Niballe kiitos grilliherkuista ja Eps sun limupullo joutui mulle,kuulutin sitä kyllä mutta kun omistajaa ei löytynyt se päätyi mun reppuun ja tänään on mun rapulajuomana,vaikka kumma kyllä ei päätä edes pahasti särje, voin ostaa sulle samanlaisen seuraavaan tapaamiseen tms mikäli se on siitä kiinni.
Pliis ja vastaisuudessa älkää lähettäkö mua kännissä kauppaan kun Kreitsu sai omppusidukkaa päärynän sijasta ja martan jäätelötoivekaan ei mennyt jakeluun perille saakka,aurinko&alkoholi tuhoisa yhdistelmä.
Tulipa painittua vähän kaikkien äijien kanssa,mitä nyt pieniä mustelmia siellä sun täällä kehoa,annettin btw jossain vaiheessa iltaa tosi hyvä kuva ohikulkijoille&muille porukoille äijät kasassa ja kolme naista päälle
Uudet tuttavuudet oli ihan kivoja ja odotuksien mukaisia,vaikka ei ihan kaikkiin tietenkään ehtinyt niin syvällisesti tutustua.
Voi vitulla päähän sanon niille Swengin pokeille,ihan uskomatonta läppää
"Ootkohan sä nyt ihan täysi-ikäinen?" Joo "Ettet vaan oo lähettänyt sinne
Kelaan isäs valokuvaa?" En "Periaattessahan tää ei oo virallinen henkilöpaperi"Joo mutta kun mulla ei oo mitään muuta... "Ai mut onhan sulla sentäs tuol takana Alkon alennukseen oikeuttava tarra"
Oli ihan pakko lähtee kotiin jo yhdeltä kun en oikein osannut mitään niistä
ulkomaisista biiseistä,tosin se vähänki aikaa jatkoilla ihan kivaa
Taksilla kotiin... onneks on se tolppa ihan melkein vieressä
Käväsin vielä kotona netissä ja 02 nukkuu...12 h yöunet ... meni sit suunnitelmat uusiks joku toinen vkonloppu sinne Hietsuun käristää
Joo ja ne jotka otti musta jotain valokuvia tai yhdenkään onnistuneen
voi laittaa sitten privalla mulle