muuten aivan kauhea kapula.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Etelleen harmittaa, etten enää illalla jaksanut lähteä teitä tapaamaan. Erityisesti olisin halunnut treffata Lolitan ja Elanorin, ja Elppiksen. Ja kaikki muutkin tiätty.
Joku toinen kerta sit.. :?
Viimeksi muokannut Bliss, 18.06.2006 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Viittiskö Milli postaa tänne sen runon mikä Dumikselle vietiin?
Eihän mulla sitä runoa ole, kun kävin sen eilen viemässä dumikselle.. jos se sitten sen laittaa tänne, jos haluaa, kun pääsee kotio.
ninnithequeen

Nää hommas Keikaukselle pienen mustan miehen siihen grillin äärelle :rofl:
ninnithequeen

Kaupassa käytiin JoeB:n, ak:n, Elanorin ja Starfart...eiku Sudenhönkäyksen kanssa. Ostamassa kertakäyttöastioita ja laastaria. Niin ja herkkusieniä. Kaljaa? Eihän me....
Hukattiin Slam sinne kauppaan, ja naurettiin niin maan perkeleeksi, kuuluttakaa: **** ****** vanhempasi odottavat kassalla :rofl:

Oli kiva mennä pääkallopaikalle niitten kamojen kans: me hukattiin Slam!

*tää nauru ei lopu koskaan*
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lilo kirjoitti:Toisaalta, huonomminkin olisi voinut käydä, vrt. Mylwinin aurinkolasit. 8)
Omat pari päivää sitten ostetut aurinkolasit kokivat melkeinpä saman kohtalon. Illan päätteeksi huomasin että vasen sanka oli vääntynyt 90 astetta, mutta sain suoristettua sen. Aamulla taas ottaessani lasit povarista huomasin että vasen linssi oli irronnut. Mitvit? No sain sen napsautettua takaisin paikalleen, Mylwinin lasit taisivat puolestaan jäädä sille tielle.

Nenä on edelleen tallella, kiitos kysymästä.
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

1. Eikö kukaan tuonut tonttulakkia, jolloin Martta olisi näyttänyt tissit?

2. Imitoiko Manala minua niinkuin uhkasi ja saiko pillua esiintyessään minuna seksijumalana?

3 Uiko Turbo koristelammikossa kuten tapansa on?

4. Ilmenikö tyypillistä julkikäpälointiä tai julkipanoa?

5. Lillymunster ei sitten viestitellytkään koska on Varkauden Portissa jossa olisin pannut häntä takaapäin vessassa, joten en mennyt sinne. Oma mokansa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Gattaca:
Kakkoseen vastaus on KYLLÄ.
Manala esitteli itsensä Elanorille näin: "Mää tulin sua Varkaudest asti kattooo!"

Onneksi raasu oli nähny tein kuvat. Ettei pelästyny :D
Gattaca
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Gattaca:
Kakkoseen vastaus on KYLLÄ.
Manala esitteli itsensä Elanorille näin: "Mää tulin sua Varkaudest asti kattooo!"

Onneksi raasu oli nähny tein kuvat. Ettei pelästyny :D
Hei mutkun kysymykseni jatko oli saiko myös PILLUA sillä keinoin?? Ei kai Elanorilta sentäs?

Halpa kopio, ei Manala tavoita meitsin eläimellistä seksuaalista vetovoimaa tihkuvaa essenceä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Halpa kopio, ei Manala tavoita meitsin eläimellistä seksuaalista vetovoimaa tihkuvaa essenceä.
Niin, manala ei todellakaan yrittänyt tuputtaa rahaa naisille pillun toivossa. Vai mitä tarkoitit eläimellisellä vetovoimallasi?
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En uinut tänä vuonna. Sen sijaan muuten oli kyllä tosi kivaa! Hauska nähdä kaikkia, kiitoksia myös Niballe!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:

4. Ilmenikö tyypillistä julkikäpälointiä tai julkipanoa?
No ilman muuta, järjestimme Koffin puistossa kaikkien aikojen orgiat.

Muita kysymyksiä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gattaca kirjoitti:4. Ilmenikö tyypillistä julkikäpälointiä
Kyllä, lähinnä homoeroottista laatua. Parhaimmillaan muistaakseni 4-5 miestä päällekkäin, slam yleensä alimmaisena.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu..
Hereillä ja henkissä..!

Katotaanko miltä siellä näytti..
Katotaanko..
Jos joku ei halua, niin sitten ei..

Väke' oli riittävästi paikalla nostamaan tunnelman taivaisiin.
Pyyhin Netikettiin..
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja meillä kaikilla oli niin muukaaavaaa...

Kiitoksia kaikelle seuralle ja erityisesti grillimestari Niballe. Tulipahan nähtyä lukuisia painimatseja ja yhdet alastomat tissit. Sääli ettei epsin kameralla otetut kuvat onnistuneet, oli sen verran onnellisen näköinen kuvaaja loppuillasta, kun eps itse lepäili ja lekotteli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Niballe kiitos grilliherkuista ja Eps sun limupullo joutui mulle,kuulutin sitä kyllä mutta kun omistajaa ei löytynyt se päätyi mun reppuun ja tänään on mun rapulajuomana,vaikka kumma kyllä ei päätä edes pahasti särje, voin ostaa sulle samanlaisen seuraavaan tapaamiseen tms mikäli se on siitä kiinni.

Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.

Tulipa painittua vähän kaikkien äijien kanssa,mitä nyt pieniä mustelmia siellä sun täällä kehoa,annettin btw jossain vaiheessa iltaa tosi hyvä kuva ohikulkijoille&muille porukoille äijät kasassa ja kolme naista päälle :lol:

Uudet tuttavuudet oli ihan kivoja ja odotuksien mukaisia,vaikka ei ihan kaikkiin tietenkään ehtinyt niin syvällisesti tutustua.

Voi vitulla päähän sanon niille Swengin pokeille,ihan uskomatonta läppää
"Ootkohan sä nyt ihan täysi-ikäinen?" Joo "Ettet vaan oo lähettänyt sinne
Kelaan isäs valokuvaa?" En "Periaattessahan tää ei oo virallinen henkilöpaperi"Joo mutta kun mulla ei oo mitään muuta... "Ai mut onhan sulla sentäs tuol takana Alkon alennukseen oikeuttava tarra" :rofl:

Oli ihan pakko lähtee kotiin jo yhdeltä kun en oikein osannut mitään niistä
ulkomaisista biiseistä,tosin se vähänki aikaa jatkoilla ihan kivaa

Taksilla kotiin... onneks on se tolppa ihan melkein vieressä

Käväsin vielä kotona netissä ja 02 nukkuu...12 h yöunet ... meni sit suunnitelmat uusiks joku toinen vkonloppu sinne Hietsuun käristää :roll:

Joo ja ne jotka otti musta jotain valokuvia tai yhdenkään onnistuneen
voi laittaa sitten privalla mulle :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ak
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja ak »

Herttua kirjoitti:Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.
Tähän listaan voitaneen lisätä kaunis huolenpito siitä ettei kanssamiittailijat pääse liikaa humaltumaan. Vai kuinka ne Swöölin ykköset tulkitaan? :wink:
Vastaa Viestiin