Join tänään töissä kuohuviiniä ja söin pullaa koska nyt on kesä, aurinko paistaa, kollegalla on tänään synttärit ja mun kesäloma alko.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Uaah, kohta pois tästä pirun lafkasta. Aurinko paistaa ja tuparit kutsuu. Tarjolla on kuulemma boolia (vaara!), viiniä ja apetta. Ihanaa!!! Niin ja tietty hyvää seuraa.
Se on viikonloppu!
Nyt tämä mies käy kuumana, pakko saada. Kariniemen rosepippurimaustettuja kanankoipia meinaan.
Samalla voisi ostaa huomiseksi hiukan vinkkua ja kyrsää. Taitaa olla parvekkeella viltti kuivumassa viimevuotisesta Tapio-miitista asti, täytyy mustaa pakata messiin. Jostain täytynee kaivaa vielä kokovartalokondomi tai kahden metrin halkaisijan omaava sombrero, ettei aurinko pääse polttamaan herkkää hipiääni.
Periaattesta olisin voinut tarvittaessa majoittaa pitkämatkalaisia tänne kun tuota lääniä on, mutta tuskin kukaan haluaa tänne korpikuusen alle, varsinkin kun taidan olla hiukan epäluotettava isäntä. En siis jaksa imuroida tänään.
Mulle tuli hulluuskohtaus, pesin loput kaapit ja laitoin viimeisenkin vaatekappaleen paikoilleen. Luojalle tänks nysse on tehty. Ja vielä jäi tyhjiä hyllyjäkin muka. Sitten ajattelin vielä lähtee salillekin tästä nyt heti paikalla.
Huu-uu. Olen vetreä ja suihkunraikas ja juuri kotiutunut yliopistoliikunnan jumpasta. Hyvin jaksoin rankaksi mainitun tunnin. Palautusateriaksi on nautittu urheilullinen voitaikinapohjainen juustopasteija ja makea ja ei-rasvaton Frezza-juoma.
Silti ajatukseni vain kiertävät jo eilen mainitsemissani Manalan yötansseissa. Haluisko joku lähteä mukaan? Sieltä jos mistä pitäis kesäheilatkin irrota...
Tänään kaupunkipiknikillä ja yleisellä shoppailureissulla
Illalla baariin, suurin kysymys on pestäkö hiukset vai ei...
Ei jaksaisi, mutta eivät pysy pystyssä muuten
Ja sitten pitäisi meikatakin uudelleen...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Edith kirjoitti:
Silti ajatukseni vain kiertävät jo eilen mainitsemissani Manalan yötansseissa. Haluisko joku lähteä mukaan? Sieltä jos mistä pitäis kesäheilatkin irrota...
plööh. Mä aion laittaa himassa Thairuokaa, ostaa kenties sidukan ja kattoa telkkaa. Piti mun askarrellakin, mutta tilattu materiaali ei ole vielä saapunut. Ehkä se muutaman tunnin kuluessa...
mä sit rakastan kesää...duunista olin tulossa ni joku lähiölehmä huutaa tissibaarin terdeltä "ai kato ku se on sävy sävyyn"... akka viittas mun punaiseen tukkaan ja samanvärikseen Addun verkkaritakkiin
pyykkiä pesty ja nyt jo kuivausrummussa.Ysin aikaan hakee
Jopas. Duunihommatkin suorastaan kulki tai jopa luisti tänään. Niin hyvin ettei edes kitinöimään kerinnyt.
Nyt syämään, sitten pitäis vissiin latailla tiskikone. Ruokajuomaksi CrowMooria, tänään on ryyppypäivä prkl!
Huh mikä päivä, olen ollut koko päivän menossa.. nyt kotona olen sen verran, että saan vaatteet vaihdettua ja naaman kammattua, sitten tytsy-ystävän kanssa baariin.
Olipa treenit tänään. Suunto T6 osoittautui loistovehkeeksi kalibroinnin jälkeen ja postailenkin toisene ketjuun ensikokemuksia paremmin. Mylwinille varoitus että joutunet menemään kauppaan, on tämä sen verran hyvä peli.